Achizitia de Substanţe, materiale, consumabile şi alte produse similare necesare desfăşurarii activităţilor în cadrul proiectului cu titlul: "Sistem inovativ de valorificare a materiei prime vegetale", SINOVEG", cod SMIS 119659, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor /candidaturilor: 6 zile.
Autoritatea contracta...
Achizitia de Substanţe, materiale, consumabile şi alte produse similare necesare desfăşurarii activităţilor în cadrul proiectului cu titlul: "Sistem inovativ de valorificare a materiei prime vegetale", SINOVEG", cod SMIS 119659, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
Număr de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor /candidaturilor: 6 zile.
Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare: : în a 4 a zi înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
Finalizarea procedurii de atribuire prin încheierea contractului de achiziţie publică este supusă următoarei condiţii suspensive:
Încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de menţinerea finanţării în cadrul Proiectului SINOVEG, cod SMIS 119659, contract de finanţare nr. 326/390002/30.10.2020, semnarea contractului fiind posibilă doar în situaţia în care se respectă dispoziţiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice, şi cu respectarea dispoziţiilor Hotărârii nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice.
În cazul în care, indiferent de motive, menţinerea finanţării în cadrul Proiectului SINOVEG, cod SMIS 119659, contract de finanţare nr. 326/390002/30.10.2020 nu se realizează, autoritatea contractantă va aplica prevederile art. 212 alin. (1) lit. c) teza a II-a din Legea nr. 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă şi/sau MEC nu pot fi consideraţi răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractanta şi/sau MEC au fost notificaţi asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.