Feedback
I.D.: 56363185

Stabilirea valorii estimate cu privire la inchirierea, pentru o perioada de minim 24 de luni a unui spatiu cu destinatia birouri, in vederea relocarii Administratiei Judetene a Finantelor Publice Ilfov

Data publicarii
26.04.21 Exista 1.001.151 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
70310000-7
Termenul limita pentru depunere:
07.05.21
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Cerintele minimale pe care ar trebui sa le poata indeplini imobilul sunt urmatoarele: - Imobilul va fi situat pe raza sectorului 3, Bucuresti, in zona A sau B, sa fie recent construit (constructia sa fie facuta in ultimii 15 ani) sau consolidată /renovată (realizată în ultimii 5 ani), usor accesibila cu mijloace de transport in comun. - Suprafata totala a spatiului de inchiriat: minim 1500 -2000 mp suprafata utila cu d...
Cerintele minimale pe care ar trebui sa le poata indeplini imobilul sunt urmatoarele: - Imobilul va fi situat pe raza sectorului 3, Bucuresti, in zona A sau B, sa fie recent construit (constructia sa fie facuta in ultimii 15 ani) sau consolidată /renovată (realizată în ultimii 5 ani), usor accesibila cu mijloace de transport in comun. - Suprafata totala a spatiului de inchiriat: minim 1500 -2000 mp suprafata utila cu destinatia birouri, care sa poata acomoda un numar de 300 de angajati, la care se adauga suprafata cailor de acces si a spatiilor comune, grupuri sanitare pentru femei si barbati la fiecare etaj; - perioada de inchiriere de minim 24 de luni, cu posibilitatea de prelungire. - Spatiul va fi predat in stare perfecta de curatenie, cu toate utilitatile solicitate; - Starea tehnica a imobilului sa fie foarte buna, atat la interior, cat si la exterior, dovedita cu ocazia vizionarii de catre comisia de evaluare; - Spatiul va fi compact, dispus pe unul sau pe mai multe etaje. - sa permita utilizarea unui spatiu destinat pentru lucrul cu publicul; - spatiu destinat arhivei curente; - spatiu destinat magaziei de materiale consumabile; - spatiu pentru camera tehnica (centrala telefonica, server, etc.); - minim 20 de locuri de parcare situate in spatii amenajate ; - caile de acces in cladire sa fie adaptate accesului persoanelor cu dizabilitati, in spatiile destinate lucrului cu publicul; - cladirea trebuie sa detina instalatii electrice , apa, canalizare, gaze naturale, instalatie electrica dimensionata la iluminta si , sistem de climatizare centralizat tip chiller sau echivalent si centrala termica proprie , in stare de buna functionare , cu posibilitatea reglarii temperaturii inedependent , echipamente in stare buna de functionare cu aviz ISCIR in perioada de valabilitate. - Daca spatiul inchiriat se afla la un etaj superior, proprietarul va asigura accesul la lifturi de persoane si de marfa, care trebuie sa fie agrementate si sa detina aviz ISCIR in perioada de valabilitate. - spatiul trebuie sa detina cablare structurata voce-date, cu mini prize duble , cu acces la rackurile de concentrare ale cablurilor , cu posibilitatea adaugarii de noi conexiuni de retea sa permita asigurarea conditiilor tehnice impuse de regimul de securitate aplicabil institutiei (retea intranet cu acces la MAN al ANAF), sa fie separat fizic de orice alta retea structurata care sa asigure functionalitatea retelei. - podea inalta sau alt sistem de amplasare a retelei care sa asigure functionalitatea retelei, iar cablarea structurata sa poata fi conectata cu centrul de date. - cladirea trebuie sa permita instalarea unei centrale telefonice de mare capacitate (minim 40 de linii telefonice de interior si 30 de iesiri directe cu acces direct din exterior, fara a fi nevoie de angajat). - cladirea trebuie sa detina instalatie anti-efractie si anti-incendiu printr-un sistem electronic de avertizare in caz de incendiu , sa fie dotata cu usi pentru iesiri de urgenta , grup electrogen de rezerva,sistem de securitate si sisteme de supraveghere video. Autoritatea contractanta va efectua demersurile necesare pentru consultarea pietei de profil pentru identificarea potentialilor ofertanti care respecta conditiile tehnice mentionate in caietul de sarcini, stabilirea valorii de achizitie pe baza ofertelor depuse, structura pietei de profil, tendintele preturilor. Se va numi o comisie care se va ocupa de consultarea pietei de profil. Comisia organizeaza consultarea pieţei în vederea pregătirii achiziţiei, prin raportare la obiectul contractului de achiziţie publică, şi pentru a informa operatorii economici cu privire la planurile de achiziţie şi cerinţele avute în vedere în legătură cu acestea, făcând cunoscut acest lucru prin intermediul SEAP, precum şi prin orice alte mijloace de comunicare. În condiţiile mentionate mai sus, comisia va derula un proces de consultare a pieţei, ca parte a procesului de achiziţie publică, în cadrul etapei de planificare/pregătire, care se iniţiază prin publicarea în SEAP a unui anunţ privind consultarea pietei pentru inchirierea unui spatiu cu destinatia birouri. Comisia va selecta dintre ofertele primite în cadrul consultării de piaţă numai acele oferte care corespund din punct de vedere tehnic cu specificaţiile menţionate în anunţ si va intocmi un clasament al acestora in functie de pretul ofertat. Comisia va organiza vizitarea acestor locaţii pentru ofertele considerate conforme, cu acordul proprietarilor ofertanţi, în cadrul cărora să se poarte discuţii cu privire la ofertele, opiniile, sugestiile sau recomandările pe care aceştia le-au transmis sau la subiecte de interes general, dar fără a se limita la acestea, structura pieţei, tendinţele preţurilor şi alte elemente comerciale specifice în sectorul de interes, aspecte tehnice, inovative, care pot fi valorificate în cadrul procedurii de atribuire. Comisia va intocmi un Raport, in care se vor mentiona in mod detaliat toate actiunile, demersurile efectuate de catre comisie in aceasta etapa, ofertele depuse, modul in care a fost efectuata evaluarea si rezultatele evaluarii, stabilirea unei valori de piata care va fi utilizata in cadrul etapei de derulare a procedurii de inchiriere; comisia va formula eventuale propuneri de modificare a specificatiilor tehnice, in cazul in care constata aceasta necesitate.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea de software pentru implementarea proiectului cu titlul "Să ne protejăm mai bine viitorul! Cybersecurity avansat" cod SMIS 133334.  
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software-ul de management de proiect 26.11.17
Determinarea valorii estimate pentru "Servicii de curăţenie interioară-exterioară şi spaţii verzi pentru Stadionul Arena Naţională". 14.01.21
Realizare “Laborator analiză volume mari de date (AI & Big Data)" - proiect “Centru Inovativ de Coordonare Digitalizata Inteligenta", finanţat prin Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă al României, cod 2031753094. 30.04.23
Inchiriere a unui spatiu de birouri in Bucuresti pentru echipa de implementare a proiectului CRED, de la data semnarii contractului de inchiriere de catre ultima parte pentru o perioada de 38 luni. 20.08.18
Sistem Mobil de Hranire 18.06.21
Sistem Informatic pentru Gestiunea Inregistrarilor Documentelor Interne si Externe in cadrul Ministerului Energiei 22.08.17
Revizuirea Studiului de Fezabilitate conform HG 907/2016 si modificare locala PUZ pentru obiectivul de investitii "Obiect 15. Nod Petricani (Inchidere inel median)” 05.07.18
Achiziţia de complete fixe de control EES (Entry / Exit System) în scopul gestionării datelor biometrice (înregistrare, verificare şi actualizare în sistemul de intrare/ieşire EES) 18.02.20