Strategia integrată de publicitate, comunicare şi planificare media, care trebuie să cuprindă, fără a se limita la ele, următoarele:
1. Definirea profilelor de audienţă pentru programul cultural "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii 2023";
2. Traducerea obiectivelor generale de comunicare ale programului cultural "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii 2023" în obiective SMART şi indicatori cheie de performanţă (KPI...
Strategia integrată de publicitate, comunicare şi planificare media, care trebuie să cuprindă, fără a se limita la ele, următoarele:
1. Definirea profilelor de audienţă pentru programul cultural "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii 2023";
2. Traducerea obiectivelor generale de comunicare ale programului cultural "Timişoara - Capitală Europeană a Culturii 2023" în obiective SMART şi indicatori cheie de performanţă (KPI);
3. O listă exhaustivă de canale şi tactici recomandate pentru îndeplinirea obiectivelor de comunicare de mai sus (excluzând PR şi media relations), dar incluzând obligatoriu, fără a se limita la, digital, televiziune, radio, outdoor, producţie conţinut, social media;
4. Definirea de mesaje cheie şi univers verbal (ton de adresare);
5. Definirea de univers vizual (stil fotografic, simboluri, direcţii grafice generale etc.) pornind de la manualul de identitate vizuală existent;
6. Realizare de key visual pentru campanie de activare şi declinări în display advertising, conţinut pentru social media, advertising-ul outdoor etc.;
7. Realizare de key visual şi declinări pentru campanii de awareness şi declinări în display advertising;
8. Realizarea unui plan media cu un mix de tactici şi canale incluzând, fără a se rezuma la, radio, televiziune, digital display advertising, performance marketing, outdoor cu o simulare pe 9 luni. Planul trebuie corelat cu obiectivele de comunicare (anexate prezentului document) cât şi cu tacticile şi canalele de comunicare identificate.
9. Livrarea unor detalii de execuţie a produselor, respective de prestare a serviciilor ce se doresc a fi realizate prin implementarea planului media realizat de prestator, care ulterior vor face obiectul unei proces de achiziţie publică.