Feedback
I.D.: 49449920

SUPERVIZAREA PROIECTARII SI EXECUTIEI obiectivului de investitii: “MODERNIZARE SI EXTINDERE CAPACITATE DE OPERARE IN PORTUL MEDGIDIA"

Data publicarii
07.09.20 Exista 246.832 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71520000-9
Termenul limita pentru depunere:
28.09.20
Pretul estimativ:
1.384.591,73 RON - 1.384.591,73 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 08.09.20 Publicat la 22.09.20
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciile SUPERVIZORULUI care fac obiectul caietului de sarcini sunt: - CONSULTANTA PRIVIND MANAGEMENTUL DE PROIECT PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII (gestionare din punct de vedere tehnic si financiar) ; - SUPRAVEGHERE LUCRĂRI PRIN DIRIGINTI DE SANTIER, pentru a se asigura că ANTREPRENORUL execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, in special in ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea si costul lu...
Serviciile SUPERVIZORULUI care fac obiectul caietului de sarcini sunt: - CONSULTANTA PRIVIND MANAGEMENTUL DE PROIECT PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII (gestionare din punct de vedere tehnic si financiar) ; - SUPRAVEGHERE LUCRĂRI PRIN DIRIGINTI DE SANTIER, pentru a se asigura că ANTREPRENORUL execută lucrările în conformitate cu obligaţiile contractuale, in special in ceea ce priveşte durata, cantitatea, calitatea si costul lucrărilor. - Asigurarea serviciilor privind filmarile si albumele fotografice conform MIV 2014-2020; MIV 2014-2020 actualizat şi formatele de materiale de informare şi obiecte promoţionale pot fi descărcate accesând link-ul http://www.fonduri-ue.ro/transparenta/comunicare. SUPERVIZORUL trebuie să duca la îndeplinire rolul său, în sensul definit de Hotărârea Guvernului nr.1/2018 din 10 ianuarie 2018, pentru aprobarea condiţiilor generale şi specifice pentru anumite categorii de contracte de achiziţie aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice. Lucrarile (proiectare si executie) care vor face obiectul supervizarii sunt : a) PROIECTARE: Faza I-a de proiectare: ELABORARE DOCUMENTATII SI OBTINERE AUTORIZATIE DE CONSTRUIRE: a) Studiu Topografic – vizat OCPI; b) Studiu Batimetric; c) Studiu Geotehnic; d) Proiect Tehnic (PT+CS+DDE) si P.O.E.; verificate şi vizate de verificatori de proiecte atestati, angajati de Antreprenor; e) Documentatie pentru obtinerea Certificatului de Urbanism in vederea obtinerii Autorizatiei de Construire (DTCU); f) Documentatii pentru obtinerea Avizelor/Acordurilor/Autorizatiilor si Studiilor solicitate prin Certificatul de Urbanism sau de autoritatile publice, inclusiv documentatiile necesare obtinerii/actualizarii (dupa caz) avizului de Gospodarire a Apelor (DTAA); g) Documentatie pentru obtinerea Autorizatiei de Construire (DTAC – PAC) verificata şi vizata de verificatori de proiecte atestati, angajati de Antreprenor; Faza a II-a de proiectare: ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI b) EXECUŢIE: Executia lucrarilor autorizate se va face in conformitate cu legislatia in vigoare privind calitatea in constructii si cu documentatiile tehnico-economice intocmite (Proiectul Tehnic conf. H.G. 907 din 2016: PT+CS+DE+Documentatia Economica) aprobate de Supervizor si de Beneficiar (aviz favorabil CTE A.C.N.). Valoarea estimata: 1.384.591,73 lei, fara TVA din care: - Managementul de proiect pentru obiectivul de investitii: 785.460,23 lei, fara TVA - Dirigentie de santier: 584.731,50 lei, fara TVA; - Filmari si album fotografic – conform MIV 2014 -2020: 14.400,00 lei, fara TVA; Nota : Ofertantu are obligatia incadrarii in valoarea estimata pentru pozitia "Filmari si albume fotografice – conform MIV 2014 -2020" . Valoarea estimata NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute . Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute : 58.473,15 lei, fara TVA. Termene pentru depunerea / raspunsul entitatii contractante la solicitarile de clarificari / informatii suplimentare: 1. Termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire: 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2. Termenul limita in care entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficari/informatiilor suplimentare in măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare simplificat: 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 3. Entitatatea contractantă menţionează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit in Anuntul de participare simplificat. 4. La solicitarile adresate dupa acest termen limita stabilit, entitatea contractanta nu va raspunde.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu