Feedback
I.D.: 35515517

Suport tehnic reprezentat prin servicii de intervenţie urgentă şi preprogramată, la cerere, cu scopul remedierii, îmbunătăţirii şi întreţinerii preventive a tehnologiilor software Microsoft, implementate pe staţiile de lucru şi serverele din dotarea SNN Executiv, CNE Cernavodă şi FCN Piteşti

Data publicarii
25.04.19 Exista 447.589 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72261000-2
Termenul limita pentru depunere:
20.05.19
Pretul estimativ:
987.705,00 RON - 987.705,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1042401.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achizitia are ca obiect prestarea de servicii de suport tehnic, de tip „Microsoft Premier Support”, pe o perioada de 4 ani, ce asigura interventii la solicitarea Achizitorului, pentru tehnologiile software Microsoft utilizate la SNN Executiv, CNE Cernavoda si FCN Pitesti. Termenul limita in care entitatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare: a 3-a zi dinainte de data lim...
Achizitia are ca obiect prestarea de servicii de suport tehnic, de tip „Microsoft Premier Support”, pe o perioada de 4 ani, ce asigura interventii la solicitarea Achizitorului, pentru tehnologiile software Microsoft utilizate la SNN Executiv, CNE Cernavoda si FCN Pitesti. Termenul limita in care entitatea contractanta va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare: a 3-a zi dinainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura în care solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare au fost adresate în termenul prevazut. Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Suport tehnic reprezentat prin servicii de intervenţie urgentă şi preprogramată, la cerere, cu scopul remedierii, îmbunătăţirii şi întreţinerii preventive a tehnologiilor software Microsoft, implementate pe staţiile de lucru şi serverele din dotarea SNN Executiv, CNE Cernavodă şi FCN Piteşti  
Servicii de asigurare tip CASCO pentru autoturismele din parcul auto al Societatii Nationale Nuclearelectrica S.A. (SNN Executiv, Sucursala CNE Cernavoda si Sucursala FCN Pitesti) 29.06.20
Servicii de telefonie mobila pentru SNN SA (sediul Executiv si sucursalele CNE Cernavoda si FCN Pitesti) 16.01.19
Servicii integrate mobile de comunicaţii voce-date pentru SNN (Sediul central si sucursalele CNE Cernavoda si FCN Pitesti) 23.08.21
Servicii de telefonie mobila pentru SNN (Sediul central si sucursalele CNE Cernavoda si FCN Pitesti) 22.02.21
Servicii de telefonie mobila pentru SNN (Sediul central si sucursalele CNE Cernavoda si FCN Pitesti) 22.02.21
Servicii de asigurare tip CASCO pentru autoturismele din parcul auto al Societatii Nationale Nuclearelectrica SA (SNN Sediul Central, Sucursala CNE Cernavoda si Sucursala FCN Pitesti) 05.07.21
Servicii medicale de testare RT-PCR in vederea diagnosticarii COVID 19 pentru lucratorii din cadrul SNN 11.06.20
Implementarea unui sistem integrat de management al resurselor umane, prin extinderea soluției Oracle HR, aflată în exploatare la CNE Cernavodă, la SNN Sediul Central București și la FCN Pitești, și prin adăugarea de noi funcționalități” CR # 41565 08.01.25
Implementarea unui sistem integrat de management al resurselor umane, prin extinderea soluţiei Oracle HR, aflată în exploatare la CNE Cernavodă, la SNN Sediul Central Bucureşti şi la FCN Piteşti, şi prin adăugarea de noi funcţionalităţi" CR # 41565 08.01.25