Feedback
I.D.: 69993882

Studiul de Fezabilitate cu elemente de Documentaţie de Avizarea a Lucrărilor de Intervenţii pentru obiectivul de investiţii:"Dezvoltarea unui Data Center Disaster Recovery şi Arhivare pentru Consiliul Judeţean Sibiu şi unităţile subordonate"

Data publicarii
10.06.22 Exista 161.505 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8
Termenul limita pentru depunere:
30.06.22
Pretul estimativ:
200.000,00 RON - 200.000,00 RON
Documente participare:
  1. Anexa 1 criteriu de atribuire spatii arhivare final.pdf
  2. Formulare .docx
  3. Model contract servicii Sf spatii de arhivare.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Realizarea documentaţiei Studiul de Fezabilitate cu elemente de Documentaţie de Avizarea a Lucrărilor de Intervenţii, a anexelor acestora şi a documentaţiilor pentru obţinerea avizelor conform C.U. - Obţinerea avizelor şi actualizarea documentaţiei Studiul de Fezabilitate cu elemente de Documentaţie de Avizarea a Lucrărilor de Intervenţii (dacă este cazul). - Întocmirea documentaţiei şi depunerea acestei în vederea obţineri...
Realizarea documentaţiei Studiul de Fezabilitate cu elemente de Documentaţie de Avizarea a Lucrărilor de Intervenţii, a anexelor acestora şi a documentaţiilor pentru obţinerea avizelor conform C.U. - Obţinerea avizelor şi actualizarea documentaţiei Studiul de Fezabilitate cu elemente de Documentaţie de Avizarea a Lucrărilor de Intervenţii (dacă este cazul). - Întocmirea documentaţiei şi depunerea acestei în vederea obţinerii avizului emis de către Arhivele Naţionale, prin Comisia Tehnică de Avizare a clădirilor în care se depozitează arhiva. - Identificarea surselor de finanţare şi scrierea cererii de finanţare. Actualizarea documentaţiei la solicitarea autorităţii contractante şi asistenţă tehnică în perioada de evaluare a cererii de finanţare a proiectului Documentele rezultate in urma activităţii unei companii sau a unei instituţii publice sunt arhivate constant, ajungând cu timpul sa ocupe foarte mult spaţiu, iar informaţia sa devina din ce in ce mai greu accesibila. În momentul de faţă, arhivele sunt depozitate in spaţii improprii, de obicei în subsol sau în birourile unde îşi desfăşoară activitatea angajaţii instituţiilor, fără a respecta legislaţia în vigoare. Accesul este unul greoi şi datorită faptului că nu există o arhivă digitală. Prin acest proiect, Consiliul Judeţean Sibiu îşi propune reabilitarea unor clădiri existente şi extinderea acestora în scopul creării unei arhive, atât fizice cat şi digitale, care să respecte normativul privind caracteristicile tehnico-funcţionale ale spaţiilor şi echipamentelor de depozitare şi conservare a arhivelor aflate în administrarea creatorilor publici şi privaţi de arhivă. Totodată se va avea în vedere soluţiile privind amenajările exterioare, împrejmuirea şi înfiinţarea unui drum de acces. Prin clădiri de arhivă se înţeleg obiecte distincte cu toate instalaţiile aferente destinate a depozita materialul arhivat al instituţiei respective indiferent de suportul material al acesteia. Valoare estimata: 200.000 lei fara TVA. Numarul zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 16 zile, conform sectiunii I.3.din prezenta fisa de date.In masura in care solicitarile de clarificari sau informatiile suplimentare sunt adresate in termenul stabilit prin prezenta fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 8 zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor/solicitarilor de participare conform art. 161 alin. 2 din Legea nr. 98/2016.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Studiul de Fezabilitate cu elemente de Documentaţie de Avizarea a Lucrărilor de Intervenţii pentru obiectivul de investiţii:"Dezvoltarea unui Data Center Disaster Recovery şi Arhivare pentru Consiliul Judeţean Sibiu şi unităţile subordonate"  
Serviciilor de elaborare a documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţii pentru investiţia "Utilizarea eficientă, durabilă şi incluzivă a energiei în sediul Consiliului Judeţean Sibiu" 14.07.22
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 03.08.20
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 03.08.20
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 24.09.20
Actualizare Documentatie Tehnico-Economica conform HG 907/2016 (Faza DALI/SF) si realizarea Documentatiei Tehnico-Economice la faza Proiect Tehnic de Executie la Obiectivul de investitii "Reabilitarea, modernizarea si echiparea cladirii Sectiilor Medicale din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Sibiu" 24.09.20
Studiu de fezabilitate pentru investiţia, AMENAJARE PISTĂ PENTRU BICICLETE SIBIU-POPLACA- ORLAT- CRISTIAN, ÎN AMPRIZA DRUMURILOR JUDEŢENE DJ106R, DJ106D, DJ106J, DJ106E 07.06.22
Servicii de elaborare a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii (DALI) şi a Proiectului Tehnic (PT) pentru obiectivul de investiţii: „Consolidare drum judeţean DJ106A, Sibiu-Păltiniş, km 20+200” 05.09.19
Intocmire studiu de fezabilitate pentru obiectivul "Modernizarea şi dezvoltarea infrastructurii pentru creşterea nivelului securităţii şi al siguranţei pasagerilor la Aeroportul Internaţional Sibiu RA-Activităţi non-economice" 06.09.21
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si execuţia lucrărilor în cadrul proiectului "Reabilitarea, modernizarea şi extinderea Şcolii nr. 22 în vederea relocării Centrului Şcolar pentru Educaţie Incluzivă nr. 1 Sibiu"" 22.07.21