Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de ,,Suport alimentar pentru elevii Şcolii Gimnaziale ,,Dr. Aurel Vlad’’ din Orăştie’’ - respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a hranei pentru un număr de 921 de elevi astfel:
- PACHET ALIMENTAR pentru un număr de 743 de elevi în zilele de luni, marţi, miercuri, şi joi iar pentru ziua de vineri pentru un număr de 921 de elevi.
- MASĂ CALDĂ, ÎN REGIM CATERING...
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia de ,,Suport alimentar pentru elevii Şcolii Gimnaziale ,,Dr. Aurel Vlad’’ din Orăştie’’ - respectiv pregătirea, prepararea şi livrarea zilnică a hranei pentru un număr de 921 de elevi astfel:
- PACHET ALIMENTAR pentru un număr de 743 de elevi în zilele de luni, marţi, miercuri, şi joi iar pentru ziua de vineri pentru un număr de 921 de elevi.
- MASĂ CALDĂ, ÎN REGIM CATERING pentru un număr de 178 de elevi (elevii de la alternativa Step by Step) în zilele de luni, marţi, miercuri şi joi.
Numărul de PACHETE ALIMENTARE care vor face obiectul contractului:
- 1 PACHET ALIMENTAR/ZI/PERSOANĂ
- 1 MASĂ CALDĂ, ÎN REGIM CATERING/ZI/PERSOANĂ
Produsele alimentare vor fi transportate de la prestator/furnizor către unitatea şcolară numai cu mijloace auto speciale, autorizate/înregistrate sanitar-veterinar şi pentru siguranţa alimentelor, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare.
Prestatorul/furnizorul poartă întreaga responsabilitate pentru transportul în condiţii optime a hranei, la adresa de livrare a produselor, respectiv:
- 863 DE PACHETE la Şcoala Gimnaziala ,,Dr. Aurel Vlad’’ din Orăştie’’, municipiul Orăştie, strada Luminii, nr. 10, judeţul Hunedoara,
- 18 PACHETE la Şcoala Gimnaziala ,,Dr. Aurel Vlad’’ din Orăştie’’, municipiul Orăştie, strada Târgului, nr. 2 , judeţul Hunedoara,
- 40 pe strada Luminii, nr. 1 la secţia maghiară .
Masa caldă se va livra în fiecare zi până la ora 11,30 la unitatea de învăţământ, respectiv Şcoala Gimnazială ,,Dr. Aurel Vlad’’ Orăştie, strada Luminii, nr. 10, judeţul Hunedoara.
Pachetele alimentare se vor livra după cum urmează:
-până la ora 9 pentru învăţământul primar – 416
-până la ora 10 pentru gimnaziu – 335
Durata contractului de achiziţie publică este de la data semnării contractului până la finalizarea semestrului II de şcoală, cu excepţia vacanţelor şcolare, a zilelor de weekend şi a sărbătorilor legale, dar nu mai târziu de 10 iunie 2022.