Feedback
I.D.: 35644523

Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei

Data publicarii
03.05.19 Exista 142.240 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
03.06.19
Pretul estimativ:
1.848.000,00 RON - 1.848.000,00 RON
Documente participare:
  1. 2-CN1010974.zip
Locul realizarii:
Hunedoara
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractanta urmareste achiziţia şi implementarea unei platforme integrate (portal web, aplicaţii pentru dispozitive mobile) pentru servicii electronice complete (inclusiv plată electronică şi semnătură electronică) precum si a doua terminale interactive de tip self-service pentru servicii electronice. Obiectivele specifice ale proiectului: 1. Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetăţeni, în corespo...
Autoritatea contractanta urmareste achiziţia şi implementarea unei platforme integrate (portal web, aplicaţii pentru dispozitive mobile) pentru servicii electronice complete (inclusiv plată electronică şi semnătură electronică) precum si a doua terminale interactive de tip self-service pentru servicii electronice. Obiectivele specifice ale proiectului: 1. Implementarea unor măsuri de simplificare pentru cetăţeni, în corespondenţa cu Planul integrat pentru simplificarea procedurilor administrative aplicabile cetăţenilor, atât din perspectiva back-office (adaptarea procedurilor interne de lucru, digitalizarea arhivelor), cât si front-office. În acest sens este avută în vedere achiziţia si implementarea unei platforme integrate (portal web, aplicaţii pentru dispozitive mobile) pentru servicii electronice complete (inclusiv plată electronică şi semnatură electronică), a unei soluţii pentru managementul fluxurilor de lucru şi activităţilor aferente serviciilor electronice şi a unui terminal interactiv de tip self- service pentru servicii electronice. 2. Dezvoltarea cunostinţelor şi abilităţilor personalului din cadrul Municipiului Hunedoara, în vederea sprijinirii măsurilor vizate de proiect. Este avută în vedere formarea/instruirea, evaluarea/testarea şi certificarea competenţelor/cunostinţelor dobândite pentru 50 persoane din cadrul grupului ţintă, în ceea ce priveţte utilizarea soluţiilor informatice implementate în cadrul proiectului. Termenul limita pana la care orice operator poate solicita clarificari sau informatii suplimentare cu privire la procedura de atribuire este de 20 zile, inainte de termenul limita de depunere al ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/ informatii suplimentare cu 11 zile inainte de termenul limita de depunere al ofertelor
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei  
Implementare portal servicii electronice şi bugetare participativă, implementare SMD pentru procesarea integrată a fluxului aferent serviciilor on-line şi arhivă electronică integrată cu respectarea regulamentului GDPR inclusiv a infrastructurii hardware şi de comunicaţii, în cadrul proiectului ,,Soluţii informatice integrate pentru simplificarea procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei la nivelul Municipiului Orăştie” 18.11.19
IMPLEMENTARE DE PLATFORME INFORMATICE CU COMPONENTE BACK-OFFICE SI FRONT OFFICE CA MASURA PENTRU SIMPLIFICAREA PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE ŞI REDUCEREA BIROCRAŢIEI LA NIVELUL MUNICIPIULUI BRAD. 11.05.20
Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, la nivelul municipiului Hunedoara 17.01.23
Achizitionare pachet sistem informatic integrat, inclusiv implementarea fluxurilor de lucru pentru servicii publice gestionate partajat de UAT Municipiul Deva" in cadrul proiectului "Planificare strategica in municipiul Deva pe termen mediu si lung si acces mai facil al cetatenilor la servicii publice gestionate partajat de catre UAT Municipiul Deva", cod SMIS 135237 30.09.21
Achizitionare pachete sistem informatic integrat, inclusiv implementarea fluxurilor de lucru, pentru proiectul "Optimizarea proceselor in concordanta cu Strategia pentru Consolidarea Administratiei Publice la nivelul Municipiului Deva", cod SMIS 126422 23.02.21
Implementarea unui portal de servicii electronice care să simplifice fluxul de documente între U.A.T. Orăştie şi domeniile gestionate partajat de către U.A.T. 23.10.20
IMPLEMENTARE DE PLATFORME INFORMATICE CU COMPONENTE BACK-OFFICE SI FRONT OFFICE CA MASURA PENTRU SIMPLIFICAREA PROCEDURILOR ADMINISTRATIVE ŞI REDUCEREA BIROCRAŢIEI LA NIVELUL MUNICIPIULUI BRAD.  
Sistem informatic integrat pentru simplificarea procedurilor administrative vizand competentele partajate, la nivelul municipiului Hunedoara  
Kit pentru Semnatura Electronica cu valabilitate 3 ani