Obiectul contractului îl constituie încheierea unui contract în vederea achiziţionării de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului şi autorizării construcţiilor, un protocol de colaborare, cinci ghiduri, trei proceduri de control, un standard de cost şi de calitate privind elaborarea şi actualizarea documentaţiilor de amenajarea teritoriului şi urbanism şi pentru participarea la ses...
Obiectul contractului îl constituie încheierea unui contract în vederea achiziţionării de servicii de expertiză pentru elaborarea de trei proceduri în domeniul urbanismului şi autorizării construcţiilor, un protocol de colaborare, cinci ghiduri, trei proceduri de control, un standard de cost şi de calitate privind elaborarea şi actualizarea documentaţiilor de amenajarea teritoriului şi urbanism şi pentru participarea la sesiuni de diseminare la nivel regional în cadrul proiectului "Sistematizarea legislaţiei din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor şi consolidarea capacităţii administrative a structurilor de specialitate din instituţiile publice centrale cu responsabilităţi în domeniu", Cod SIPOCA 50, conform cerinţelor caietului de sarcini, în vederea îndeplinirii responsabilităţilor MDLPA stabilite în cadrul ordinului de finanţare a proiectului "Sistematizarea legislaţiei din domeniul amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor şi consolidarea capacităţii administrative a structurilor de specialitate din instituţiile publice centrale cu responsabilităţi în domeniu", cod SIPOCA 50.
Achiziţia serviciilor care face obiectul prezentului contract va fi realizată în cadrul Componentei 2 a proiectului SIPOCA 50 - Elaborarea de proceduri pentru optimizarea fluxurilor de proces şi informaţionale, ghiduri pentru dezvoltare urbană şi gestiunea localităţilor, pentru asigurarea aplicării unitare a legislaţiei şi principiilor de dezvoltare durabilă de către autorităţile adminsitraţiei publice locale şi publicarea centralizată a acestora în vederea obţinerii următoarelor rezultate, prevăzute în cadrul cererii de finanţare:
R.2.a. : Trei proceduri elaborate;
R.2.b. : Un protocol de cooperare cadru pentru operaţionalizarea ghişeului unic între autorităţile administraţiei publice locale, entităţile avizatoare, pentru reducerea birocraţiei, costurilor şi riscurilor de corupţie, în vederea abordării unitare a problematicii amenajării teritoriului, urbanismului şi construcţiilor la nivel naţional;
R.2.c. : 5 Ghiduri;
R.2.d. : Minim 3 proceduri de control actualizate şi sistem îmbunătăţit de colectare a taxelor şi a cotelor datorate de investitori în procesul de autorizare;
R.2.e. : Standard de cost şi de calitate pentru elaborarea şi actualizarea documentaţiilor de amenajarea teritoriului şi urbanism;
R.2.g. : Sesiuni de diseminare la nivel regional la nivelul celor 8 regiuni de dezvoltare a procedurilor, metodologiilor şi ghidurilor (cel puţin 2 sesiuni de diseminare la nivel regional).
Serviciile achiziţionate vor contribui la creşterea capacităţii administrative a autorităţii contractate pentru derularea procesului de fundamentare, elaborare, consultare publică şi aprobare ale proiectului mai sus menţionat.
Descrierea produselor ce urmează a fi achiziţionate se regăseşte în caietul de sarcini. Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la documentaţia de atribuire: cu 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. În conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractanta va raspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire cu 11 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor în anuntul de participare.