Feedback
I.D.: 80773135

Soluţii Virtuale de Management Centralizat pentru Infrastructura Wireless a Universităţii din Bucureşti

Data publicarii
11.04.23 Exista 802.364 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64200000-8
Termenul limita pentru depunere:
15.05.23
Pretul estimativ:
190.327,00 RON - 190.327,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1176327.pdf
  2. 2023 AC servicii Wireless-simplificata.doc
  3. 2023-Subsecv servicii suport Wireless-simplificata.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Se va încheia un acord - cadru pe o perioadă de 36 luni. Contractele subsecvente se vor încheia anual. Pentru implementarea soluţiei Guest Wifi se va întocmi un contract subsecvent separat care se va derula în paralel cu contractul subsecvent de servicii de management centralizat şi servicii de mentenanţă şi suport. Proiectul implică achiziţia de: licenţe, servicii de implementare soluţie Guest WIFI la nivelul UB, precum ...
Se va încheia un acord - cadru pe o perioadă de 36 luni. Contractele subsecvente se vor încheia anual. Pentru implementarea soluţiei Guest Wifi se va întocmi un contract subsecvent separat care se va derula în paralel cu contractul subsecvent de servicii de management centralizat şi servicii de mentenanţă şi suport. Proiectul implică achiziţia de: licenţe, servicii de implementare soluţie Guest WIFI la nivelul UB, precum şi servicii de mentenanţă şi suport pe toată durata contractului. Achiziţia acestei soluţii se va face prin încheierea unui Acord Cadru pentru 36 de luni, care va intra în vigoare începând cu data de 01.08.2023. În prezent există în derulare Acordul cadru Nr. 7133/21.07.2020 pentru Soluţie controller wireless virtual cu redundanţă, care expiră la data de 20.07.2023. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 5 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 4-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcţionalităţilor dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru "Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată" 18.04.23
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”  
Servicii de estimare a efortului pentru realizarea funcționalităților dezvoltate prin Acordul Cadru nr.6/11.01.2023 pentru „Servicii de dezvoltare, extindere şi mentenanţă a Sistemului Informatic al APIA de gestionare a cererilor de plată”