Feedback
I.D.: 94319746

Specificaţii tehnice privind atribuirea contractului de execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Construire locuinţe de serviciu pentru specialişti în oraş Zlatna, judeţ Alba"

Data publicarii
08.03.24 Exista 98.418 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2
Pretul estimativ:
4.470.933,48 RON - 4.470.933,48 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Valoarea estimată a achiziţiei: 4.470.933,48 lei fără TVA, compusă din: Valoarea eligibilă preluată din Devizul general – cheltuieli eligibile al obiectivului de investiţii în sumă de 4.216.849,53 lei fără TVA, reprezentând valoarea aferentă capitolului 4: 4.216.849,53 lei fără TVA; Valoarea neeligibilă preluată din Devizul general – cheltuieli neeligibile al obiectivului de investiţii în sumă de 254.083,95 lei fără TVA,...
1. Valoarea estimată a achiziţiei: 4.470.933,48 lei fără TVA, compusă din: Valoarea eligibilă preluată din Devizul general – cheltuieli eligibile al obiectivului de investiţii în sumă de 4.216.849,53 lei fără TVA, reprezentând valoarea aferentă capitolului 4: 4.216.849,53 lei fără TVA; Valoarea neeligibilă preluată din Devizul general – cheltuieli neeligibile al obiectivului de investiţii în sumă de 254.083,95 lei fără TVA, reprezentând: valoarea aferentă capitolului 1.2: 157.969,39 lei fără TVA; valoarea aferentă capitolului 1.3: 7.280,61 lei fără TVA; valoarea aferentă capitolului 2: 60.000,00 lei fără TVA;valoarea aferentă capitolului 5.1.1: 28.833,95 lei fără TVA. 2. Sursa de finanţare: PNRR C10 - Fondul Local, (PNRR/2022/C10), I.2 – Construirea de locuinţe nZEB plus - pentru tineri/locuinţe de serviciu pentru specialişti din sănătate şi învăţământ. Contr. de finanţare nr. 137653/06.12.2022, cod proiect C10-I2-32. 3. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatii suplimentare in termen de 4 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii pot solicita clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitările de clarificăre/informaţii suplimentare transmise în afara termenului limită de solicitare nu vor fi luate în considerare. 4. Asocierea: Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire în calitate de ofertant, individual sau în comun cu alţi operatori economici, inclusiv în forme de asociere temporară constituite în scopul participării la procedura de atribuire, în condiţiile prevăzute de art. 53 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. In cazul în care mai mulţi operatori economici participă în comun la procedura de atribuire, îndeplinirea criteriilor privind capacitatea tehnică şi profesională, precum şi cea privind situaţia economică şi financiară, se demonstrează prin luarea în considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, iar autoritatea contractantă solicită ca aceştia să răspundă în mod solidar pentru executarea contractului de achiziţie publică. Autoritatea contractantă poate solicita operatorilor economici participanţi în comun la procedura de atribuire a căror ofertă a fost desemnată câştigatoare să adopte sau să constituie o anumită formă juridică în măsura în care este necesar pentru executarea în mod corespunzător a contractului de achiziţie publică. Modalitatea de îndeplinire: Ofertantul economic va completa în mod corespunzător DUAE, partea II "Informaţii referitoare la operatorul economic", sectiunea A "Informaţii privind operatorul economic". Toţi membrii asocierii au obligaţia de a completa DUAE cu toate informaţiile solicitate de autoritatea contractantă în documentaţia de atribuire. Ofertanţii vor prezenta Formularul "Acord de asociere" din Secţiunea – Formulare, dacă este cazul. Acesta va fi prezentat într-un singur exemplar şi va fi semnat şi ştampilat, în cazul unei asocieri, de reprezentatul legal al fiecărui ofertant asociat (în conformitate cu modelul pus la dispoziţie). Acordul de asociere va fi depus prin mijloace electronice împreuna cu oferta şi DUAE, fiind semnat cu semnatura electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat în condiţiile legii. 5.Susţinerea:Capacitatea tehnică şi/sau profesională a OE susţinută în conformitate cu art.182 din Legea 98/2016.Modalitatea de îndeplinire:DUAE completat de ofertant în care va include şi inf. cu privire la existenţa unei susţineri de terţă parte, precum şi celelalte aspecte solicitate prin formatul standard al DUAE.Terţul/terţii susţinători vor completa DUAE cu inf. privind nivelul lor de experienţă, prin raportare la contractele executate în trecut,corespunzător susţinerii acordate. Odată cu depunerea DUAE se prezintă angajamentul terţului susţinător (model orientativ Formularul nr. 2) împreună cu documentele anexe la angajament, transmise acestora de către terţ/terţii susţinători, din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susţinerea acestuia/acestora.Prin angajamentul ferm, terţul/terţii confirmă, faptul că va/vor sprijini ofertantul în vederea îndeplinirii obligaţiilor contractuale,fie prin precizarea modului în care va interveni concret,pt a duce la îndeplinire respectivele activităţi pentru care a acordat susţinerea, fie prin identificarea resurselor tehnice şi profesionale pe care le va pune la dispoziţie ofertantului (descriind modul concret în care va realiza acest lucru). Totodată, prin angajamentul ferm, terţul/terţii se va/vor angaja că va/vor răspunde în mod solidar cu ofertantul pt executarea contractului de achiziţie publică. Răspunderea solidară a terţului/terţilor susţinător/susţinători se va angaja sub condiţia neîndeplinirii de către acesta/aceştia a obligaţiilor de susţinere asumate prin angajament.După caz, odată cu depunerea DUAE, se prezintă pe lângă angajamentul terţului susţinator (împreună cu documente anexe, transmise acestora de către terţ/terţii susţinători,din care rezultă modul efectiv în care se va materializa susţinerea acestuia/acestora) şi acordul de asociere.Subcontractanţii pe a căror capacităţi ofertantul se bazează pentru demonstrarea îndeplinirii anumitor criterii de calificare şi selecţie sunt consideraţi şi terţi susţinători, caz în care acordul de subcontractare reprezintă, în acelaşi timp, şi angajamentul ferm.AC va lua în considerare această susţinere, ca probă a îndeplinirii criteriilor minime impuse în cadrul documentaţiei de atribuire dacă sunt îndeplinite în mod cumulativ următoarele condiţii:a) terţul/terţii susţinător(i) pot dovedi că deţin resursele invocate ca element de susţinere a ofertantului;b)ofertantul poate demonstra că va dispune efectiv de resursele entităţilor ce acordă susţinerea, necesare pt realizarea contractului, în cazul în care terţul susţinător nu este declarat subcontractant.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Atribuirea contractului de proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului şi execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", component A "Centru Cultural Multifuncţional"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Reabilitare şi modernizare Şcoală Gimnazială Avram Iancu, oraş Zlatna"  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Înfiinţarea unui centru de colectare prin aport voluntar in oraşul Zlatna"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii " Amenajare cladire centre sociale fara cazare pentru persoane vartsnice, Oras Zlatna"  
Servicii de proiectare, verificare tehnică, asistenţă tehnică din partea proiectantului pentru obiectivul "Îmbunătăţirea calităţii vieţii în oraşul Zlatna", Componenta A "Centrul Cultural Multifuncţional, oraş Zlatna, jud. Alba"  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Creşterea eficenţei energetice la Cantina Liceului Corneliu Medrea Zlatna"  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Înfiinţarea unui centru de colectare prin aport voluntar in oraşul Zlatna"  
Execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii "Lucrări de intervenţie în vederea creşterii eficienţei energetice a blocului nr. 13, Zlatna"  
Executie lucrari pentru obiectivul de investiţii "Construire pistă pentru biciclete, sector Stadion-Pârâu Gruiului, în oraş Zlatna, judeţ Alba"