Autoritatea contractanta organizeaza o procedura de atribuire, in urma finalizarii careia intentioneaza sa atribuie patru contracte de furnizare, pentru achizitia de echipamente medicale şi dotări specifice, în cadul proiectului "Investiţii în infrastructura ambulatoriului din Spitalul Municipal Caracal".
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa următoarei condiţii rezolutorii...
Autoritatea contractanta organizeaza o procedura de atribuire, in urma finalizarii careia intentioneaza sa atribuie patru contracte de furnizare, pentru achizitia de echipamente medicale şi dotări specifice, în cadul proiectului "Investiţii în infrastructura ambulatoriului din Spitalul Municipal Caracal".
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa următoarei condiţii rezolutorii: încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare pentru această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor legale, referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere prevederile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător, numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare pentru această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de cel mult 12 luni de la data aprobării raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condiţiile în care, în urma demersurilor efectuate, Autoritatea Contractantă nu va putea obţine finanţarea contractului din fonduri externe nerambursabile şi nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin.(1) lit.c) din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/condiţiei rezolutorii, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari, in a 11-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.