Feedback
I.D.: 19519968

Studiul de Marketing pentru perioada 2017-2020

Data publicarii
05.05.17 Exista 738.287 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79000000 79413000
Termenul limita pentru depunere:
12.05.17
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC0005993.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ministerul Turismului intentioneaza sa actualizeze informatiile, obiectivele si actiunile cuprinse in Masterplanul pentru Dezvoltarea Turismului în perioada 2007-2026, Planul Strategic Operational de Marketing 2011-2015 printr-un studiu de marketing, care sa includa atât o cercetare de piata, cât si o propunere pentru un Plan de Marketing, în scopul facilitarii planificarii activitatilor de comunicare integrata de marketing...
Ministerul Turismului intentioneaza sa actualizeze informatiile, obiectivele si actiunile cuprinse in Masterplanul pentru Dezvoltarea Turismului în perioada 2007-2026, Planul Strategic Operational de Marketing 2011-2015 printr-un studiu de marketing, care sa includa atât o cercetare de piata, cât si o propunere pentru un Plan de Marketing, în scopul facilitarii planificarii activitatilor de comunicare integrata de marketing pentru perioada 2017 - 2020.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Pregatirea achizitiei de servicii pentru realizarea unei strategii de marketing şi promovare turistică 2021-2025 09.09.20
servicii pentru realizarea unui studiu de marketing pentru perioada 2018-2021 pe pietele externe. 18.09.17
Achizitionarea de servicii pentru realizarea unui studiu de marketing in Romania, pentru perioada 2018-2021 19.09.17
Departamentul pentru Românii de Pretutindeni, în calitate de beneficiar, implementează proiectul: "Cadru strategic pentru dezvoltarea infrastructurii politicilor publice derulate de Departamentul pentru Românii de Pretutindeni" (Cod SIPOCA/MySMIS 730/130070) 07.04.22
"Participare la Târgurile de turism WORLD TRAVEL MARKET, TOUR & TRAVEL şi IBTM World." 03.10.19
Serv. de consult. ptr. analiza de tip Due Diligence, elab. Studii de Fezab. si de Fundam. in vederea unei potentiale preluari de catre SNN, a flux. tehn. de producere a apei grele de la R.A. ACTIVITATI NUCLEARE–Suc. ROMAG PROD (RAAN–SRP) si de la MF/ ANRSPS/ CNMAG si reoperationalizarea acestuia 09.04.24
Achizitia de servicii pentru elaborarea politicii publice în domeniul turismului identitar, politica fundamentata pe rezultatele cercetărilor calitativă şi cantitativă realizate anterior, din cadrul proiectului "Analiza, eficientizarea şi actualizarea cadrului legal în domeniul turismului", Cod SIPOCA: 392, Cod MySMIS2014+: 116156  
Contract de servicii de consultanţă pentru elaborarea "Strategiei de promovare multianuală a turismului în Municipiul Bucureşti". 03.08.22
Contract de servicii de consultanţă pentru elaborarea "Strategiei de promovare multianuală a turismului în Municipiul Bucureşti". 03.08.22
Achiziţie produse – 100 bucăţi sisteme informatice PC 19.04.23