Feedback
I.D.: 32390450

SOLUTIE DE IMPRIMARE, FOTOCOPIERE, SCANARE SI FAX

Data publicarii
29.11.18 Exista 164.302 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30232100-5
Pretul estimativ:
10.073.686,00 RON - 10.073.686,00 RON
5.139.111,77 RON - 5.139.111,77 RON
32.575,00 RON - 32.575,00 RON
4.072.217,49 RON - 4.072.217,49 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul prezentei achizitii il constituie o soluţie care să livreze echipamente şi servicii de imprimare, copiere, scanare şi transmitere documente prin fax, către utilizatorii Transgaz , pentru o perioada de 2 ani. Elementele principale ale soluţiei sunt: achiziţia de echipamente multifuncţionale şi de imprimare, achiziţia de aplicaţii software de gestiune şi de administrare a soluţiei, asigurarea de consumabilele aferen...
Obiectul prezentei achizitii il constituie o soluţie care să livreze echipamente şi servicii de imprimare, copiere, scanare şi transmitere documente prin fax, către utilizatorii Transgaz , pentru o perioada de 2 ani. Elementele principale ale soluţiei sunt: achiziţia de echipamente multifuncţionale şi de imprimare, achiziţia de aplicaţii software de gestiune şi de administrare a soluţiei, asigurarea de consumabilele aferente serviciilor de imprimare, precum şi service-ul total al echipamentelor la sediul beneficiarului pe toata durata de derulare a contractului (manopera, piese de schimb, inclusiv materiale consumabile originale). Scopul achiziţiei este satisfacerea cerinţelor de imprimare, copiere, scanare şi fax a documentelor Transgaz prin asigurarea şi optimizarea serviciilor prestate şi a proceselor implementate, astfel încât să se poată realiza creşterea disponibilităţii echipamentelor, creşterea securizării reţelei, reducerea costurilor pentru întreţinerea echipamentelor şi reducerea costurilor pentru consumabile. Cantitatile minime/maxime ale acordului cadru si ale contractelor subsecvente sunt prevazute in Anexa 6 la caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu