Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile înainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in le...
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://www.e-licitatie.ro/pub).
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/ informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire cu 22 zile înainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Entitatea contractantă va raspunde în mod clar şi complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va raspunde la solicitarile de clarificari transmise dupa data limita stabilita.
Serviciile aferente obiectivului de investiţii ,,Modernizarea liniei de cale ferată Apahida – Suceava, Subsecţiunea 3: Pojorâta – Suceava" constau în elaborarea studiului de fezabilitate şi a proiectului tehnic în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare.
Obiectivul contractului de prestari servicii este de a asigura Beneficiarului soluţia optima pentru executarea lucrărilor de modernizare a liniei de cale ferata Pojorâta – Suceava, atât din punct de vedere tehnic, operaţional, cât şi economic si financiar, precum si al impactului asupra mediului si al schimbarilor climatice.
Contractantul va îndeplini, în cadrul contractului de prestări servicii sectorial, următoarele obiective specifice:
- elaborarea Studiului de Fezabilitate în conformitate cu Anexa 4 la H.G. nr. 907/29.11.2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice), cu scopul de a determina soluţia optimă de investiţii pentru modernizarea parametrilor tehnici ai infrastructurii feroviare existente;
- elaborarea documentaţiei aferente Proiectului Tehnic în conformitate cu Anexele nr. 9 şi 10 la H.G. nr. 907/29.11.2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice;
- elaborarea documentaţiei necesare necesare în vederea promovării Hotărârii de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici si respectiv pentru emiterea Hotărârii de Guvern privind exproprierea imobilelor necesare lucrării de utilitate publică;
- elaborarea documentaţiei pentru finalizarea procedurii de expropriere;
- elaborarea documentaţiei tehnice necesară întocmirii documentaţiilor de licitaţie pentru achiziţia execuţiei lucrărilor, respectiv a serviciilor de consultanţă/supervizare lucrări.
Studiul de Fezabilitate şi Proiectul tehnic se vor realiza în conformitate cu legile, reglementările, directivele, standardele, instrucţiile specifice şi metodele aprobate aflate în vigoare la momentul prestării serviciilor contractuale, cu respectarea conformităţii standardelor impuse pentru Coridoarele Europene TEN-T şi asigurarea specificaţiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României.
Valoarea estimată pentru achiziţionarea serviciilor de elaborare a Studiului de Fezabilitate si a Proiectului Tehnic este 42.740.987,93 lei, fără TVA, la care se adaugă TVA în valoare de 8.120.787,71 lei, rezultând o valoarea totală estimată de 50.861.775,64 lei.
Durata contractului este de 23 luni.
Durata de prestare a serviciilor este de 23 luni de la data de începere a prestării serviciilor, care include perioada necesara activităţilor de verificare şi aprobare a documentelor/livrabilelor de către Entitatea Contractantă, inclusiv emiterea de către Entitatea Contractantă a Certificatului de Finalizare a obligaţiilor prevăzute în Contract.
În situaţia în care prestarea serviciilor nu se încadrează în planul de lucru pentru activităţile/serviciile soliciate în caietul de sarcini, durata contractului sectorial de prestări servicii poate fi prelungită peste perioada menţionată conform clauzelor contractuale si legislatiei in vigoare. Această prelungire a duratei contractului se poate face numai în cazuri bine justificate, când finalizarea unei activităţi depinde de aprobări care întârzie din cauze ce nu pot fi imputate ca fiind exclusiv din vina Contractantului.