Feedback
I.D.: 93056321

Stabilirea valorii estimate pentru achizitia ce are ca obiect Achizitia de rechizite si papetarie pentru buna desfasurare a activitatii DGDR AM PNDR 2014-2020 cu respecatrea specificatiilor tehnice din cadrul documentelor atasate prezentului anunt.

Data publicarii
09.02.24 Exista 330.341 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197000-6 30192000-1 30197110-0 30197220-4 30192910-3 44424200-0 30197210-1 22830000-7 30197320-5 22852100-8 30199230-1 22852000-7 39292400-9 39541140-9 30192121-5 30199500-5 39241200-5
Termenul limita pentru depunere:
14.02.24
 
 
Documente participare:
  1. caiet sarcini furnituri de birou.docx
  2. ANEXA 1 CENTRALIZATOR CANTITATI NECESARE 2023-2025.xlsx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Aceasta consultare de piaţa are ca obiect determinarea valorii estimate a achiziţiei ce are ca obiect "Achiziţia de rechizite şi papetărie pentru buna desfăşurare a activităţii Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală AM PNDR 2014-2020". Pentru o estimare cât mai corectă şi apropiată de realitate a valorii produselor care se vor achiziţiona de pe piaţă pentru derularea activităţilor autorităţii contractante se recomandă utili...
Aceasta consultare de piaţa are ca obiect determinarea valorii estimate a achiziţiei ce are ca obiect "Achiziţia de rechizite şi papetărie pentru buna desfăşurare a activităţii Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală AM PNDR 2014-2020". Pentru o estimare cât mai corectă şi apropiată de realitate a valorii produselor care se vor achiziţiona de pe piaţă pentru derularea activităţilor autorităţii contractante se recomandă utilizarea informaţiilor care pot fi obţinute din consultarea pieţei, precum structura şi evoluţia pieţei, preturile de pe piaţă din sectorul de activitate relevant, elemente comerciale specifice, schimbările legislative, evoluţia elementelor/aspectelor tehnice relevante care au impact asupra procesului sau metodei de, fabricaţie a produselor care vor fi achiziţionate etc ( Speta 879 din 29.04.2020 publicata pe site- ul www.anap.gov.ro). În vederea determinării valorii estimate a achiziţiei necesare la întocmirea referatului de necesitate si a documentelor necesare lansării acesteia Direcţia Generală Dezvoltare Rurală DGDR AM PNDR va încarcă în SEAP pe platforma dedicata un anunt de consultare a pieţei la care va ataşa specificaţiile tehnice ale produselor ce urmează a fi achiziţionate, cantităţile previzionate, sediile unde vor fi livrate produsele, precum şi un formular de buget ce urmează a fi completat de către operatorii economici participanţi la procesul de consultare a pieţei. În situaţia în care, în urma consultării de piaţă, se vor primi mai multe oferte financiare cu diferenţe de preţ semnificative, autoritatea contractantă se va raporta la acele propuneri de pret care vor răspunde în cea mai mare măsură cerinţelor de ordin tehnic formulate de autoritatea contractantă la nivelul anunţului de consultare a pieţei.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Stabilirea valorii estimate pentru achiziţia ce are ca obiect "Servicii de arhivare, depozitare şi gestionarea a documentelor Direcţiei Generale Dezvoltare Rurală în calitate de Autoritate de Management pentru PNDR 2014 -2020". 19.06.19
“Implementare sistem de calcul în arhitectură hiperconvergentă” 19.09.18
"Dezvoltari software pentru subsistemele integrate, upgrade-uri si întretinerea infrastructurii hardware si software, asistenta si suport tehnic pentru SISTEMUL INFORMATIC INTEGRAT DE MEDIU” 05.10.17
Obţinerea informaţiilor reale si actuale de la operatorii economici în domeniul serviciilor de inregistrare sistematica, informaţii necesare autorităţii contractante pentru a estima cât mai corect şi aproape de nivelul pieţei de profil, preţul serviciilor/ha. 23.03.20
Achiziţia centralizată de servicii de telefonie mobilă (voce şi date) 22.06.23
Servicii de consultanţă urmare analizării documentaţiei beneficiarului necesare pentru identificarea elementelor de tipografie şi cartografie, în scopul determinării unei relaţii între documentul 1560/02.08.1935 şi suprafaţa de 1547 mp situată în strada Constantin Miculescu nr. 14-16. 31.10.24
"Servicii de mentenanţă corectivă, servicii de actualizare hardware şi software pentru ansamblul format din sistem informare (tabelă) şi sistem electromecanic special acoperiş retractabil / videocub, servicii asociate de punere în funcţiune, instalare şi instruire personal Arena Nationala" 06.02.20
Determinarea valorii estimate pentru achiziţia de Servicii de elaborare a unui caiet de sarcini pentru realizarea evaluărilor sectoriale pentru domeniile cu risc ridicat, potrivit Evaluării Naţionale a Riscului de Spălare a Banilor şi Finanţare a Terorismului, conform cerinţelor de mai jos. 18.04.24
Servicii de închiriere cabine şi instalaţii de traducere simultană şi echipamente necesare precum şi alte bunuri/servicii conexe necesare asigurării spaţiilor, facilităţilor şi serviciilor, alocate pentru Conferinţa Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor 02.05.22
Autoutilitara VAN/Furgon termoizolată, cu agregat frigorific, pentru activităţile specifice derulate de către Staţiunea Zoologică Sinaia pentru transportul alimentelor 16.09.22