În baza acestui contract, se vor realiza Serviciile de consultanţă şi asistentă tehnică pentru implementarea proiectului "Sprijin pentru pregătirea documentaţiei aferente proiectului: "Gestionarea eficientă a deşeurilor în Depozitul de deşeuri nepericuloase din Comuna Ghizela în vederea accelerării tranziţiei spre economia circulară", în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini.
Obiectivul general al serviciilor de co...
În baza acestui contract, se vor realiza Serviciile de consultanţă şi asistentă tehnică pentru implementarea proiectului "Sprijin pentru pregătirea documentaţiei aferente proiectului: "Gestionarea eficientă a deşeurilor în Depozitul de deşeuri nepericuloase din Comuna Ghizela în vederea accelerării tranziţiei spre economia circulară", în conformitate cu cerinţele Caietului de sarcini.
Obiectivul general al serviciilor de consultanţă şi asistenţă tehnică îl constituie obţinerea finanţării nerambursabile pentru investiţiile propuse în domeniul gestionării deşeurilor identificate în PJGD, în Depozitul de deşeuri nepericuloase din comuna Ghizela, prin întocmirea documentaţiilor tehnico-economice şi a cererii de finanţare cu documentele suport, precum şi a documentaţiilor de atribuire pentru contractele de achiziţie din cadrul proiectului.
Pentru consultare PJGD Timiş: https://www.cjtimis.ro/wp-content/uploads/2020/07/PJGD-Timis_2020-2025-site-1.pdf.
Procedura de atribuire a contractului este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive
"În vederea obţinerii de sprijin financiar pentru întocmirea documentaţiilor din cadrul prezentului contract, este depusă la Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene (MIPE) cererea de finanţare (cod proiect 157705) pentru Proiectul: "Sprijin pentru pregătirea documentaţiei aferente proiectului: Gestionarea eficientă a deşeurilor în Depozitul de deşeuri nepericuloase din comuna Ghizela în vederea accelerării tranziţiei spre economia circulară". Proiectul este depus spre finanţare prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa Prioritară 3 – Dezvoltarea infrastructurii de mediu în condiţii de management eficient al resurselor, Obiectivul specific 3.1 Reducerea numărului depozitelor neconforme şi creşterea gradului de pregătire pentru reciclare a deşeurilor în România.
Având în vedere condiţionarea finalizării achiziţiei de existenţa tuturor surselor de finanţare nerambursabile, pentru realizarea proiectului, SEMNAREA CONTRACTULUI pentru achiziţia Serviciilor de consultanţă şi asistenţă tehnică pentru pregătirea aplicaţiei de finanţare şi a documentaţiilor de atribuire pentru proiect SE VA REALIZA DOAR DUPĂ SEMNAREA CONTRACTULUI DE FINANŢARE. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna, Autoritatea Contractantă (AC), după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, va ANULA procedura de atribuire dar nu mai târziu de 31.03.2023 astfel fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că AC nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă AC a fost notificată asupra unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiei suspensive, a condiţiilor speciale de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă."
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă; număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 22 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 12-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor.