Annoto transformă învăţarea cu ajutorul materialelor video în mai mult decât o experienţă pasivă de „redare/pauză”, oferind profesorilor în acelaşi timp informaţii utile despre studenţi (de exemplu, care dintre cursanţi a rămas în urmă?, cine se luptă să avanseze prin conţinut?) şi conţinutul video livrat (de exemplu, conţinutul din video a fost clar?, au urmărit materialul până la sfârşit?, condiţie de acces la alte materi...
Annoto transformă învăţarea cu ajutorul materialelor video în mai mult decât o experienţă pasivă de „redare/pauză”, oferind profesorilor în acelaşi timp informaţii utile despre studenţi (de exemplu, care dintre cursanţi a rămas în urmă?, cine se luptă să avanseze prin conţinut?) şi conţinutul video livrat (de exemplu, conţinutul din video a fost clar?, au urmărit materialul până la sfârşit?, condiţie de acces la alte materiale în funcţie de parcurgerea completă resursei video).
Annoto permite participanţilor la curs să adauge adnotări pe parcursul derulării unei resurse video, la un anumit moment (minut-secundă, cu caracteristici cheie precum note personale de tip text, comentarii, înregistrare audio-video, captură de ecran şi multe altele). Este folosit de cele mai importante universităţi şi organizaţii din lume, cum ar fi NYU, Georgia Tech, Universitatea din Utah şi OECD.
Annoto poate acoperi toate cazurile dvs. de utilizare a conţinutului de tip video şi este utilizat pentru sarcinile studenţilor, dezvoltarea abilităţilor, învăţarea într-un mediu colaborativ, vizionarea ghidată de tutoriale, evaluarea de către colegi şi multe altele. Annoto este integrat şi funcţionează în platforma Moodle, activităţile Moodle (fără a redirecţiona instructorul în afara Moodle LMS) şi acceptă o varietate de surse video precum H5P şi Vimeo, YouTube şi multe altele.
Annoto este poziţionat în cel mai critic loc al sistemului de învăţare, între utilizator şi conţinutul video, oferă capacitat