Obiectul achizitiei il constituie achizitia a 20 de autobuze electrice nepoluante de 9-10m, cu emisii zero, incluzand si 2 statii de reincarcare rapida si 6 statii de reincarcare lenta, cu posibilitatea ca, in perioada de derulare a contractului, autoritatea sa poata achizitiona in baza acestuia, suplimentar, inca o cantitate de maxim 2 buc. autobuze si 1 statie lenta, cu aceleasi caracteristici cu cele ofertate, la acelasi...
Obiectul achizitiei il constituie achizitia a 20 de autobuze electrice nepoluante de 9-10m, cu emisii zero, incluzand si 2 statii de reincarcare rapida si 6 statii de reincarcare lenta, cu posibilitatea ca, in perioada de derulare a contractului, autoritatea sa poata achizitiona in baza acestuia, suplimentar, inca o cantitate de maxim 2 buc. autobuze si 1 statie lenta, cu aceleasi caracteristici cu cele ofertate, la acelasi pret cu cele ofertate. Achizitionarea cantitatii suplimentare se va realiza in durata contractului, prin incheierea unui act aditional, autoritatea contractanta stabilind in acest sens in propunerea de contract o clauza de revizuire in conformitate cu prevederile art. 221 alin. (1) lit. a din Legea 98/2016, cu completarile si modificarile ulterioare, fara a organiza o procedura competitiva.
Termen de livrare: 16 luni de la semnarea contractului.
Furnizorul se obligă să livreze autobuzele electrice incepand cu maxim luna a 12- a de la data de începere a contractului. Staţiile de încărcare vor fi livrate si montate anterior.
Livrarea produselor achiziţionate se va face în două etape principale:
prima etapă se referă la livrarea şi instalarea staţiilor de încărcare pe amplasamentele deja pregătite şi care trebuie să fie livrate şi instalate cu cel puţin o lună înainte de livrarea primului autobuz electric;
a doua etapă se referă la livrarea autobuzelor electrice, care se desfăşoară pe o perioadă maxima cuprinsa intre luna 12 de la data de incepere a contractului si luna 16, cu o frecvenţă de minim 4 autobuze / lună.
Numarul de zile pâna la care se pot solicita clarificari înainte de data limita de depunere a ofertelor: 18. In conformitate cu prevederile art. 160 şi art. 161 din Legea nr. 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in doua termene, după cum urmează:
- primul termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări este - a 23 - a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor;
- cel de-al doilea termen în care autoritatea contractantă va răspunde la clarificări este - a 11-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anunţul de participare.