Feedback
I.D.: 68322113

,,Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniilor şi instalaţiilor din Complexul Feroviar Bucureşti"

Data publicarii
21.04.22 Exista 760.510 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79314000-8
Pretul estimativ:
22.537.410,05 RON - 22.537.410,05 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ministerul Transporturilor şi Infrastucturii din România are ca obiectiv strategic general asigurarea unei reţele feroviare sustenabile, eficiente din punct de vedere economic, flexibile, favorabile mediului înconjurător, sigure şi echilibrate, care să se integreze cu celelalte moduri de transport şi care să fie compatibilă cu reţeaua de bază şi extinsă TEN-T, să respecte Standardele Tehnice de Interoperabilitate şi regulam...
Ministerul Transporturilor şi Infrastucturii din România are ca obiectiv strategic general asigurarea unei reţele feroviare sustenabile, eficiente din punct de vedere economic, flexibile, favorabile mediului înconjurător, sigure şi echilibrate, care să se integreze cu celelalte moduri de transport şi care să fie compatibilă cu reţeaua de bază şi extinsă TEN-T, să respecte Standardele Tehnice de Interoperabilitate şi regulamentele UE. Strategia CNCF CFR-SA de modernizare a Complexului Feroviar Bucureşti, cu o lungime de a liniilor de cale ferată desfăşurată de aproximativ 605,700 km, cuprinde următoarele zone de analiză/dezvoltare: - Complexul Feroviar Bucureşti Nord – în lungime de 156,055 km; - Inelul Feroviar Bucureşti - în lungime de 316,323 km; - Conexiunile cu Inelul Feroviar Bucureşti - în lungime de 133,348 km. Municipiul Bucureşti este inclus în ANEXA II a Regulamentului nr. 1315/2013 - LISTA NODURILOR REŢELEI CENTRALE ŞI A CELEI GLOBALE fiind principalul nod feroviar din România. În el converg 5 din cele 8 magistrale feroviare care sunt pe teritoriul României (300, 500, 700, 800, 900) şi 3 linii secundare (801, 901, 902). Complexul Feroviar Bucureşti face legătura între ramura nordică a Coridorului Rin Dunăre (Constanţa - Bucureşti – Braşov – Sighişoara – Simeria – Arad – Curtici – Lokoshaza), ramura sudică a Coridorului Rin-Dunăre (Arad – Craiova - Bucureşti) şi alte secţiuni ale reţelei centrale TEN-T (Bucureşti - Giurgiu, Bucureşti – Ploieşti – Focşani – Paşcani - Ungheni/Vadu Siret). Studiul de Fezabilitate va fi elaborat în conformitate cu legislaţia naţională în vigoare (Hotărârea Guvernului nr. 907/29.11.2016 cu modificările şi completările ulterioare) şi va prezenta soluţia optimă din punct de vedere tehnic şi economic pentru realizarea obiectivului de investiţii "Modernizarea liniilor şi instalaţiilor din Complexul Feroviar Bucureşti", după parcurgerea următoarelor etape principale: 1. stabilirea criteriilor de analiză şi proiectare, inclusiv pentru relaţia cu celelalte moduri de transport dezvoltate la nivelul Regiunii Bucureşti-Ilfov; 2. analizarea stării actuale a infrastructurii feroviare existente în vederea identificării blocajelor şi a altor deficienţe care afectează circulaţia materialului rulant pe reţeaua feroviară a Complexului Feroviar Bucureşti şi traseele convergente nodurilor feroviare situate pe acesta; 3. identificarea scenariilor/opţiunilor tehnico - economice posibile, compararea lor prin analiză multicriterială şi selectarea a două – trei variante de traseu; 4. compararea detaliată a variantelor de traseu la nivel de proiect conceptual, pe baza studiilor tehnice, analizei cost-beneficiu şi evaluării preliminare a impactului asupra mediului, în vederea selectării variantei optime de investiţii. 5. detalierea variantei optime şi finalizarea studiului de fezabilitate. Obiectivul principal al lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare aferente Complexului Feroviar Bucureşti este creşterea atractivităţii/competitivităţii transportului feroviar prin îmbunătăţirea calităţii serviciilor pentru călători şi pentru marfă, concomitent cu îmbunătăţirea siguranţei în exploatare. Modernizarea infrastructurii feroviare şi implementarea unui Centru de Management al Traficului la nivelul Complexului Feroviar Bucureşti vor reduce considerabil durata de traversare a centurii feroviare a Bucureştiului de către trenurile de transport marfă, asigurând un timp de parcurs mult mai redus şi fără opriri, precum şi un volum de mărfuri crescut faţă de situaţia actuală. Prin interconectarea reţelei feroviare a Complexului Feroviar Bucureşti cu modurile de transport urban (metrou, tramvai etc.), rutier (construirea de spaţii pentru parcări de transfer) şi aerian (Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti) se pot atinge obiectivele dezvoltării mobilităţii regionale/urbane durabile prevăzute în Regulamentul UE nr. 1315/2013, respectiv: integrarea Nodului feroviar urban Bucureşti în reţeaua europeană de transport TEN-T; atragerea unui număr cât mai mare de călători din localităţile limitrofe Municipiului Bucureşti (Judeţul Ilfov) pe transportul feroviar; atragerea unui număr cât mai mare de călători de pe modurile de transport aerian, rutier şi urban pe modul de transport feroviar (regional sau naţional). Obiectivul general al proiectului de referinţă este de a identifica soluţiile de modernizare a subsistemelor feroviare ale Complexului Feroviar Bucureşti (infrastructură, echipamente tehnice, sisteme de operare şi siguranţă feroviare etc.), în vederea asigurării interoperabilităţii depline a infrastructurii feroviare din Nodul feroviar Bucureşti cu reţeaua feroviară TEN-T, în conformitate cu Regulamentul UE nr. 1315/2013, Regulamentul Comisiei 1299/2014 şi Directiva de interoperabilitate 2008/57/CE. Obiectivele specifice ale investiţiei sunt următoarele: 1) îmbunătăţirea condiţiilor de călătorie şi de siguranţă a circulaţiei feroviare la nivelul Complexului Feroviar Bucureşti; 2) eficientizarea managementul traficului pentru transportul de mărfuri la nivelul reţelei feroviare naţionale; 3) prezentarea unei alternative competitive pentru transportul urban între diferitele zone ale Regiunii Bucureşti-Ilfov. 4) decongestionarea traficului rutier în Municipul Bucureşti şi implicit reducerea factorului poluat. Durata contractului este de 21 luni.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de elaborare a documentației tehnico-economice – faza Studiu de Fezabilitate pentru obiectivul de investiții ”Introducerea și, ulterior, dezvoltarea serviciilor de tren urban și metropolitan București – Ilfov”, prima etapă, traseu prioritar: București Gara de Nord – Chitila – Scroviștea  
,,Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniilor şi instalaţiilor din Complexul Feroviar Bucureşti" 16.08.21
,,Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniilor și instalațiilor din Complexul Feroviar București”  
,,Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniilor și instalațiilor din Complexul Feroviar București”  
,,Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniilor și instalațiilor din Complexul Feroviar București”  
,,Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniilor și instalațiilor din Complexul Feroviar București”  
,,Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniilor și instalațiilor din Complexul Feroviar București”  
,,Studiu de Fezabilitate pentru modernizarea liniilor și instalațiilor din Complexul Feroviar București”  
,,Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată Apahida – Suceava, Subsecţiunea 2: Ilva Mică- Pojorâta"  
Obţinerea unei valori estimative pentru achiziţia serviciului care are ca obiect "Îmbunătăţirea mersului de tren prin introducerea trenurilor de mers cadenţat în jurul oraşelor mari din România" cu respectarea prevederilor legale în vigoare. 17.04.24