Feedback
I.D.: 77479817

Stabilirea valorii estimate pentru procedura având ca obiect asigurarea unui management financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate prin PNRR / POC,

Data publicarii
19.01.23 Exista 706.764 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79411000-8 66100000-1
Termenul limita pentru depunere:
25.01.23
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, denumit în continuare MIPE, prin intermediul Direcţiei Generale Implementare PNNR şi Instrumente Financiare (DGIPNRRIF), în calitate de Coordonator de reforme/investiţii în cadrul PNRR şi Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Competitivitate (AM POC), are în vedere selectarea instituţiilor de credit în vederea asigurării unui managementul financiar şi/sau te...
Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, denumit în continuare MIPE, prin intermediul Direcţiei Generale Implementare PNNR şi Instrumente Financiare (DGIPNRRIF), în calitate de Coordonator de reforme/investiţii în cadrul PNRR şi Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Competitivitate (AM POC), are în vedere selectarea instituţiilor de credit în vederea asigurării unui managementul financiar şi/sau tehnic al fondurilor alocate prin PNRR / POC printr-o procedură deschisă Apelurile finanţate în cadrul POC, Acţiunea 4.1.1 "Investiţii în activităţi productive" vizează investiţii în retehnologizare acordate IMM-urilor în vederea refacerii capacităţii de rezilienţă a microîntreprinderilor, întreprinderilor mici şi întreprinderilor mijlocii, prin acordarea de sprijin din fonduri externe nerambursabile pentru realizarea de investiţii, în domeniul curent de activitate sau într-un domeniu diferit de activitate. Numărul estimat total de contracte de finanţare ce urmează a fi semnate cu beneficiarii acestor măsuri de acordare de ajutor financiar este de 2.500. Ajutorul financiar nerambursabil ce urmează a fi acordat acestor beneficiari este de aproximativ 737 milioane euro. Apelurile de finanţare aferente PNRR, Măsura 1. Schemă de minimis şi schemă de ajutor de stat în contextul digitalizării IMM-urilor, Investiţia I3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat Componenta C9. suport pentru sectorul privat, cercetare, dezvoltare şi inovare sunt apeluri de finantare ce vizeaza sprijinirea digitalizării întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM-uri), ceea ce ar putea contribui ulterior la creşterea competitivităţii, favorizând inovarea acestor întreprinderi şi facilitând noi formule de lucru. Numărul minim de contracte de finanţare ce urmează a fi semnate cu beneficiarii este de 5400. Ajutorul financiar nerambursabil ce urmează a fi acordat acestor beneficiari este de aproximativ 497,5 milioane euro. Având în vedere experienţa instituţiilor financiar-bancare din România atât în domeniul lor general de activitate cât şi în domeniul specific al finanţării operatorilor economici ce derulează proiecte finanţate prin fonduri europene nerambursabile, Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene propune implicarea şi participarea instituţiilor financiar-bancare din România ca parteneri, atât în procesul de implementare a finanţării operaţiunilor (proiectelor), cât şi în cadrul procesului şi fluxului de implementare al proiectelor, astfel: pentru apelurile finanţate în cadrul POC, Acţiunea 4.1.1: - deschiderea unui cont special distinct de disponibil aferent contractului de finanţare fiecărui beneficiar alocat; - acordarea beneficiarilor, la solicitarea acestora şi cu respectarea regulilor proprii de creditare, finanţări sub formă de credite-punte, instrumente de garantare a prefinanţării şi alte produse de creditare relevante; - verificarea documentelor suport şi completarea listelor de verificare pentru cererile de prefinanţare/ plată/ rambursare în vederea avizării plăţilor către beneficiari; - efectuarea vizitelor de verificare la faţa locului pentru cererile de rambursare finale; acestea se vor desfăşura prin deplasare fizică la faţa locului pentru un eşantion de 30% din beneficiari, iar pentru restul de 70% se vor organiza în format on-line; - verificarea achiziţiilor directe derulate din cadrul proiectelor de către beneficiari. pentru apelurile finanţate în cadrul PNRR, Măsura 1. Schemă de minimis şi schemă de ajutor de stat în contextul digitalizării IMM-urilor: - deschiderea pentru fiecare beneficiar a 2 conturi bancare distincte pentru fiecare din operaţiunile posibil a fi realizate în cadrul proiectului: un cont pentru cheltuieli eligibile aferente PNRR si un cont pentru sume aferente TVA nedeductibilă, aferentă cheltuielilor eligibile, plătite din BS; - verificarea documentele suport aferente cererilor de transfer depuse de beneficiari; - acordarea beneficiarilor, la solicitarea acestora şi cu respectarea regulilor proprii de creditare, finanţări sub formă de credite-punte şi alte produse de creditare relevante, cu respectarea unor condiţii şi plafoane agreate în urma procedurii de selecţie a partenerilor bancari; - efectuarea vizitelor de verificare la fata locului pentru cererile de transfer finale; vizitele la faţa locului în format fizic se vor efectua pentru un eşantion de 30% din beneficiari, iar pentru restul de 70% dintre beneficiari se vor organiza vizite la faţa locului în format on-line; - verificarea achiziţiilor derulate de către beneficiari în cadrul proiectelor şi completarea listelor de verificare specifică. - verificarea încadrării în categoria IMM a beneficiarilor de finanţare, în scopul stabilirii eligibilităţii şi a intensităţii de finanţare; - verificarea beneficiarilor reali pentru fiecare achiziţie derulată de beneficiarii de finanţare prin completarea listei de verificare specifică. Având în vedere cele prezentate anterior, MIPE, în cadrul etapei de consultare a pieţei, solicită instituţiilor financiar bancare interesate să participe la procedura de consultare prin transmiterea unei oferte neangajante privind comisionul bancar, calculat ca procent din valoarea ajutorului financiar nerambursabil pentru fiecare contract pentru care vor fi prestate serviciile de către instituţiile financiar-bancare din România. Opiniile, propunerile şi recomandările persoanelor interesate se vor transmite la adresa de e-mail: achizitii@mfe.gov.ro, până la data de 25.01.2023, ora 11:00 urmând ca, în perioada imediat următoare, dacă este cazul, să fie organizate întâlniri individuale sau comune, în cadrul cărora se vor purta discuţii cu privire la opiniile, sugestiile sau recomandările pe care acestea le-au transmis.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de consultanţă financiar-bancară şi în domeniul verificării şi monitorizării acordat de partenerii bancari în procesul de verificare, autorizare şi derulare a fondurilor destinate beneficiarilor programelor gestionate de Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene - PNRR  
SERVICII DE MONITORIZARE si ASISTENTA TEHNICA (suport dpdv management/juridic/fiscal/contabil/resurse umane) a intreprinderilor post infiintare in cadrul proiectului: AUGUSTIN – Abordare integrata pentru sanse egale si prosperitate, POCU/138/4/1/113907"  
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea şi implementarea Sistemului eANFP 31.01.23
Colectarea de recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de consultanţă şi dezvoltare a sistemului de concurs naţional, de elaborare a procedurilor metodologice şi a instrumentelor de organizare a Concursului National 07.11.22
Departamentul pentru Românii de pretutindeni desfăşoară un proces de consultare a operatorilor economici iniţiat cu scopul de a obţine informaţii referitoare la caracteristici tehnice şi estimarea costurilor serviciilor aferente dezvoltării de aplicaţii informatice pe platforma diaspora.gov.ro. 08.11.23
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii achiziţiei, organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire pentru serviciile de formare şi conexe în vederea dezvoltării competenţelor digitalea 32.500 de funcţionari publici 15.12.22
Servicii de consultanta pentru verificarea administrativa a cererilor de rambursare/ de plata/prefinantare aferente proiectului de Asistenta Tehnica „Sprijin pentru eficientizarea indeplinirii atributiilor OI Cercetare privind activitatea de evaluare a proiectelor primite in cadrul AP1 OC si activitatea de verificare administrativa a cererilor de rambursare” 17.10.16
Servicii de consultanta pentru verificarea administrativa a cererilor de rambursare/ de plata/prefinantare aferente proiectului de Asistenta Tehnica „Sprijin pentru eficientizarea indeplinirii atributiilor OI Cercetare privind activitatea de evaluare a proiectelor primite in cadrul AP1 OC si activitatea de verificare administrativa a cererilor de rambursare”  
Achizitionare servicii de consultanţă privind verificari on-the-spot în cadrul Programului Operational Comun Romania- Republica Moldova 2014-2020 precum şi achiziţionare servicii de consultanţă privind verificari on-the-spot în cadrul Programului Operational Comun Romania- Ucraina 2014-2020  
SERVICII DE CONSULTANTA JURIDICA 07.12.20