Feedback
I.D.: 49445985

Staţii de lucru mobile de tip laptop pentru Ministerul Finanţelor Publice , ANAF - aparat central şi DGAMC

Data publicarii
07.09.20 Exista 1.000.928 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30213100-6
Termenul limita pentru depunere:
11.09.20
 
 
Documente participare:
  1. Anunt_Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia produselor detaliate prin Caietul de sarcini (anexat) are are ca scop atât reînnoirea cât şi extinderea infrastructurii de staţii de lucru mobile de tip laptop a Ministerului Finanţelor Publice şi instituţiilor din subordine. Sistemul informatic al Ministerului Finanţelor Publice (MFP) este unic în România atât din punct de vedere al complexităţii şi specificităţii aplicaţiilor, cât şi al numărului de entităţi ...
Achiziţia produselor detaliate prin Caietul de sarcini (anexat) are are ca scop atât reînnoirea cât şi extinderea infrastructurii de staţii de lucru mobile de tip laptop a Ministerului Finanţelor Publice şi instituţiilor din subordine. Sistemul informatic al Ministerului Finanţelor Publice (MFP) este unic în România atât din punct de vedere al complexităţii şi specificităţii aplicaţiilor, cât şi al numărului de entităţi ale administraţiei publice şi entităţi private deservite, precum şi al întinderii teritoriale. Numărul de aplicaţii informatice, volumul de date, numărul de entităţi deservite şi numărul de utilizatori interni şi externi creşte permanent, crescând implicit şi volumul de muncă depusă, precum şi necesarul de resurse pentru dezvoltarea şi administrarea sistemului informatic. Actualmente sistemul informatic al Ministerului Finanţelor Publice este cel mai mare furnizor de date din România pentru instituţiile publice şi instituţiile financiare din România şi din străinătate. Activitatea zilnică a personalului din MFP şi instituţiile din subordine (ANAF - aparat central şi DGRFP-uri) şi DGAMC este deservită în cea mai mare măsură, fiind dependentă practic de sute de aplicaţii specifice, dezvoltate în diverse tehnologii din cadrul sistemului informatic. Având în vedere contextul actual, în vederea combaterii/diminuării riscurilor apărute şi a restricţiilor Covid 19, se impune prezenţa la locul de muncă, în sediile MFP/ANAF/DGAMC a unui număr cât mai redus de personal cu asigurarea în acelaşi timp a condiţiilor tehnice ca o parte din personal să îşi poate desfăşura activitatea la domiciliu/telemuncă astfel încât MFP şi instituţiile din subordine să funcţioneze la întreaga lor capacitate. Pentru protecţia datelor gestionate în cadrul sistemului informatic al MFP, alinierea MFP cu strategiile asumate şi cu eforturile întreprinse la nivel naţional, în domeniul protecţiei infrastructurilor critice, accesul la serverele sale trebuie să se poată face în condiţii de maximă siguranţă astfel că este necesară achiziţia de laptop-uri care să fie special configurate pentru acest scop (conexiune VPN, etc). Ministerul Finanţelor Publice dispune de infrastructura tehnică de comunicaţii prin care derularea activităţii să se poată desfăşura de la distanţă – muncă la domiciliu/telemuncă, nu însă şi de terminalele mobile necesare acestui mod de lucru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţionarea Serviciilor de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat, cf Caietului de sarcini anexat si publicat pe www.mfinante.ro, rubrica achizitii_publice. 16.10.18
2023_CP_013 Produse şi servicii pentru implementarea platformei integrate care va furniza digital fluxurile de lucru de bază din cadrul instituţiei şi va asigura accesul on-line la servicii 11.04.23
Erata la anunt consultare MC1024158 - 2023_CP_013 Produse şi servicii pentru implementarea platformei integrate care va furniza digital fluxurile de lucru de bază din cadrul instituţiei şi va asigura accesul on-line la servicii 18.04.23
Erata la anunt consultare MC1024158 - 2023_CP_013 Produse şi servicii pentru implementarea platformei integrate care va furniza digital fluxurile de lucru de bază din cadrul instituţiei şi va asigura accesul on-line la servicii 25.04.23
Produse şi servicii pentru dezvoltarea soluţiei de arhivare electronică pentru îmbunătăţirea interacţiunii cetăţenilor şi mediului de afaceri 17.01.22
Soluţie securitate front-end MF 20.08.21
Soluţie hardware-software pentru efectuarea şi restaurarea salvărilor de siguranţă pentru Sistemul Informatic Integrat Vamal 16.12.21
Soluţie Virtual Private Network(VPN) cu Network Access Control(NAC), inclusiv servicii asociate de instalare şi configurare 14.06.21
Soluţie Virtual Private Network(VPN) cu Network Access Control(NAC), inclusiv servicii asociate de instalare şi configurare 21.06.21
2024_CP_010 Prelungire valabilitate licenţe aferente soluţiei Virtual Private Network(VPN) pentru 8000 utilizatori, inclusiv servicii asociate de suport tehnic pentru 36 luni 25.10.24