Scopul şi obiectivul cercetării: Populaţia ţintă este populaţia României cu vârsta 16 şi peste, neinstituţionalizată. Tipul eşantionului: tipul localităţii (4 categorii: urban cu peste 100 de mii de locuitori, urban cu 30-100 de mii de locuitori, urban sub 30 de mii de locuitori, rural), iar în al doilea stadiu, proporţional cu numărul populaţiei. Pe lângă mediul de rezidenţă, stratificarea va fi realizată şi după vârstă şi...
Scopul şi obiectivul cercetării: Populaţia ţintă este populaţia României cu vârsta 16 şi peste, neinstituţionalizată. Tipul eşantionului: tipul localităţii (4 categorii: urban cu peste 100 de mii de locuitori, urban cu 30-100 de mii de locuitori, urban sub 30 de mii de locuitori, rural), iar în al doilea stadiu, proporţional cu numărul populaţiei. Pe lângă mediul de rezidenţă, stratificarea va fi realizată şi după vârstă şi nivelul de educaţie. Chestionarul este elaborat de către beneficiar, conţine un număr de 25 de întrebări, plus întrebările socio-demografice. Durata aproximativă: 15minute. Culegerea datelor : telefonic (Orange, Vodafone, Telekom, RDS). Volum eşantion: circa 1.350 de respondenţi, cu marja de eroare +/- 2,67%, la un interval de încredere de 95%. Livrabile: Prestatorul va prezenta un raport de cercetare cantitativă bazat pe distribuţie de frecvenţă (grafice), baza de date brută şi baza de date curăţată, în format SPSS (sau alt format stabilit de comun acord cu beneficiarul, de ex. STATA, Excel, etc). La cerinţa beneficiarului, prestatorul va livra raportul de verificare a controlului şi asigurării calităţii. Durata realizare studiu: max 7 săpt de la semnare contract. Plata serviciilor prestate se va face pe baza aprobării livrabilelor, printr-un Proces—verbal de recepţie, care va fi întocmit de către Beneficiar. (30zile prin trezorerie). Prestatorul va verifica minim 15% din chestionarele aplicate şi operatorii de interviu implicaţi.