Contractul are ca scop asigurarea serviciilor de Supervizare a proiectarii şi execuţiei: "Inel Rutier Metropolitan Oradea - Lotul 1: km 0+000 – 9+055 şi Lotul 2: Km 9+055 – 17+017"
• Administrarea si managementul contractului de executie lucrari;
• Activitatile Supervizorului, asa cum rezulta acestea din prevederile contractului de executie lucrari, asa cum este acesta revizuit prin conditiile particulare, anexa la ofer...
Contractul are ca scop asigurarea serviciilor de Supervizare a proiectarii şi execuţiei: "Inel Rutier Metropolitan Oradea - Lotul 1: km 0+000 – 9+055 şi Lotul 2: Km 9+055 – 17+017"
• Administrarea si managementul contractului de executie lucrari;
• Activitatile Supervizorului, asa cum rezulta acestea din prevederile contractului de executie lucrari, asa cum este acesta revizuit prin conditiile particulare, anexa la oferta, acte aditionale, etc. revizuirea si acceptarea Programului Antreprenorului, a utilajelor si echipamentului, a metodei de constructie si a materialelor (controlul duratei, calitatii, cantitatii si costului lucrarilor), etc.;
Activităţile se vor desfăşura conform prevederilor Caietului de sarcini şi a Condiţiilor contractuale precum şi în sensul Conditiilor de Contract executie lucrari, aceleaşi condiţii de contract ce sunt folosite ca baza contractuala pentru implementarea lucrărilor de construcţie ce fac obiectul acestei supervizări.
In privinţa contractului de construcţii şi în fata Antreprenorului, Consultantul va fi Supervizorul, în sensul definit de Conditiile de Contract executie lucrari, Beneficiarul, aşa cum este definit de Conditiile de Contract executie lucrari, va fi Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară pentru Infrastructură Metropolitană.
În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, Autoritatea Contractantă a stabilit că termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publică are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, este cu 25 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. AC va raspunde la solicitarile de clarificari cu 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.