Mentenanţă tehnică Soluţia e-S.C.I.M , serviciu implicit, plătibil lunar, fără de care accesul la pltformă nu ar fi posibil. Presupune asigurarea accesului la platformă, menţinerea în bună funcţionare a platformei şi a aplicaţiilor ce rulează în cadrul acesteia. Serviciul mentenanţă include întreţinerea, configurarea, administrarea, depanarea şi actualizarea platformei odată cu noile versiuni ale browserelor de internet. Se...
Mentenanţă tehnică Soluţia e-S.C.I.M , serviciu implicit, plătibil lunar, fără de care accesul la pltformă nu ar fi posibil. Presupune asigurarea accesului la platformă, menţinerea în bună funcţionare a platformei şi a aplicaţiilor ce rulează în cadrul acesteia. Serviciul mentenanţă include întreţinerea, configurarea, administrarea, depanarea şi actualizarea platformei odată cu noile versiuni ale browserelor de internet. Serviciul de mentenanţă este continuu, monitorizarea şi optimizarea aplicaţiilor din platformă reprezentând activitatea de bază a echipei noastre. Suport tehnic utilizare Soluţia e-S.C.I.M. - Funcţia de Suport tehnic în utilizarea Soluţiei e-S.C.I.M. are două componente dedicate: - Suport telefonic prin asistenţă la utilizarea pas cu pas; - Suport Online continuu prin legătura cu un consultant alocat; Toate componentele serviciului de suport tehnic în utilizarea Soluţiei e-S.C.I.M. urmăresc şi susţin dezvoltarea aptitudinilor utilizatorilor, pentru ca toate aplicaţiile platformei să fie folosite astfel încât obiectivul de optimizare a proceselor şi activităţilor din interiorul entităţii să fie atins. Serviciul “Suport tehnic utilizare Soluţia e-S.C.I.M.” constă în alocarea unui consultant în cadrul Modulului Suport Live, 6 ore/zi 5 zile/săptămănă, care va răspunde la întrebările şi solicitările beneficiarului legate de funcţionalitate platformei, în intervalul orar menţionat, ori de câte ori acesta va accesa modulul mai sus menţionat.