Feedback
I.D.: 77357977

Strategie integrata de publicitate, comunicare si planificare media pentru Programul Cultural - Timisoara-Capitatla Europeana a Culturii

Data publicarii
16.01.23 Exista 172.750 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79341100-7
Termenul limita pentru depunere:
10.02.23
Pretul estimativ:
250.000,00 RON - 250.000,00 RON
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Strategia integrată de publicitate, comunicare şi planificare media, care trebuie să cuprindă, fără a se limita la ele, următoarele: 1. Definirea profilelor de audienţă pentru programul cultural "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii 2023"; 2. Traducerea obiectivelor generale de comunicare ale programului cultural "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii 2023" în obiective SMART şi indicatori cheie de performanţă (KPI...
Strategia integrată de publicitate, comunicare şi planificare media, care trebuie să cuprindă, fără a se limita la ele, următoarele: 1. Definirea profilelor de audienţă pentru programul cultural "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii 2023"; 2. Traducerea obiectivelor generale de comunicare ale programului cultural "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii 2023" în obiective SMART şi indicatori cheie de performanţă (KPI); 3. O listă exhaustivă de canale şi tactici recomandate pentru îndeplinirea obiectivelor de comunicare de mai sus (excluzând PR şi media relations), dar incluzând obligatoriu, fără a se limita la, digital, televiziune, radio, outdoor, producţie conţinut, social media; 4. Definirea de mesaje cheie şi univers verbal (ton de adresare); 5. Definirea de univers vizual (stil fotografic, simboluri, direcţii grafice generale etc.) pornind de la manualul de identitate vizuală existent; 6. Realizare de key visual pentru campanie de activare şi declinări în display advertising, conţinut pentru social media, advertising-ul outdoor etc.; 7. Realizare de key visual şi declinări pentru campanii de awareness şi declinări în display advertising; 8. Realizarea unui plan media cu un mix de tactici şi canale incluzând, fără a se rezuma la, radio, televiziune, digital display advertising, performance marketing, outdoor cu o simulare pe 9 luni. Planul trebuie corelat cu obiectivele de comunicare (anexate prezentului document) cât şi cu tacticile şi canalele de comunicare identificate. 9. Livrarea unor detalii de execuţie a produselor, respective de prestare a serviciilor ce se doresc a fi realizate prin implementarea planului media realizat de prestator, care ulterior vor face obiectul unei proces de achiziţie publică.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Strategie integrata de publicitate, comunicare si planificare media pentru Programul Cultural - Timisoara-Capitatla Europeana a Culturii 10.02.23
Consultare in vederea achiziţionării de - Servicii de publicitate pentru un eveniment cultural complex (cod CPV 79341000-6 Servicii de publicitate (Rev.2)). 21.11.22
Reabilitare cinematograf si schimbare destinatie in "Centru cultural si educational Freidorf" cod SMIS 150181  
Contract de achiziţie publică de Servicii de realizare de studii de piaţă şi monitorizare culturală în contextul Programului naţional "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii în anul 2023" 21.11.23
Consultarea pietei in vederea stabilirii valorii estimate a serviciilor necesare realizarii studiului sociologic "Accesul şi participarea culturală în Municipiul Timişoara în 2022 în contextul Programului naţional "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii în anul 2023" 14.02.23
Consultarea pieţei în vederea stabilirii valorii estimate cât şi a propunerii tehnice, pentru serviciile necesare realizării studiului sociologic "Participarea publicului în Programul cultural naţional "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii în anul 2023" 31.03.23
Consultarea pieţei în vederea stabilirii valorii estimate cât şi a propunerii tehnice, pentru serviciile necesare realizării studiului sociologic "Guvernanţa Programului cultural naţional "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii în anul 2023" - gestionarea complexităţii într-un climat turbulent şi 31.03.23
Consultarea pieţei în vederea stabilirii valorii estimate cât şi a propunerii tehnice, pentru serviciile necesare realizării studiului sociologic "Evoluţia scenei culturale şi creative a Timişoarei în contextul Programului cultural naţional Timişoara - Capitală Europeană a Culturii în anul 2023" 31.03.23
Consultarea pieţei in vederea stabilirii valorii estimate a serviciilor necesare realizarii studiului sociologic "Participarea publicului în Programul cultural naţional "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii în anul 2023" 27.03.23
Consultarea pieţei in vederea stabilirii valorii estimate a serviciilor necesare realizarii studiului sociologic "Evoluţia scenei culturale şi creative a Timişoarei în contextul Programului cultural naţional Timişoara - Capitală Europeană a Culturii în anul 2023" 27.03.23