Furnizare "Storage Data Center & container" CPV 30233132-5 Unitati de hard disk.
Obiectivul principal al contractului este acela de a creşte spaţiul de stocare a datelor ca urmare a dezvoltării activităţii Autorităţii contractante, cât şi îmbunătăţirea performanţei operaţionale, a securităţii datelor şi a scalabilităţii pe termen lung, prin achiziţionarea următoarelor echipamente:
1. Echipament de stocare tip 1 – reech...
Furnizare "Storage Data Center & container" CPV 30233132-5 Unitati de hard disk.
Obiectivul principal al contractului este acela de a creşte spaţiul de stocare a datelor ca urmare a dezvoltării activităţii Autorităţii contractante, cât şi îmbunătăţirea performanţei operaţionale, a securităţii datelor şi a scalabilităţii pe termen lung, prin achiziţionarea următoarelor echipamente:
1. Echipament de stocare tip 1 – reechilibrare resurse stocare Data Center CNCIR Central;
2. Echipament de stocare tip 2 – reechilibrare resurse stocare Data Center CNCIR Craiova - DR;
3. Librărie de Benzi – copii de siguranţa alternative pe banda magnetică.
Transportul, instalarea, punerea in functiune a produselor şi toate costurile şi riscurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului
Toate produsele incluse în prezentul contract vor fi furnizate împreună cu documentaţia adecvată, în limba română, acestea fiind:
• Declaraţia de conformitate care atestă conformitatea produsului cu legislaţia aplicabilă;
• Garanţia produselor emisă de furnizor / producător;
Documentaţiile obligatorii pe care Contractantul trebuie să le livreze autorităţii/ contractante în cadrul procedurii de ofertare sunt:
• Certificat de conformitate emis de un organism acreditat, în conformitate cu legislaţia aplicabilă – ISO 9001 şi ISO 27001
De asemenea, operatorii economici vor prezenta : Certificatul privind sistemul de management al al securităţii informaţiei din seria ISO 27001:2018 sau certificate echivalente/documente emise în condiţiile art. 200 alin. (2) şi alin. (3) din Legea 98/2016, aflat/aflate în termen de valabilitate la momentul prezentării
Produsele Sistem Echipament de stocare tip 1 şi Librărie de Benzi vor fi livrate cu respectarea tuturor cerinţelor cantitative şi calitative, la sediul central al autorităţii contractante cu locaţia în Bucureşti, Str. Ocna Sibiului, nr.46-48, sector 1. Fiecare produs va fi însoţit de toate subansamblele/părţile componente necesare punerii şi menţinerii în funcţiune.
Produsele Sistem Echipament de stocare tip 2 vor fi livrate cu respectarea tuturor cerinţelor cantitative şi calitative, la sediul central al autorităţii contractante cu locaţia în Str. Brestei, nr. 55A, Craiova, Dolj. Fiecare produs va fi însoţit de toate subansamblele/părţile componente necesare punerii şi menţinerii în funcţiune.
Transportul, instalarea, punerea in functiune a produselor şi toate costurile şi riscurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului.
Garantia si mentenanta conf cap. 3.1 din Caiet de sarciNI.
Termenul limită de livrare, instalare şi punere în funcţiune va fi de maximum 45 de zile calendaristice de la semnarea contractului.
Serviciile de mentenanţă corectivă din perioada de garanţie sunt incluse în preţul produselor.
Pe toata durata contractului în perioada de garanţie contractantul va asigura suport tehnic.
Contractantul va asigura un punct de contact dedicat personalului autorizat al autorităţii contractante unde se poate semnala orice problemă/defecţiune care necesită mentenanţă preventivă sau corectivă sau solicită suport tehnic contractantului în gestionarea unui incident, disponibil, pentru a se asigura că orice situaţie semnalată este tratată cu promptitudine