Conf. CS –DT-18/04.02.2020, ed. 1, of. tehn. nr.118/02.03.2020, inreg. la FCN cu nr.2520/03.03.2020 si of. fin. din data de 22.03.2020, inreg. la FCN cu nr.3264/23.03.2020. Receptia se va face la sediul FCN in 5 zile de la livrare in baza doc. insotitoare, conf. proced. interne. Daca produsele ce fac obiectul comenzii nu corespund cerintelor, achizitorul ,are dreptul de le respinge, iar furnizorul are obligatia, fara a mo...
Conf. CS –DT-18/04.02.2020, ed. 1, of. tehn. nr.118/02.03.2020, inreg. la FCN cu nr.2520/03.03.2020 si of. fin. din data de 22.03.2020, inreg. la FCN cu nr.3264/23.03.2020. Receptia se va face la sediul FCN in 5 zile de la livrare in baza doc. insotitoare, conf. proced. interne. Daca produsele ce fac obiectul comenzii nu corespund cerintelor, achizitorul ,are dreptul de le respinge, iar furnizorul are obligatia, fara a modifica pretul comenzii sa inlocuiasca produsele refuzate, sau de a face toate modificarile necesare pentru ca produsele sa corespunda specificatiilor tehni intr-o perioada agreata de ambele parti, care sub nici o forma nu va depasi termenul initial de livrare. În cazul în care, din vina sa exclusivă, furnizorul nu reuşeşte să-şi îndeplinească obligaţiile asumate, acesta are obligatia sa notifice achizitorul cu minim 5 zile inainte precizand motivele care au condus la nerespectarea acestor termene. Neacceptarea de catre achizitor a prelungirii termenelor de livrare da dreptul acestuia de a deduce din pretul comenzii, ca penalitati, o suma echivalenta de 0,2% pe zi calculata din valoarea neexecutata a comenzii , pana la indeplinirea efectiva a obligatiilor. În cazul în care achizitorul nu îsi onoreaza obligatiile în termenul convenit, furnizorul, are dreptul sa solicite achizitorului plata unor penalitati intr-o cota procentuala de 0,2 % din valoarea sumei datorate, calculata pentru fiecare zi de întârziere pana la îndeplinirea efectiva a obligatiilor.