Feedback
I.D.: 84860786

Supervizor (diriginte) pentru proiectare şi execuţie în cadrul proiectului POIM MYSMIS141521

Data publicarii
20.07.23 Exista 58.333 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Pretul estimativ:
371.770,00 RON - 371.770,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obligaţii specifice: 1. Prezenta la santier: ori de cate ori se considera necesara, dar cel putin 16 ore cumular pe saptamana, 2. Participare la şedinţe lunare: obligatoriu pentru echipa de supervizor. 3. Participare la receptii partiale, la terminare, lucrari ascunse si finala: obligatoriu. 4. Analiza dispozitiilor de santier, situatii de lucrari, situatii de plata: maxim 5 zile lucratoare. Indicatori proiectului ATEN...
Obligaţii specifice: 1. Prezenta la santier: ori de cate ori se considera necesara, dar cel putin 16 ore cumular pe saptamana, 2. Participare la şedinţe lunare: obligatoriu pentru echipa de supervizor. 3. Participare la receptii partiale, la terminare, lucrari ascunse si finala: obligatoriu. 4. Analiza dispozitiilor de santier, situatii de lucrari, situatii de plata: maxim 5 zile lucratoare. Indicatori proiectului ATENTIE! SE VA URMARI INCLUSIV ATINGEREA OBIECTIVELOR SI INDICATORILOR DIN CERERE DE FINANTARE, DUPA CUM URMEAZA: Indicatori din analiza financiară şi economice trebuie să fie actualizate prin grija proiectantului pentru reflectarea situaţiei după elaborarea PTh. A se vede ACB. Lungimea reţelelor inteligente de transport si distribuţie a gazelor naturale: 53.839 m Număr de branşamente: 1.846 buc Procentul de branşare a locuinţelor: 99.91% SRMP: 1 buc sistem SCADA cu detecţie, monitorizare, interfaţa pentru dispecerat şi intervenţie: 1 buc software şi automatizare: 1 buc aplicaţie pentru consumători finali: 1 buc Durabilitatea: - Conductele min. 18 ani - Utilaje, echipamente min. 10 ani Cantităţile sunt detaliate în Caietul de sarcini şi Studiul de fezabilitate anexat documentaţiei de atribuire Date contract de lucrări (mixt: proiectare şi execuţie) VALOAREA TOTALĂ a contractului de proiectare + executie: 23.548.800,04 fără TVA Contract de lucrări semnat: 257/11.01.2023 Ofertant selectat (asociere): -MIRAD INSTAL-GAZ S.R.L.-lider asocierii -ARSAN ARITMA VE INSAAT ANONIM SIRKETI-membru asocierii -PARNER CONS INSTAG SRL-membru asocierii Obligaţii generale conform normelor naţionale Obligatiile contractuale conform normelor pentru diriginte de şantier: A. în perioada de pregătire a investiţiei 1. verifică existenţa autorizaţiei de construire, precum şi îndeplinirea condiţiilor legale cu privire la încadrarea în termenul de valabilitate; 2. verifică concordanţa dintre prevederile autorizaţiei de construire, certificatului de urbanism, avizelor, acordurilor şi ale proiectului; 3. studiază proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile şi procedurile prevăzute pentru realizarea construcţiilor; 4. verifică existenţa tuturor pieselor scrise şi desenate din proiect, inclusiv existenţa studiilor solicitate prin certificatul de urbanism sau prin avize şi concordanţa dintre prevederile acestora; 5. verifică existenţa expertizei tehnice în cazul lucrărilor de intervenţii asupra construcţiilor; 6. verifică respectarea reglementărilor cu privire la verificarea proiectelor de către verificatori de proiecte atestaţi şi însuşirea acestora de către expertul tehnic atestat, acolo unde este cazul; 7. verifică dacă este precizată în proiect categoria de importanţă a construcţiei; 8. verifică existenţa în proiect a programelor de faze determinante; 9. verifică existenţa proiectului sau a procedurilor de urmărire specială a comportării în exploatare a construcţiilor, dacă aceasta va fi instituită; 10. preiau amplasamentul şi reperele de nivelment şi le predau executantului, libere de orice sarcină; 11. participă, împreună cu proiectantul şi cu executantul, la trasarea generală a construcţiei şi la stabilirea bornelor de reper; 12. predau către executant terenul rezervat pentru organizarea de şantier; 13. verifică existenţa "Planului calităţii" şi a procedurilor/instrucţiunilor tehnice pentru lucrarea respectivă; 14. verifică existenţa anunţului de începere a lucrărilor la emitentul autorizaţiei şi la I.S.C.; 15. verifică existenţa panoului de identificare a investiţiei, dacă acesta corespunde prevederilor legale şi dacă este amplasat la loc vizibil; B. în perioada execuţiei lucrărilor 1. urmăresc realizarea construcţiei în conformitate cu prevederile autorizaţiei de construire, ale proiectelor, caietelor de sarcini şi ale reglementărilor tehnice în vigoare; 2. verifică existenţa documentelor de certificare a calităţii produselor pentru construcţii, respectiv corespondenţa calităţii acestora cu prevederile cuprinse în proiecte; 3. interzic utilizarea produselor pentru construcţii fără certificate de conformitate, declaraţii de conformitate sau agrement tehnic; 4. interzic utilizarea de procedee şi echipamente noi, neagrementate tehnic sau cu agremente tehnice la care avizul tehnic a expirat; 5. verifică respectarea tehnologiilor de execuţie, aplicarea corectă a acestora în vederea asigurării nivelului calitativ prevăzut în documentaţia tehnică şi în reglementările tehnice; 6. verifică respectarea "Planului calităţii", a procedurilor şi instrucţiunilor tehnice pentru lucrarea respectivă; 7. interzic executarea de lucrări de către personal necalificat; 8. participă la verificarea lucrărilor ajunse în faze determinante; 9. efectuează verificările prevăzute în reglementările tehnice, semnează şi ştampilează documentele întocmite ca urmare a verificărilor, respectiv procese-verbale în faze determinante, procese-verbale de recepţie calitativă a lucrărilor ce devin ascunse etc.; 10. asistă la prelevarea de probe de la natura de punere în operă; 11. transmit către proiectant, prin intermediul investitorului, sesizările proprii sau ale participanţilor la realizarea construcţiei privind neconformităţile constatate pe parcursul execuţiei; 12. informează operativ investitorul privind deficienţele calitative constatate, în vederea dispunerii de măsuri şi, după caz, propun oprirea lucrărilor; 13. urmăresc respectarea de către executant a dispoziţiilor şi/sau a măsurilor dispuse de proiectant/de organele abilitate; 14. verifică, în calitate de reprezentant al beneficiarului, respectarea prevederilor legale în cazul schimbării soluţiilor tehnice pe parcursul execuţiei lucrărilor; 15. anunţă I.S.C. privind oprirea/sistarea executării lucrărilor de către investitor/beneficiar pentru o perioadă mai mare de timp, exceptând perioada de timp friguros, şi verifică punerea în siguranţă a construcţiei, conform proiectului; 16. anunţă I.S.C. privind reluarea lucrărilor la investiţiile la care a fost oprită/sistată executarea lucrărilor de către investitor/beneficiar pentru o perioadă mai mare de timp, exceptând perioada de timp friguros; 17. preiau documentele de la constructor şi proiectant şi completează cartea tehnică a construcţiei cu toate documentele prevăzute de reglementările legale; 18. urmăresc dezafectarea lucrărilor de organizare de şantier şi predau terenul deţinătorului acestuia. C. la recepţia lucrărilor 1. asigură secretariatul comisiei de recepţie la terminarea lucrărilor şi întocmesc actele de recepţie; 2. urmăresc soluţionarea obiecţiilor cuprinse în anexele la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor şi îndeplinirea recomandărilor comisiei de recepţie; 3. predau către investitor actele de recepţie şi cartea tehnică a construcţiei după efectuarea recepţiei finale.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Supervizor (diriginte) pentru proiectare şi execuţie în cadrul proiectului POIM MYSMIS141521  
Lucrări de modernizare/reamenajare 82 agenţii proprii Standard, inclusiv proiectare şi asistenţă tehnică 25.06.24
Servicii de dirigentie de santier pentru: Modernizare strazi in Comuna Mereni, Jud Cta, Loc Osmancea  
SERVICII DE DIRIGENTIE DE SANTIER SI DOCUMENTATIE TEHNICA PENTRU: EXTINDERE SIST. DE ILUMINAT PUBLIC  
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare stradă interioară aferentă zonei turistice în satul Vâlcele, comuna Vâlcele, jud. Covasna"  
DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA SI SERVICII DE DIRIGENŢIE DE ŞANTIER,GRADINITA CIOBANITA,SCOLI MERENI  
Intocmire documentatie tehnico-economica si servicii de dirigenţie de şantier,camin cultural Mereni  
Servicii de proiectare, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare stradă interioară aferentă zonei turistice în satul Vâlcele, comuna Vâlcele, jud. Covasna" 05.06.24
Servicii de verificare tehnică a documentaţiei tehnico-economică (toate fazele de proiectare) privind obiectivul "Reabilitarea şi modernizarea DJ 114 Sânzieni - Lemnia" 11.07.22
SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU OBIECTIVUL „ CONSTRUCTII HIDROEDILITARE ALIMENTARE CU APA A LOCALITATII MARCUS, COMUNA DOBARLAU, JUDETUL BRASOV” SI "CANALIZARE MENAJERA SI STATIE DE EPUARE A LOCALITATII DOBARLAU SI MARCUS, COMUNA DOBARLAU, JUDETUL COVASNA" 02.07.18