Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în elaborarea unui studiu de fezabilitate privind realizarea unui site fix de monitorizare în cadrul Direcţiei Regionale Cluj - localitatea Straja, comuna Berghin, judeţul Alba (cod CPV: 79314000-8), conform prevederilor legale în vigoare şi a cerinţelor menţionate în Anexa nr. 1 – Caietul de sarcini.
Studiul de fezabilitate elaborat sub orice formă, este şi va rămâne în...
Serviciile care fac obiectul achiziţiei constau în elaborarea unui studiu de fezabilitate privind realizarea unui site fix de monitorizare în cadrul Direcţiei Regionale Cluj - localitatea Straja, comuna Berghin, judeţul Alba (cod CPV: 79314000-8), conform prevederilor legale în vigoare şi a cerinţelor menţionate în Anexa nr. 1 – Caietul de sarcini.
Studiul de fezabilitate elaborat sub orice formă, este şi va rămâne în proprietatea ANCOM în timpul şi după finalizarea prestării serviciilor. Prestatorul nu poate folosi sau dispune de acesta fără un acord scris emis în prealabil de ANCOM. La momentul semnării procesului-verbal de recepţie are loc, în mod automat şi fără îndeplinirea vreunei formalităţi prealabile, transferul exclusiv al dreptului de proprietate şi a tuturor celorlalte drepturi, incluzând orice drepturi patrimoniale de autor, către achizitor asupra studiului de fezabilitate, incluzând aici şi dreptul de utilizare asupra materialelor folosite. Achizitorul va avea dreptul exclusiv şi nelimitat de a utiliza, multiplica şi/sau modifica, etc., studiul de fezabilitate, aşa cum crede de cuviinţă.
În vederea întocmirii ofertei se vor avea în vedere şi următoarele cerinţe obligatorii:
a) În realizarea studiului de fezabilitate se vor respecta toate standardele, normele şi reglementările incidente, în vigoare la momentul realizării studiului de fezabilitate în domeniul construcţiilor;
b) Prestatorul se obligă să păstreze confidenţialitatea datelor obţinute de la ANCOM în vederea realizării studiului de fezabilitate;
c) Prestatorul are obligaţia, fără a solicita alte costuri în sarcina achizitorului, de a răspunde la orice solicitare formulată în scris de către ANCOM, în sensul lămuririi, susţinerii şi/sau, dacă este cazul, corectării şi/sau completării celor indicate în cuprinsul studiului de fezabilitate, incluzând, fără limitare, şi solicitările în ceea ce priveşte caietul de sarcini, în situaţia derularii procedurii şi evaluarii ofertelor în vederea atribuirii contractului de achiziţie publică având ca obiect prestarea serviciilor de proiectare şi executare a lucrărilor privind realizarea unui site fix de monitorizare în cadrul Direcţiei Regionale Cluj - localitatea Straja, comuna Berghin, judeţul Alba. Termenul de răspuns nu poate fi mai mare de 2 (două) zile lucrătoare de la solicitarea ANCOM;
d) Prestatorul are obligaţia să actualizeze/modifice studiul de fezabilitate, inclusiv să actualizeze Devizul General ori de câte ori este necesar, în mod justificat şi în conformitate cu prevederile H.G. nr. 907/2016, fără costuri în sarcina achizitorului.
-Solicitarea completa de oferte se regaseste atasata la prezentul Anunt.