Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile înainte
de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii supl...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile înainte
de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere
a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita. Serviciile
aferente,,Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniilor și instalațiilor din Complexul Feroviar București” constau
în elaborarea studiului de fezabilitate în conformitate cu legislația și reglementările tehnice în vigoare.Studiul de fezabilitate
va identifica și prezenta opțiunea investițională optimă pentru modernizarea liniilor și instalațiilor din Complexul Feroviar
București, atât din punct de vedere tehnico-economic, cât și operațional, ținând cont de necesitatea asigurării interoperabilității
depline a infrastructurii feroviare din Nodul feroviar București cu rețeaua feoviară TEN-T, în conformitate cu Regulamentul
UE nr. 1315/2013, Regulamentul Comisiei 1299/2014 și Directiva de interoperabilitate 2008/57/CE. Contractantul va îndeplini,
în cadrul contractului de prestări servicii sectorial, următoarele obiective specifice:elaborarea Studiului de Fezabilitate
în conformitate cu Anexa 4 la H.G. nr. 907/29.11.2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor
tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice), cu scopul de a determina
soluția optimă de investiții pentru modernizarea parametrilor tehnici ai infrastructurii feroviare existente; - elaborarea
documentației necesare emiterii Hotărârii de Guvern privind exproprierea imobilelor necesare lucrării de utilitate publică;-
elaborarea documentației pentru finalizarea procedurii de expropriere;- elaborarea documentației tehnice necesară întocmirii
documentaţiei de licitaţie pentru achiziția proiectării și execuției lucrărilor, respectiv a serviciilor de consultanță/supervizare
execuție lucrări.Studiul de Fezabilitate se va realiza în conformitate cu legile, reglementările, directivele, standardele,
instrucțiile specifice și metodele aprobate aflate în vigoare la momentul prestării serviciilor contractuale, cu respectarea
conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene TEN-T și asigurarea specificațiilor tehnice de interoperabilitate
pe teritoriul României.Valoarea estimată pentru achiziționarea serviciilor de elaborare a Studiului de Fezabilitate este
22.537.410,05 lei, fără TVA, la care se adaugă TVA în valoare de 4.282.107,91 lei, rezultând o valoare totală estimată de
26.819.517,96 lei.Durata contractului este de 21 luni. Durata de prestare a serviciilor este de 21 luni de la data de începere
a prestării serviciilor, care include perioada necesara activităţilor de verificare şi aprobare a documentelor/livrabilelor
de către Entitatea Contractantă, inclusiv emiterea de către Entitatea Contractantă a Certificatului de Finalizare a obligațiilor
prevăzute în Contract. În situaţia în care prestarea serviciilor nu se încadrează în planul de lucru pentru activităţile/serviciile
soliciate în caietul de sarcini, durata contractului sectorial de prestări servicii poate fi prelungită peste perioada menţionată
conform clauzelor contractuale si legislatiei in vigoare. Această prelungire a duratei contractului se poate face numai în
cazuri bine justificate, când finalizarea unei activităţi depinde de aprobări care întârzie din cauze ce nu pot fi imputate
ca fiind exclusiv din vina Contractantului.