Consiliul Judeţean Sibiu intenţionează realizarea unei piste de biciclete Sibiu – Poplaca – Orlat - Cristian. Acest obiectiv de investiţii urmăreşte găsirea unor soluţii de mobilitate alternativă, nemotorizate, pentru un sistem de transport durabil cu emisii scăzute de CO2. Tronsonul ce va face obiectul acestui proiect vor contribui, într-o manieră integrată, la stimularea soluţiilor de transport public nemotorizat.
Se dore...
Consiliul Judeţean Sibiu intenţionează realizarea unei piste de biciclete Sibiu – Poplaca – Orlat - Cristian. Acest obiectiv de investiţii urmăreşte găsirea unor soluţii de mobilitate alternativă, nemotorizate, pentru un sistem de transport durabil cu emisii scăzute de CO2. Tronsonul ce va face obiectul acestui proiect vor contribui, într-o manieră integrată, la stimularea soluţiilor de transport public nemotorizat.
Se doreşte realizarea unei piste pentru biciclete pe tronsonul de drum Sibiu – Poplaca – Orlat - Cristian, în ampriza drumurilor judeţene DJ106R, DJ106D, DJ106J, DJ106E, cu lungimea estimativă de 20 km.
În acest sens este necesară realizarea documentaţiilor de proiectare pentru construirea acestei piste pentru biciclete.
Documentaţia va cuprinde:
- Studiile necesare în vederea realizării documentaţiilor tehnico – economice ( geo, topo, etc.)
- Documentaţia pentru obţinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism (inclusiv obţinerea acestora)
- Documentaţia privind identificarea traseului în vederea exproprierii (după caz)
- Expertiza tehnica
- Studiul de fezabilitate
Studiul de fezabilitate se va întocmi cu respectarea prevederilor HG nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico - economice aferente obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri publice şi vor cuprinde:
1. Identificarea traseului cu încadrarea in zona de siguranţă, vor fi identificaţi alţi proprietari (daca aceştia există). Culoarul pistei va fi transmis beneficiarului in vederea demarării procedurilor de expropriere necesare aprobării culoarului de expropriere (dacă este cazul).
2. Studiul de fezabilitate va conţine piese scrise şi piese desenate, conform prevederilor Hotărârii de Guvern nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare şi conţinutului cadru al documentaţiei tehnico - economice aferente investiţiilor publice .
3. Studiile de specialitate vor fi realizate în funcţie de categoria şi clasa de importanţă a construcţiilor, după caz:
2
- studiu topografic;
- studiu geotehnic şi/sau studii de analiză şi de stabilitate a terenului;
- studiu hidrologic, hidrogeologic (după caz);
- studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată pentru creşterea performanţei energetice;
- studiu de trafic şi studiu de circulaţie;
- expertiza tehnică
- raport de diagnostic arheologic preliminar în vederea exproprierii, pentru obiectivele de investiţii ale căror amplasamente urmează a fi expropriate pentru cauză de utilitate publică;
- studii de specialitate necesare în funcţie de specificul investiţiei.