CERINTE: Preluarea/returnarea articolelor, de la sediile beneficiarilor din Mangalia, Cap Aurora, Eforie Sud se va face gratuit de catre prestator, ocazie cu care se va completa bonul de comanda. Receptia articolelor se face în baza bonului de comanda, la sediul beneficiarilor, prin sondaj sau individual, dupa care se va semna procesul verbal de receptie calitativa şi cantitativa pentru marfa primita, Frecventa prestarii s...
CERINTE: Preluarea/returnarea articolelor, de la sediile beneficiarilor din Mangalia, Cap Aurora, Eforie Sud se va face gratuit de catre prestator, ocazie cu care se va completa bonul de comanda. Receptia articolelor se face în baza bonului de comanda, la sediul beneficiarilor, prin sondaj sau individual, dupa care se va semna procesul verbal de receptie calitativa şi cantitativa pentru marfa primita, Frecventa prestarii serviciilor: Livrarea/ridicarea produselor murdare se va face zilnic (in zilele lucratoare). Ambalarea se va face pe categorii de produse şi numar de bucati conform cerintelor beneficiarului. Transportul se va efectua in conditii de deplina igiena şi fara sa afecteze calitatea prestatiilor. Pungile si sacii in care sunt ambalate articolele vor fi non-toxici, de unica folosinta şi vor ramane in proprietatea beneficiarilor.Certificarea de catre beneficiar a faptului ca produsele au fost livrate partial sau total se face dupa receptie, prin semnarea de primire de catre reprezentantul beneficiarului a Procesului verbal de predare/primire. Documentele care se transmit beneficiarului împreuna cu articolele spalate si calcate:
• Bon de comanda (incheiat la preluarea cornenzii);
• Proces-verbal de predare-primire (care certifica faptul ca serviciile de calitate si standardele solicitate de beneficiar au fost efectuate);
• Factura fiscala in original, in baza careia beneficiarul va achita prestatiile, cu O.P. in contul prestatorului.