In vederea determinarii valorii estimate cu Cod CPV 79314000-8, 71322000-1 ?i 71356200-0, pentru realizarea unui Studiu de Fezabilitate conform HG 907/2016, Proiect pentru autorizare/desfiintare si Proiect tehnic "Penetratie Prelungirea Ghencea - Domnesti si Supralargire Bulevardul Ghencea intre Str. Brasov si Terminal Tramvai 41, va rugam respectuos sa ne sprijini?i în consultarea pie?ei pentru obiectivul de investi?ii mai...
In vederea determinarii valorii estimate cu Cod CPV 79314000-8, 71322000-1 ?i 71356200-0, pentru realizarea unui Studiu de Fezabilitate conform HG 907/2016, Proiect pentru autorizare/desfiintare si Proiect tehnic "Penetratie Prelungirea Ghencea - Domnesti si Supralargire Bulevardul Ghencea intre Str. Brasov si Terminal Tramvai 41, va rugam respectuos sa ne sprijini?i în consultarea pie?ei pentru obiectivul de investi?ii mai sus men?ionat cu urmatoarele caracteristici: • Lungime proiect drum 6 km; Proiectul va incepe pe Bulevardul Ghencea de la Terminalul Tramvaiului 41, traverseaza intresectia cu Str. Brasov,se continua cu Prelungirea Ghencea, se intersecteaza cu principalele strazi Raul Doamnei, Valea Oltului, Paduretu, Valea Larga si se termina intr-un nod intermodal la pasaj Domnesti, dotat cu parcare tip "park and ride” in scopul de a incuraja tranzitul cu mijloacele de transport in comun. • Cale Dubla Tramvai pe zona mediana; Lucrarea de realizare a liniei de tramvai incepe la intersectia Strazii Brasov cu Strada Prelungirea ghencea si continua pe Strada Prelungirea Ghencea pana la Centura Bucuresti, unde se va realiza o bucla de intoarcere a tramvaiului in Nodul Intermodal de la Domnesti. • Parte Carosabila - 2 benzi pe sens; • Deviere/Relocare re?ele; In zona sunt numeroase retele de utilitati si instalatii: canalizare, conducte apa, gaze, cabluri electrice, fibra otpica, etc Proiectantul va identifica toate retelele de utilitati existente ce vor fi afectate de proiectul de infrastructura. Acestea vor fi protejate sau mutate la solicitarea beneficiarului acestora conform avizelor primite, iar Proiectantul va realiza proiectele in consecinta, tinand cont reglementarile in vigoare. • Pista de Biciclete -dublu sens; Se va urmari dezvoltarea echilibrata a tuturor modurilor relevante de deplasare prin impar?irea echitabila a par?ii carosabile între transportul public de persoane, biciclete ?i traficul general. Realizarea pistelor de biciclete se bazeaza pe nevoile la care trebuie sa raspunda infrastructura actuala. Pentru siguranta utilizatorului trebuie sa i se asigure spatiul necesar efectuarii in siguranta a tuturor manevrelor prevazute de legislatia privind circulatia ep drumurile publice. Asigurarea unui traseu cu o suprafata neteda si fara obstacole este una dintre conditiile minime pentru infrastrucura pentru biciclete Infrastructura creata trebuie sa asigure spatii de siguranta care sa permita biciclistului sa efectueze manevre de evitare a unui impact. • Spatiu Verde - între trotuar si partea carosabila; Lucrari peisagistice si de vegetatie au fost prevazute in urmatoarele locatii: - Pe zona intre trotuare si partea carosabila (rutier/biciclisti); - În locatiile considerate esentiale pentru mentinerea conectivitatii mediului cu proiectul urmare a modificarii terenului din cauza lucrarilor de constructie; - Se va analiza posibilitatea ca zona de tramvai sa fie inierbata; • Trotuare; • Iluminat public; Proiectarea iluminatului cailor de circulatie rutiera se face in conformitate reglementarilor in vigoare, o importanta deosebita acordandu-se selectarii claselor de iluminat pentru evitarea supradimensionarii sistemului de iluminat, reducerea consumului de energie electrica si cresterea eficientei sistemului de iluminat propus. Se vor folosi corpuri de iluminat echipate cu LED dispuse astfel incat sa se obtina indicii de performanta conform reglementarilor in vigoare. • Semaforizare; Semaforizarea va fi de tip LED si trebuie sa fie compatibila cu Sistemul de Management al Traficului din Bucure?ti. Proiectantul trebuie sa stabileasca solutii moderne in ceea ce priveste principiile de proiectare, care sa corespunda nivelului de tehnologizare actual. Proiectul se va supune avizarii in Comisiile de Specialitate ale Beneficiarului, sau ale avizatorilor solicitati de catre Beneficiar • Semnalizare verticala ?i orizontala Prestatorul va proiecta semnalizarea rutiera verticala si orizontala necesara pentru exploatarea în siguranta a strazilor aferente Contractului. Proiectantul trebuie sa prezinte Beneficiarului spre aprobare, si/sau avizatorilor indicati de catre Beneficiar, proiectul de Siguranta circulatiei cat si propunerile sale de semne de circulatie si marcaje rutiere. Proiectul cuprinde de asemenea realizarea unei parcari de tip Park Ride cu un numar de aproximativ 400 locuri.