Suportul tehnic, mentenanţa corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicaţiei de management al contractelor de furnizare si facturare clienţi casnici si non-casnici, inclusiv cereri de schimbare pentru alinierea cu legislaţia in vigoare, implementarea unor funcţionalităţi noi in portal si integrarea aplicaţiei de management a contractelor de furnizare şi facturare cu platforma POSF conform Caiet de sarcini ...
Suportul tehnic, mentenanţa corectiva si evolutiva, administrarea, operarea aplicaţiei de management al contractelor de furnizare si facturare clienţi casnici si non-casnici, inclusiv cereri de schimbare pentru alinierea cu legislaţia in vigoare, implementarea unor funcţionalităţi noi in portal si integrarea aplicaţiei de management a contractelor de furnizare şi facturare cu platforma POSF conform Caiet de sarcini nr. 114975/05.10.2022.
Obiectivul general al prezentei achiziţii este de a asigura tranziţia ecosistemului aplicativ al departamentului furnizare din Hidroelectrica către noile platforme Salesforce Sales Cloud si SAP IS-U/SAP-SEW, cu susţinerea in perioada de tranziţie atât a operaţiunilor de contractare si facturare ale clienţilor de furnizare, cat si a migrării datelor clienţilor din vechile sisteme in noile sisteme, respectiv cu asigurarea conformităţii cu cerinţele de automatizare ale procesului de schimbare de furnizor ocazionate de intrarea in producţie a platformei POSF de la ANRE.
Obiectivele specifice aşteptate sunt următoarele:
• Extinderea serviciilor de suport tehnic, administrare, operare, mentenanţă corectiva si evolutiva pentru sistemul de management al contractelor de furnizare, prin:
1. Administrarea si operarea aplicaţiei de management al contractelor de furnizare si de facturare;
2. Administrarea si operarea bazei de date si pentru corecţiile de date necesare pentru sistemul de management al contractelor de furnizare si de facturare
3. Dezvoltare de funcţionalităţi noi pentru a implementa ultimele prevederi legislative in materie de plafonare a preturilor si de compensare a facturilor la energie si oricare alte prevederi legislative care pot apărea pe perioada de desfăşurare a contractului;
4. Suport către furnizorii serviciilor de implementare Salesforce si SAP in vederea corectării, normalizării si migrării datelor existente in aplicaţia de management a contractelor de furnizare si facturare către aceste sisteme conform informaţiilor puse la dispoziţie de către Beneficiar in vederea corecţiilor necesare de date;
• Extindere cu noi funcţionalităţi pentru portalul de înrolare digitală a clienţilor şi aplicaţia de management al contractelor de furnizare si de facturare (sub forma unor cereri de schimbare, pentru alinierea cu legislaţia in vigoare), astfel încât Hidroelectrica sa poată stabili priorităţile functionalităţilor implementate, după cum urmează:
1. Dezvoltare de funcţionalităţi noi sub forma unor cereri de schimbare, pentru alinierea cu legislaţia in vigoare – La nivel minimal in aplicaţia de management al contractelor de furnizare si de facturare datorita iminentei decomisionării (se vor selecta doar acele funcţionalităţi fără de care sistemul nu poate acţiona conform cerinţelor legale) sau care nu pot fi amânate pana la implementarea SAP IS-U;
2. Pentru portalul de contractare digitala a clienţilor:
i. adăugare de funcţionalităţi noi, inclusiv suport tehnic pentru 12 luni pentru noile funcţionalităţi dezvoltate în portalul de înrolare digitală a clienţilor.
ii. corelare portal in contextul noului sistem Salesforce – SAP IS-U.
• Alinierea ecosistemului informatic Hidroelectrica în vederea integrării cu platforma POSF a ANRE pentru schimbul automat de date si interacţiunea automata intre aceste sisteme, inclusiv servicii de suport tehnic pentru 12 luni. Pentru realizarea integrării, este necesara adăugarea unei subscripţii de robot neasistat (unattended), a cărei valabilitate trebuie sa fie aliniata cu celelalte subscripţii RPA existente, adică pana la 31.12.2023.
Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 4 -a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de op.ec. in termenul limita enunat anterior]