Feedback
I.D.: 87136679

Staţii de lucru, monitoare şi laptop-uri

Data publicarii
20.09.23 Exista 689.522 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213000-5
Pretul estimativ:
650.000,00 RON - 650.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
2. Staţii de lucru tip ALL in One, Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de staţii de lucru necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor softwar...
2. Staţii de lucru tip ALL in One, Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de staţii de lucru necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor software actualizate pentru anul 2023. De asemenea, derularea activităţilor online din diferite locaţii, evoluţia rapidă a tehnologiei, administrarea cu dificultate a echipamentelor care au sisteme de operare incompatibile cu aplicaţiile software nou implementate, impun modernizarea bazei materiale cu echipamente noi şi performante.Cantităţile sunt prevazute în caietul de sarcini.. 1. Staţii de lucru tip ALL in One, Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de staţii de lucru necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor software actualizate pentru anul 2023. De asemenea, derularea activităţilor online din diferite locaţii, evoluţia rapidă a tehnologiei, administrarea cu dificultate a echipamentelor care au sisteme de operare incompatibile cu aplicaţiile software nou implementate, impun modernizarea bazei materiale cu echipamente noi şi performante.Cantităţile sunt prevazute în caietul de sarcini.. 4. Staţii de lucru şi monitor, Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de staţii de lucru şi monitoare necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor software actualizate pentru anul 2023. De asemenea, derularea activităţilor online din diferite locaţii, evoluţia rapidă a tehnologiei, administrarea cu dificultate a echipamentelor care au sisteme de operare incompatibile cu aplicaţiile software nou implementate, impun modernizarea bazei materiale cu echipamente noi şi performante.Cantităţile sunt prevazute în caietul de sarcini.. 5. Staţii de lucru şi monitor, Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de staţii de lucru şi monitoare necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor software actualizate pentru anul 2023. De asemenea, derularea activităţilor online din diferite locaţii, evoluţia rapidă a tehnologiei, administrarea cu dificultate a echipamentelor care au sisteme de operare incompatibile cu aplicaţiile software nou implementate, impun modernizarea bazei materiale cu echipamente noi şi performante.Cantităţile sunt prevazute în caietul de sarcini.. 6. Staţie grafică şi două monitoare, Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de staţii de lucru şi monitoare necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor software actualizate pentru anul 2023. De asemenea, derularea activităţilor online din diferite locaţii, evoluţia rapidă a tehnologiei, administrarea cu dificultate a echipamentelor care au sisteme de operare incompatibile cu aplicaţiile software nou implementate, impun modernizarea bazei materiale cu echipamente noi şi performante.Cantităţile sunt prevazute în caietul de sarcini.. 3. Staţii de lucru şi monitor, Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de staţii de lucru şi monitoare necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor software actualizate pentru anul 2023. De asemenea, derularea activităţilor online din diferite locaţii, evoluţia rapidă a tehnologiei, administrarea cu dificultate a echipamentelor care au sisteme de operare incompatibile cu aplicaţiile software nou implementate, impun modernizarea bazei materiale cu echipamente noi şi performante.Cantităţile sunt prevazute în caietul de sarcini.. 7. Laptop, Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de laptopuri necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor software actualizate pentru anul 2023. De asemenea, derularea activităţilor online din diferite locaţii, evoluţia rapidă a tehnologiei, administrarea cu dificultate a echipamentelor care au sisteme de operare incompatibile cu aplicaţiile software nou implementate, impun modernizarea bazei materiale cu echipamente noi şi performante.Cantităţile sunt prevazute în caietul de sarcini.. 8. Laptop, Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de laptopuri necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor software actualizate pentru anul 2023. De asemenea, derularea activităţilor online din diferite locaţii, evoluţia rapidă a tehnologiei, administrarea cu dificultate a echipamentelor care au sisteme de operare incompatibile cu aplicaţiile software nou implementate, impun modernizarea bazei materiale cu echipamente noi şi performante.Cantităţile sunt prevazute în caietul de sarcini.. 11. Staţii de lucru şi monitor., Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de laptopuri necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor software actualizate pentru anul 2023. De asemenea, derularea activităţilor online din diferite locaţii, evoluţia rapidă a tehnologiei, administrarea cu dificultate a echipamentelor care au sisteme de operare incompatibile cu aplicaţiile software nou implementate, impun modernizarea bazei materiale cu echipamente noi şi performante.Cantităţile sunt prevazute în caietul de sarcini.. 9. Laptop, Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de laptopuri necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor software actualizate pentru anul 2023. De asemenea, derularea activităţilor online din diferite locaţii, evoluţia rapidă a tehnologiei, administrarea cu dificultate a echipamentelor care au sisteme de operare incompatibile cu aplicaţiile software nou implementate, impun modernizarea bazei materiale cu echipamente noi şi performante.Cantităţile sunt prevazute în caietul de sarcini.. 10. Laptop, Prin prezenta se urmareste achiziţionarea de laptopuri necesare pentru dotarea personalului care desfăşoară activităţi specifice administrative şi personalului implicat în procesul didactic. Numărul mare de calculatoare care sunt în utilizare în UB, achiziţionate în anii anteriori, prezintă un grad ridicat de uzură şi întâmpină dificultăţi în rularea aplicaţiilor software actualizate pentru anul 2023. De asemenea, derularea activităţilor online din diferite locaţii, evoluţia rapidă a tehnologiei, administrarea cu dificultate a echipamentelor care au sisteme de operare incompatibile cu aplicaţiile software nou implementate, impun modernizarea bazei materiale cu echipamente noi şi performante.Cantităţile sunt prevazute în caietul de sarcini..
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Staţii de lucru, monitoare şi laptop-uri 21.06.23
Stații de lucru, monitoare și laptop-uri  
Stații de lucru, monitoare și laptop-uri  
"Realizarea platformei unice care să integreze toate serviciile dedicate clienţilor SPO (PULS)" – Proiectul cod 139164- "Relaţia SPO cu angajatorii – eSPOR" 28.11.22
SERVICII DE MENTENANTA SISTEM MONITORIZARE VIDEO, STOCARE IMAGINI VIDEO, HARTA INTERACTIVA SI APLICATIA DE DISPECERIZARE A EVENIMENTELOR 15.07.23
Prestare servicii de monitorizare si supraveghere a campurilor gamma la nivelul sistemelor active ale centralei conform draft caiet de sarcini anexat 21.12.23
Servicii de consultanţă IT, furnizare de software şi hardware, instruire utilizatori finali, în cadrul proiectului "Dezvoltarea sistemului informatic naţional integrat de evidenţă a creanţelor provenite din infracţiuni" ROARMIS, cod SIPOCA 763/MySMIS2014 135331, finanţat din fonduri externe nerambursabile şi cofinanţare naţională, de către Autoritatea de Management pentru Programul Operaţional Capacitate Administrativă (AM POCA).  
Contract de furnizare produse software si echipamente informatice pentru dezvoltarea capabilitatilor tehnice necesare în procesul de recrutare, selectie, evaluare si formare a personalului, in cadrul proiectului POLISE – Implementarea de politici şi instrumente moderne pentru selecţia şi evaluarea resurselor umane în Serviciul de Protectie şi Pază din cadrul Programului Operational Capacitatea Administrativă (POCA), cod proiect: 129745  
Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 14.10.21
SUSPENDATA - Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 20.10.21