Oferta se grupeaza pe 2 segmente principale\zi spectacol (prima zi folclor iar a doua zi muzica usoara, pop, rock) si va trebui să conţină:
1. Segment artisti:
a) sambata, 15.09: 2 Artisti – recital muzica populara. Artistul va sustine recital live. Artistul trebuie sa aiba reputatie muzicala.
b) sambata 15.09: 2 Artisti – recital muzica populara – show live (45 min) Artistul trebuie sa aiba reputatie muzicala nationala...
Oferta se grupeaza pe 2 segmente principale\zi spectacol (prima zi folclor iar a doua zi muzica usoara, pop, rock) si va trebui să conţină:
1. Segment artisti:
a) sambata, 15.09: 2 Artisti – recital muzica populara. Artistul va sustine recital live. Artistul trebuie sa aiba reputatie muzicala.
b) sambata 15.09: 2 Artisti – recital muzica populara – show live (45 min) Artistul trebuie sa aiba reputatie muzicala nationala si sa se fi clasat in topuri cunoscute ale posturilor de radio muzicale cu acoperire nationala in ultimul an. Artistul trebuie sa fie dintre urmatorii: Matilda Pascal Cojocarita, Maria Dragomiroiu, Neculai Furdui Iancu, Mioara Velicu, Dinu Iancu Salajan.
c) duminica 16.09: 3 Artisti – Artist sau Artist impreuna cu band - show live. Artistul sau Band-ul trebuie sa aiba experienta in sustinerea concertelor live, reputatie muzicala solida, notorietate, clasare pe primele pozitii in topuri cunoscuteale posturilor de radio muzicale cu acoperire nationale.
d) duminica 16.09: 1 Artist – Band sau Artist impreuna cu band - show live (60 minute). Artistul sau Band-ul trebuie sa aiba experienta in sustinerea concertelor live, reputatie muzicala solida, notorietate, clasare pe primele pozitii in topuri cunoscuteale posturilor de radio muzicale cu acoperire nationale.
Artistul sau band-ul trebuie sa fie dintre urmatorii: The Motans, Voltaj, Loredana & band, Horia Brenciu &band, Carla’s Dreams.
2. Segment scena. Trebuie sa cuprinda: scena 12/10 (autorizata ISCIR) sonorizare concert, lumini, ecran de dimensiuni mari, personal auxiliar, prezentator, DJ, 50 afise, 2 benere stradale, 50 invitatii.
Firma castigatoare trebuie sa aiba experienta in organizarea spectacolelor in aer liber. La prezentarea ofertei se vor diferentia costurile pe segment de artisti, segment scena, cheltuieli cu protocol, cazare, transport etc. si alte taxe (ORDA, etc).
Selectia de oferte va tine cont de prevederile legale in vigoare privind achizitiile publice.