Contractul are ca scop: prestare de Servicii de elaborare Studii TOPO, studii GEO, EXPERTIZĂ TEHNICĂ şi DALI pentru obiectivul Refacere DJ 108S km:20+740 – 20+810 în satul Zalha detaliat în următoarele etape:
- Etapa 1 – Elaborare Studiu Geotehnic, Studiu Topografic şi Expertize Tehnice;
- Etapa 2 – DALI pentru proiectul cu măsuri necesare în primă urgenţă (consolidarea malului drept al văii Zalha cu carcase din gabioan...
Contractul are ca scop: prestare de Servicii de elaborare Studii TOPO, studii GEO, EXPERTIZĂ TEHNICĂ şi DALI pentru obiectivul Refacere DJ 108S km:20+740 – 20+810 în satul Zalha detaliat în următoarele etape:
- Etapa 1 – Elaborare Studiu Geotehnic, Studiu Topografic şi Expertize Tehnice;
- Etapa 2 – DALI pentru proiectul cu măsuri necesare în primă urgenţă (consolidarea malului drept al văii Zalha cu carcase din gabioane) şi DALI pentru refacerea drumului judeţean afectat de inundaţii
Durata totală a contractului este de 4 luni de la semnarea acestuia.
Durata de prestare a serviciilor aferente Etapei 1 este de 30 de zile de la semnarea contractului.
Durata de prestare a serviciilor aferente Etapei 2 este de 30 de zile de la emiterea Ordinului de începere de către Autoritatea Contractantă
Valoarea estimată a achiziţiei este de 31.781,51 lei fără TVA, defalcată astfel:
- studii topo – 2500,00 lei fără TVA
- studii geotehnice faza unica – 5000,00 lei fără TVA
- expertiza A4, B2, D – 5000,00 lei fără TVA
- expertiza Af – 5000,00 lei fără TVA
- studii de specialitate (hidrologice, de coexistentă, etc.) – 9781,51 lei fără TVA
- DALI pentru proiectul cu masuri necesare in prima urgenta (consolidarea malului drept al vaii Zalha cu carcase din gabioane) – 2000 lei fără TVA
- DALI pentru refacerea drumului judetean afectat de inundatii – 2500 lei fără TVA
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18
Autoritatea Contractantă va răspunde la solicitările de clarificări în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Solicitările de clarificări se vor încărca în SEAP, la secţiunea aferentă, în format PDF editabil.
Modul de realizare a corespondentei intre Autoritatea Contractanta si ofertanti va fi online prin intermediul SEAP.