Prin prezentul contract se vor presta Serviciile de consultanţă şi asistentă tehnică pentru implementarea proiectului "Sprijin pentru pregătirea documentaţiei aferente proiectului: "Gestionarea eficientă a deşeurilor în Depozitul de deşeuri nepericuloase din Comuna Ghizela în vederea accelerării tranziţiei spre economia circulară". Serviciile aferente prezentei documentaţii, vor fi realizate în conformitate cu prevederile c...
Prin prezentul contract se vor presta Serviciile de consultanţă şi asistentă tehnică pentru implementarea proiectului "Sprijin pentru pregătirea documentaţiei aferente proiectului: "Gestionarea eficientă a deşeurilor în Depozitul de deşeuri nepericuloase din Comuna Ghizela în vederea accelerării tranziţiei spre economia circulară". Serviciile aferente prezentei documentaţii, vor fi realizate în conformitate cu prevederile caietului de sarcini, inclusiv anexele aferente acestuia, a documentaţiei postate în SEAP şi a legislaţiei în vigoare.Serviciile de consultanţă şi asistenţă tehnică ce urmează a fi prestate sunt următoarele:1 - Elaborare studii preliminare:- Studiu privind determinarea compoziţiei deşeurilor menajere, similare şi din pieţe la nivelul Judeţului Timiş;- Studiu privind estimarea potenţialului de colectare separată a biodeşeurilor şi a potenţialului de compostare individuală la nivelul Judeţului Timiş.2 - Elaborarea Studiului de fezabilitate, a studiilor suport şi a documentelor necesare Studiului de fezabilitate- Realizare studii de teren si expertize - Elaborare documentaţie tehnică în vederea obţinerii certificatului de Urbanism- Elaborare documentaţii tehnice în vederea obţinerii avizelor, acordurilor şi autorizaţiilor necesare la faza Studiu de fezabilitate, solicitate prin Certificatul de Urbanism- Elaborare Studiu de fezabilitate cu elemente de D.A.L.l.3 - Elaborarea Aplicaţiei de Finanţare şi a documentelor suport aferente acesteia (Analiza Cost - Beneficiu, Analiza Instituţională, Evaluarea impactului asupra mediului), inclusiv Asistenţă tehnică - suport acordat Autorităţii contractante pe întreaga perioadă de verificare şi evaluare a Aplicaţiei de Finanţare- Elaborarea Analizei Cost – Beneficiu- Elaborarea Analizei instituţionale- Evaluarea impactului asupra mediului (EIM)- Elaborarea Aplicaţiei de finanţare (cererii de Finanţare) şi transmitere către programul finanţator- Asistenţă tehnică - suport acordat Autorităţii contractante pe întreaga perioadă de verificare şi evaluare a Aplicaţiei de Finanţare până la aprobarea Cererii de finanţare şi încheierea contractului de finanţare4 - Elaborarea documentaţiilor de atribuire a contractelor de achiziţii publice din cadrul ProiectuluiDurata de prestare a serviciilor este de maxim 9 luni de la Ordinul de începere a contractului, dar nu va depăşi data de: 30.11.2023, cu excepţia asistenţei tehnice.Procedura de atribuire a contractului este iniţiată sub incidenţa clauzei suspensive"În vederea obţinerii de sprijin financiar pentru întocmirea documentaţiilor din cadrul prezentului contract, este depusă la Ministerul Investiţiilor şi Proiectelor Europene (MIPE) cererea de finanţare (cod proiect 157705) pentru Proiectul: "Sprijin pentru pregătirea documentaţiei aferente proiectului: Gestionarea eficientă a deşeurilor în Depozitul de deşeuri nepericuloase din comuna Ghizela în vederea accelerării tranziţiei spre economia circulară". Proiectul este depus spre finanţare prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020, Axa Prioritară 3 – Dezvoltarea infrastructurii de mediu în condiţii de management eficient al resurselor, Obiectivul specific 3.1 Reducerea numărului depozitelor neconforme şi creşterea gradului de pregătire pentru reciclare a deşeurilor în România.Având în vedere condiţionarea finalizării achiziţiei de existenţa tuturor surselor de finanţare nerambursabile, pentru realizarea proiectului, SEMNAREA CONTRACTULUI pentru achiziţia Serviciilor de consultanţă şi asistenţă tehnică pentru pregătirea aplicaţiei de finanţare şi a documentaţiilor de atribuire pentru proiect SE VA REALIZA DOAR DUPĂ SEMNAREA CONTRACTULUI DE FINANŢARE. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanţare nu se va semna, Autoritatea Contractantă (AC), după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, va ANULA procedura de atribuire dar nu mai târziu de 31.03.2023 astfel fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că AC nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă AC a fost notificată asupra unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiei suspensive, a condiţiilor speciale de mai sus, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă."Orice referire cuprinsă în documentaţia de atribuire cu privire la specificaţii tehnice, la standardele naţionale care transpun standarde europene, la evaluări tehnice europene, specificaţii tehnice comune, standarde internaţionale, alte sisteme de referinţă tehnice instituite de către organismele de standardizare europene sau la standarde naţionale, la agremente tehnice naţionale sau specificaţii tehnice naţionale referitoare la proiectarea, calcularea şi execuţia lucrărilor şi la utilizarea produselor, fiecare trimitere este însoţită de menţiunea "sau echivalent". Fiecare trimitere din documentatia de atribuire la un anumit producător, o anumită origine sau un anumit procedeu care caracterizează produsele sau serviciile furnizate de un anumit operator economic sau care fac trimitrere la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie specifica, etc. este insotita de mentiunea"sau echivalent".