Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile înainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in le...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile înainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.
Serviciile aferente,,Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniilor şi instalaţiilor din Complexul Feroviar Bucureşti" constau în elaborarea studiului de fezabilitate în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare.
Studiul de fezabilitate va identifica şi prezenta opţiunea investiţională optimă pentru modernizarea liniilor şi instalaţiilor din Complexul Feroviar Bucureşti, atât din punct de vedere tehnico-economic, cât şi operaţional, ţinând cont de necesitatea asigurării interoperabilităţii depline a infrastructurii feroviare din Nodul feroviar Bucureşti cu reţeaua feoviară TEN-T, în conformitate cu Regulamentul UE nr. 1315/2013, Regulamentul Comisiei 1299/2014 şi Directiva de interoperabilitate 2008/57/CE.
Contractantul va îndeplini, în cadrul contractului de prestări servicii sectorial, următoarele obiective specifice:
elaborarea Studiului de Fezabilitate în conformitate cu Anexa 4 la H.G. nr. 907/29.11.2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice), cu scopul de a determina soluţia optimă de investiţii pentru modernizarea parametrilor tehnici ai infrastructurii feroviare existente;
- elaborarea documentaţiei necesare emiterii Hotărârii de Guvern privind exproprierea imobilelor necesare lucrării de utilitate publică;
- elaborarea documentaţiei pentru finalizarea procedurii de expropriere;
- elaborarea documentaţiei tehnice necesară întocmirii documentaţiei de licitaţie pentru achiziţia proiectării şi execuţiei lucrărilor, respectiv a serviciilor de consultanţă/supervizare execuţie lucrări.
Studiul de Fezabilitate se va realiza în conformitate cu legile, reglementările, directivele, standardele, instrucţiile specifice şi metodele aprobate aflate în vigoare la momentul prestării serviciilor contractuale, cu respectarea conformităţii standardelor impuse pentru Coridoarele Europene TEN-T şi asigurarea specificaţiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României.
Valoarea estimată pentru achiziţionarea serviciilor de elaborare a Studiului de Fezabilitate este 22.537.410,05 lei, fără TVA, la care se adaugă TVA în valoare de 4.282.107,91 lei, rezultând o valoare totală estimată de 26.819.517,96 lei.
Durata contractului este de 21 luni.
Durata de prestare a serviciilor este de 21 luni de la data de începere a prestării serviciilor, care include perioada necesara activităţilor de verificare şi aprobare a documentelor/livrabilelor de către Entitatea Contractantă, inclusiv emiterea de către Entitatea Contractantă a Certificatului de Finalizare a obligaţiilor prevăzute în Contract.
În situaţia în care prestarea serviciilor nu se încadrează în planul de lucru pentru activităţile/serviciile soliciate în caietul de sarcini, durata contractului sectorial de prestări servicii poate fi prelungită peste perioada menţionată conform clauzelor contractuale si legislatiei in vigoare. Această prelungire a duratei contractului se poate face numai în cazuri bine justificate, când finalizarea unei activităţi depinde de aprobări care întârzie din cauze ce nu pot fi imputate ca fiind exclusiv din vina Contractantului.