Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile înainte
de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii supl...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).Orice operator economic interesat
are dreptul de a solicita clarificări/ informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire cu 22 zile înainte
de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Entitatea contractantă va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitarilor
de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere
a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita. Serviciile
aferente obiectivului de investiții ,,Modernizarea liniei de cale ferată Apahida – Suceava, Subsecțiunea 3: Pojorâta – Suceava”
constau în elaborarea studiului de fezabilitate și a proiectului tehnic în conformitate cu legislația și reglementările tehnice
în vigoare.Obiectivul contractului de prestari servicii este de a asigura Beneficiarului soluția optima pentru executarea
lucrărilor de modernizare a liniei de cale ferata Pojorâta – Suceava, atât din punct de vedere tehnic, operațional, cât și
economic si financiar, precum si al impactului asupra mediului si al schimbarilor climatice. Contractantul va îndeplini,
în cadrul contractului de prestări servicii sectorial, următoarele obiective specifice:- elaborarea Studiului de Fezabilitate
în conformitate cu Anexa 4 la H.G. nr. 907/29.11.2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor
tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice), cu scopul de a determina
soluția optimă de investiții pentru modernizarea parametrilor tehnici ai infrastructurii feroviare existente; - elaborarea
documentației aferente Proiectului Tehnic în conformitate cu Anexele nr. 9 și 10 la H.G. nr. 907/29.11.2016 privind etapele
de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate
din fonduri publice;- elaborarea documentației necesare necesare în vederea promovării Hotărârii de Guvern pentru aprobarea
indicatorilor tehnico – economici si respectiv pentru emiterea Hotărârii de Guvern privind exproprierea imobilelor necesare
lucrării de utilitate publică;- elaborarea documentației pentru finalizarea procedurii de expropriere;- elaborarea documentației
tehnice necesară întocmirii documentaţiilor de licitaţie pentru achiziția execuției lucrărilor, respectiv a serviciilor de
consultanță/supervizare lucrări.Studiul de Fezabilitate și Proiectul tehnic se vor realiza în conformitate cu legile, reglementările,
directivele, standardele, instrucțiile specifice și metodele aprobate aflate în vigoare la momentul prestării serviciilor
contractuale, cu respectarea conformității standardelor impuse pentru Coridoarele Europene TEN-T și asigurarea specificațiilor
tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României.Valoarea estimată pentru achiziționarea serviciilor de elaborare a Studiului
de Fezabilitate si a Proiectului Tehnic este 42.740.987,93 lei, fără TVA, la care se adaugă TVA în valoare de 8.120.787,71
lei, rezultând o valoarea totală estimată de 50.861.775,64 lei.Durata contractului este de 23 luni. Durata de prestare a serviciilor
este de 23 luni de la data de începere a prestării serviciilor, care include perioada necesara activităţilor de verificare
şi aprobare a documentelor/livrabilelor de către Entitatea Contractantă, inclusiv emiterea de către Entitatea Contractantă
a Certificatului de Finalizare a obligațiilor prevăzute în Contract. În situaţia în care prestarea serviciilor nu se încadrează
în planul de lucru pentru activităţile/serviciile soliciate în caietul de sarcini, durata contractului sectorial de prestări
servicii poate fi prelungită peste perioada menţionată conform clauzelor contractuale si legislatiei in vigoare. Această prelungire
a duratei contractului se poate face numai în cazuri bine justificate, când finalizarea unei activităţi depinde de aprobări
care întârzie din cauze ce nu pot fi imputate ca fiind exclusiv din vina Contractantului.