Elaborarea unui studiu de fezabilitate (documentatie de avizare a lucrarilor de interventii) care sa trateze prin analiza
cantitativa si calitativa nevoile /solicitarile functionale specifice spatiului productiv .Modernizarea spatiului productiv
prin lucrari de interventie va presupune:- consolidare structura de rezistenta;- refacere tamplarie metalica si acces hala;-
revizie instalatie electrica;- turnat...
Elaborarea unui studiu de fezabilitate (documentatie de avizare a lucrarilor de interventii) care sa trateze prin analiza
cantitativa si calitativa nevoile /solicitarile functionale specifice spatiului productiv .Modernizarea spatiului productiv
prin lucrari de interventie va presupune:- consolidare structura de rezistenta;- refacere tamplarie metalica si acces hala;-
revizie instalatie electrica;- turnat sapa beton;- achiziție pod rulant monogrindă cu acționare de la sol 5tf x 10 m ;- confecționare
cale rulare pod rulant 5 tfx10 m utilizând stâlpii de rezistenta existenți;- eficientizare energetica (sistem fotovoltaic);-
instalare sistem de ventilare, desfumare, desprafuire;- recuperarea căldurii cu diferite tipuri de schimbătoare de căldură;-
instalații de detecție si stingere a incendiilor.Criteriile impuse sunt cele privind eficientizarea spatiilor de productie
pentru realizarea unor conditii de munca moderne si sigure, cu echiparea specifica lucrarilor de constructii navale.Întreaga
investiție presupune extinderea si modernizarea capacităților de producție construcții corp nave militare care reprezintă
active importante ce fac parte din inventarul capacităților producției si/sau serviciilor de apărare ( ICPSA): Obiectivul
nr. 1 – Hala Construcții Corp Nave (HCCN) si Anexa acesteia ( fostul atelier de eloxare).Obiectivul
nr. 2 – Atelier Lăcătușerie Navala (ALN)Obiectivul nr. 3 –Atelier Montaj Bord (AMB)cu anexa spațiu de birouri si grup socialSpatiile
productive enumerate la Ob. 1, 2 si 3 concentrează o mare parte din forța de muncă, aici derulându-se activitatile cele mai
importante din fluxul de fabricație a unui corp de navă. Constructia unui corp de nava militara presupune execuția de secții
si blocsectii in cadrul Halei Construcții Corp Nave (HCCN) si anexei acesteia, executia de accesorii corp nava (usi, ferestre,
hublouri, catarge, balustrade, paioluri, postamenti, fendere, etc.) in cadrul Atelierului Lăcătușerie Navală (ALN), respectiv
executia de echipamente mecanice in cadrul Atelierului montaj bord (AMB), încărcarea acestora pe mijloace de transport uzinal
(trailer, moto) si transportul către zona calei de asamblare si lansare nave. Obiectivul nr.4 – Înlocuirea partiala a șinelor
de cale ferata (zona de alternanta umed/uscat) pe care ruleaza cărucioarele transbordorului calei de lansare; - Eficientizarea/modernizarea
instalatiei de lansare-ridicare nave din dotarea calei (partea hidraulica, electrica si de comanda).Transbordorul calei de
lansare-ridicare nave face parte din Inventarul capacităților de producție si/sau servicii pentru apărare (ICPSA). Este un
activ esential in procesul de producție al societății SANTIERUL NAVAL MANGALIA S.A. si, în conformitate cu prevederile Legii
nr. 477/2003 privind Pregătirea economiei naționale si a teritoriului pentru apărare, republicată, are sarcini bine stabilite
in Planul de Mobilizare a Economiei Naționale pentru Apărare (PMENA) aprobat de Consiliul Suprem de Apărare a Tării (CSAT).