Feedback
I.D.: 74379520

Suport tehnic mentenanta corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicatiei de management al contractelor de furnizare si facturare clienti casnici si non-casnici , inclusiv cereri de schimbare pentru alinierea cu legislatia in vigoare, implementarea unor functionalitati noi in portal si integrarea aplicatiei de management a contractelor de furnizare si facturare cu platforma POSF

Data publicarii
21.10.22 Exista 683.996 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72600000-6 72267000-4 72416000-9
Termenul limita pentru depunere:
07.11.22
Pretul estimativ:
380.250,00 EUR - 380.250,00 EUR
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 22.10.22 Publicat la 02.11.22 Publicat la 03.11.22 Publicat la 04.11.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Suportul tehnic, mentenanţa corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicaţiei de management al contractelor de furnizare si facturare clienţi casnici si non-casnici, inclusiv cereri de schimbare pentru alinierea cu legislaţia in vigoare, implementarea unor funcţionalităţi noi in portal si integrarea aplicaţiei de management a contractelor de furnizare şi facturare cu platforma POSF conform Caiet de sarcini ...
Suportul tehnic, mentenanţa corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicaţiei de management al contractelor de furnizare si facturare clienţi casnici si non-casnici, inclusiv cereri de schimbare pentru alinierea cu legislaţia in vigoare, implementarea unor funcţionalităţi noi in portal si integrarea aplicaţiei de management a contractelor de furnizare şi facturare cu platforma POSF conform Caiet de sarcini nr. 114975/05.10.2022. Obiectivul general al prezentei achiziţii este de a asigura tranziţia ecosistemului aplicativ al departamentului furnizare din Hidroelectrica către noile platforme Salesforce Sales Cloud si SAP IS-U/SAP-SEW, cu susţinerea in perioada de tranziţie atât a operaţiunilor de contractare si facturare ale clienţilor de furnizare, cat si a migrării datelor clienţilor din vechile sisteme in noile sisteme, respectiv cu asigurarea conformităţii cu cerinţele de automatizare ale procesului de schimbare de furnizor ocazionate de intrarea in producţie a platformei POSF de la ANRE. Obiectivele specifice aşteptate sunt următoarele: • Extinderea serviciilor de suport tehnic, administrare, operare, mentenanţă corectiva si evolutiva pentru sistemul de management al contractelor de furnizare, prin: 1. Administrarea si operarea aplicaţiei de management al contractelor de furnizare si de facturare; 2. Administrarea si operarea bazei de date si pentru corecţiile de date necesare pentru sistemul de management al contractelor de furnizare si de facturare 3. Dezvoltare de funcţionalităţi noi pentru a implementa ultimele prevederi legislative in materie de plafonare a preturilor si de compensare a facturilor la energie si oricare alte prevederi legislative care pot apărea pe perioada de desfăşurare a contractului; 4. Suport către furnizorii serviciilor de implementare Salesforce si SAP in vederea corectării, normalizării si migrării datelor existente in aplicaţia de management a contractelor de furnizare si facturare către aceste sisteme conform informaţiilor puse la dispoziţie de către Beneficiar in vederea corecţiilor necesare de date; • Extindere cu noi funcţionalităţi pentru portalul de înrolare digitală a clienţilor şi aplicaţia de management al contractelor de furnizare si de facturare (sub forma unor cereri de schimbare, pentru alinierea cu legislaţia in vigoare), astfel încât Hidroelectrica sa poată stabili priorităţile functionalităţilor implementate, după cum urmează: 1. Dezvoltare de funcţionalităţi noi sub forma unor cereri de schimbare, pentru alinierea cu legislaţia in vigoare – La nivel minimal in aplicaţia de management al contractelor de furnizare si de facturare datorita iminentei decomisionării (se vor selecta doar acele funcţionalităţi fără de care sistemul nu poate acţiona conform cerinţelor legale) sau care nu pot fi amânate pana la implementarea SAP IS-U; 2. Pentru portalul de contractare digitala a clienţilor: i. adăugare de funcţionalităţi noi, inclusiv suport tehnic pentru 12 luni pentru noile funcţionalităţi dezvoltate în portalul de înrolare digitală a clienţilor. ii. corelare portal in contextul noului sistem Salesforce – SAP IS-U. • Alinierea ecosistemului informatic Hidroelectrica în vederea integrării cu platforma POSF a ANRE pentru schimbul automat de date si interacţiunea automata intre aceste sisteme, inclusiv servicii de suport tehnic pentru 12 luni. Pentru realizarea integrării, este necesara adăugarea unei subscripţii de robot neasistat (unattended), a cărei valabilitate trebuie sa fie aliniata cu celelalte subscripţii RPA existente, adică pana la 31.12.2023. Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 4 -a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de op.ec. in termenul limita enunat anterior]
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Suport tehnic mentenanta corectiva si evolutiva- aplicatie management al contractelor de furnizare si implementare automatizari robotice 26.04.22
Suport tehnic mentenanta corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicatiei de management al contractelor de furnizare si facturare clienti casnici si non-casnici , inclusiv cereri de schimbare pentru alinierea cu legislatia in vigoare, implementarea unor functionalitati noi in portal si integrarea aplicatiei de management a contractelor de furnizare si facturare cu platforma POSF  
Servicii de mentenanta si suport platforma de gestionare a reclamatiilor 07.05.24
Servicii de mentenanta si suport platforma de gestionare a reclamatiilor 07.05.24
Suport tehnic, mentenanţa corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicaţiei de management al contractelor de furnizare si facturare clienţi casnici si non-casnici, mentenanţa evolutiva a portalului de servicii digitale Hidroelectrica si dezvoltări de automatizări robotice  
Suport tehnic, mentenanţa corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicaţiei de management al contractelor de furnizare si facturare clienţi casnici si non-casnici, mentenanţa evolutiva a portalului de servicii digitale Hidroelectrica si dezvoltări de automatizări robotice  
Servicii privind suport tehnic, mentenanta corectiva si evolutiva, administrare si implementare aplicatii - Departament Furnizare 27.09.22
Servicii de mentenanta si suport platforma de gestionare a reclamatiilor 08.07.24
Implementarea modulelor SAP IS-U in regim de exploatare „cloud“  
Implementarea modulelor SAP IS-U in regim de exploatare „cloud“