Feedback
I.D.: 67945573

Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709

Data publicarii
09.04.22 Exista 685.034 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212445-0
Pretul estimativ:
6.620.000,00 RON - 6.620.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ONAC intenţionează să atribuie un contract de achiziţie publică având ca obiectiv general prestarea de servicii de dezvoltare / actualizare de aplicaţii software la comandă, configurare baze de date şi migrare structuri de date pentru dezvoltarea PEAPC. Contractul vizează:•crearea, dezvoltarea, menţinerea şi actualizarea unei aplicaţii electronice pentru etapa de planificare a achiziţiilor centralizate, inclusiv integrarea ...
ONAC intenţionează să atribuie un contract de achiziţie publică având ca obiectiv general prestarea de servicii de dezvoltare / actualizare de aplicaţii software la comandă, configurare baze de date şi migrare structuri de date pentru dezvoltarea PEAPC. Contractul vizează:•crearea, dezvoltarea, menţinerea şi actualizarea unei aplicaţii electronice pentru etapa de planificare a achiziţiilor centralizate, inclusiv integrarea aplicaţiilor existente la nivelul ONAC, respectiv RU şi formularele de colectare a necesităţilor;•crearea, dezvoltarea, menţinerea şi actualizarea unei aplicaţii electronice pentru etapa post-atribuire a acordurilor-cadru şi a contractelor subsecvente;•crearea unui sistem de management al informaţiilor care să ofere raportări operaţionale şi analize despre achiziţiile publice centralizate; •asigurarea interoperabilităţii/integrării cu sistemele, platformele, bazele de date şi aplicaţiile electronice dezvoltate de principalele instituţii partenere ale ONAC în planificarea, derularea şi monitorizarea procedurilor de achiziţii publice centralizate.Cerinţele funcţionale pentru aplicaţiile electronice care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire sunt descrise pe larg în cadrul secţiunii 3.4. din caietul de sarcini
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 14.10.21
SUSPENDATA - Soluţie software pentru platforma electronică pentru achiziţii publice centralizate (PEAPC) în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 20.10.21
ACHIZIŢIE ECHIPAMENT IT ŞI SOFTWARE AFERENT PENTRU PUNEREA ÎN FUNCŢIUNE ŞI OPERAREA ACESTUIA, INCLUSIV ASIGURAREA SECURITĂŢII, PRECUM ŞI LICENŢE SOFTWARE NECESARE PLATFORMEI ELECTRONICE PENTRU ACHIZIŢII PUBLICE CENTRALIZATE (PEAPC)" cod MySMIS2014: 130709, SIPOCA 753 25.03.22
"Achiziţie echipament IT şi software aferent pentru punerea în funcţiune şi operarea acestuia, inclusiv asigurarea securităţii, precum si licenţe software necesare platformei electronice pentru achiziţii centralizate" (Sistem informatic integrat echipamente TIC pentru PEAPC), finanţare prin POCA, în baza contractului de finanţare nr. 449/14.11.2019, Cod SIPOCA 753, Cod MySMIS2014: 130709 12.09.22
"Achiziţie echipament IT şi software aferent pentru punerea în funcţiune şi operarea acestuia, inclusiv asigurarea securităţii, precum si licenţe software necesare platformei electronice pentru achiziţii centralizate" (Sistem informatic integrat echipamente TIC pentru PEAPC), finanţare prin POCA, în baza contractului de finanţare nr. 449/14.11.2019, Cod SIPOCA 753, Cod MySMIS2014: 130709  
Furnizarea de Computere portabile şi licenţe aferente, mouse şi a unui Sistem interactiv de comunicare şi colaborare cu utilizatorii în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, în baza contractului de finanţare nr. 449/14.11.2019, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709  
ACHIZIŢIE SOLUŢIE SOFTWARE PENTRU PLATFORMA ELECTRONICĂ PENTRU ACHIZIŢII PUBLICE CENTRALIZATE prin proiectul “Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate" cod MySMIS2014: 130709, SIPOCA 753 07.06.21
Furnizarea de Computere portabile şi licenţe aferente, mouse şi a unui Sistem interactiv de comunicare şi colaborare cu utilizatorii în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, în baza contractului de finanţare nr. 449/14.11.2019, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 23.11.20
Achiziţia de Computere portabile şi licenţe sistem de operare, software pentru creare de documente, antivirus şi mouse, în vederea asigurării condiţiilor tehnice necesare pentru derularea proiectului "Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate", finanţat prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă, în baza contractului de finanţare nr. 449/14.11.2019, Cod SIPOCA 753, MySMIS2014: 130709 11.02.21
Licitatii Viitoare - Soluţie software pentru etapele de planificare şi monitorizare a procedurilor de achiziţie centralizate (PAAP - REVIZUIT 2022 - Dezvoltarea şi implementarea unor mecanisme electronice integrate pentru desfăşurarea şi monitorizarea achiziţiilor centralizate”, cod SIPOCA 753, cod MySMIS 130709) 28.02.22