Feedback
I.D.: 88378552

STRATEGII DE COMUNICARE PENTRU ADMINISTRAŢIA PUBLICĂ 13.11-21.11.2023

Data publicarii
19.10.23 Exista 212.857 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79633000-0
Pretul estimativ:
1.400,00 RON - 1.400,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Program de perfecţionare profesională organizat în format online, în perioada 13.11 - 21.11.2023. Direcţia programe de perfecţionare şi Centrele teritoriale de formare continuă pentru administraţia publică oferă personalului din administraţia publică şi altor persoane interesate programe de perfecţionare, care abordează tematici variate, stabilite printr-o analiză a nevoilor de formare şi adaptate cerinţelor din documentele...
Program de perfecţionare profesională organizat în format online, în perioada 13.11 - 21.11.2023. Direcţia programe de perfecţionare şi Centrele teritoriale de formare continuă pentru administraţia publică oferă personalului din administraţia publică şi altor persoane interesate programe de perfecţionare, care abordează tematici variate, stabilite printr-o analiză a nevoilor de formare şi adaptate cerinţelor din documentele strategice, precum şi domeniilor prioritare, aprobate prin OPANFP nr. 234/2022. Atestarea absolvirii programelor de perfecţionare se face prin Certificat digital de absolvire, însoţit de supliment descriptiv privind competenţele dobândite, eliberat de către INA, în condiţiile legii. La cererea beneficiarilor, instituţii şi autorităţi publice, dezvoltăm programe de perfecţionare personalizate, adaptate nevoilor şi obiectivelor specifice. Pentru solicitarea unui astfel de program, vă rugăm, contactaţi Institutul Naţional de Administraţie. TEMATICĂ • Tipuri de comunicare intra şi inter-instituţională; • Abilităţi de comunicare, valori comune şi lucru în echipă; • Managementul timpului şi al stresului – elemente esenţiale ale unei comunicări eficiente; • Tehnici de comunicare eficientă utilizate în relaţia cu publicul; • Strategii de comunicare (identificare, analiză, elaborare, monitorizare, evaluare); • Instrumente de comunicare instituţională; • Campanii de comunicare. GRUP ŢINTĂ • Funcţionari publici de conducere şi de execuţie din cadrul autorităţilor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu