Servicii - suport tehnic mentenanta corectiva si evolutiva- aplicatie management al contractelor de furnizare si implementare automatizari robotice conform Caiet de sarcini 42192.1/08.04.2022.
Obiectivul general al prezentei achizitii este de a sustine operatiunile de contractare si facturare ale clientilor de furnizare, pana la momentul intrarii in productie a noilor sisteme – Salesforce Sales Cloud si SAP IS-U/SAP-SEW. Ac...
Servicii - suport tehnic mentenanta corectiva si evolutiva- aplicatie management al contractelor de furnizare si implementare automatizari robotice conform Caiet de sarcini 42192.1/08.04.2022.
Obiectivul general al prezentei achizitii este de a sustine operatiunile de contractare si facturare ale clientilor de furnizare, pana la momentul intrarii in productie a noilor sisteme – Salesforce Sales Cloud si SAP IS-U/SAP-SEW. Aceste sisteme vor prelua functionalitatile existente in aplicatia curenta de management al contractelor de furnizare si facturare, iar aceasta va fi decomisionata.
Suplimentar, se urmareste si crearea unei baze de date tampon care sa permita normalizarea de date cu privire la indecsii de consum aferenti clientilor de furnizare, cat si gestionarea istoricului de indecsi, dar si sa detina mecanismele care sa ofere un input corect aplicatiei de management al contractelor de furnizare si facturare pentru ca facturile emise clientilor sa respecte prioritatile de facturare curente (regularizare-autocitire-conventia de consum din contractul de furnizare).
Se doreste ca abordarea tehnologica sa aiba in vedere urmatoarele:
• Digitalizarea interactiunii cu clientii si tertele parti cu care interactioneaza in procesul de furnizare pentru automatizarea proceselor celor mai comune privind delegarea serviciului de furnizare din partea clientilor de la un alt furnizor catre Hidroelectrica si automatizarea proceselor de delegare din back-office cu cele 8 OD-uri(operatori de distributie).
• Suportul tehnic, administrarea si operarea sistemului de management al contractelor de furnizare si de facturare si al platformei de inrolare digitala
• Crearea unei mecanism programatic care sa ofere o trasabilitate a istoricului datelor de masura, dar si functionalitati de normalizare a datelor si reconcilierea facturilor primite de la cei 8 operatori de distributie, vis-a-vis de consumurile facturate clientilor in baza contractelor de furnizare. Cei 8 Operatori de distributie (operatori de distributie) sunt: Delgaz Grid (EON), Enel Distributie Banat, Enel Distributie Dobrogea, Enel Distributie Muntenia, Distributie Energie Oltenia (CEZ), Electrica Muntenia Nord, Electrica Transilvania Nord, Electrica Transilvania Sud;
• Adaugarea a cel putin unei subscriptii aditionale pentru 12 luni pentru un robot software neasistat.
Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 4 -a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare/simplificat pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de op.ec. in termenul limita enunat anterior]
TERMEN DE PRESTARE:Termenul de implementare a solutiei este defalcat pe tipuri de activitati, dupa cum urmeaza:
• Prestarea serviciilor legate de sistemul de management al contractelor de furnizare si facturare – de la momentul semnarii contactului pana la momentul epuizarii numarului de ore-om contractate.
• Dezvoltarea bazei de date si a mecanismelor legate de indecsii de consum in termen de 60 de zile de la semnarea contractului
• Dezvoltarea automatizarilor robotice ale proceselor de interactiune cu tertele parti implicate in procesul de furnizare se va realiza in cel mult 120 de zile de la semnarea contractului, conform graficului de mai jos:
o E_Distributie Banat, Dobrogea si Muntenia, dar nu mai tarziu de 1 luna de la data semnarii contractului
o Distributie Energie Electrica Romania Muntenia Nord, Transilvania Sud, Transilvania Nord, dar nu mai tarziu de 2 luni de la data semnarii contractului
o Distributie Energie Oltenia, dar nu mai tarziu de 3 luni de la data semnarii contractului
o Delgaz Grid, dar nu mai tarziu de 4 luni de la data semnarii contractului (cele 120 de zile mentionate mai sus – data intrarii in perioada de suport tehnic).
• Adaugarea a cel putin unei subscriptii aditionale pentru 12 luni pentru un robot software neasistat.