Feedback
I.D.: 97475828

soluţie software de mesagerie electronică

Data publicarii
21.05.24 Exista 34.351 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48219700-3
Pretul estimativ:
80.500,00 EUR - 80.500,00 EUR
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
produsul furnizat este soluţia de mesagerie electronică în conformitate cu menţiunile din caietul de sarcini. Valoarea estimată maximă fără TVA a contractului este de 80.500,00 euro fără TVA. Este necesară prestarea serviciilor de instalare, migrare, configurare, asigurare suport tehnic şi furnizare subscripţii pentru diferite funcţionalităţi aferente soluţiei de mesagerie electronică a CNAB. Cerinţele obligatorii minimale...
produsul furnizat este soluţia de mesagerie electronică în conformitate cu menţiunile din caietul de sarcini. Valoarea estimată maximă fără TVA a contractului este de 80.500,00 euro fără TVA. Este necesară prestarea serviciilor de instalare, migrare, configurare, asigurare suport tehnic şi furnizare subscripţii pentru diferite funcţionalităţi aferente soluţiei de mesagerie electronică a CNAB. Cerinţele obligatorii minimale sunt: -instalaţie soluţie software de mesagerie electronică on-prem pe mediul virtualizat al beneficiarului cu suport de imagini docker. -licenţiere perpetuă sau de tip Open Source (furnizorul va trebui să asigure suportul şi servicii de actualizare a componentelor software pe toată perioada contractuală - 3 ani). -disponibilitate suport tehnic pentru România, cu următorii parametri de tip SLA (service Level Agreement): disponibilitate suport 8 ore/zi 5 zile/săptămână; timp maxim de răspuns 4 ore; posibilitate de Blacklisting/ Whitelisting; politici de acceptare/ transmitere mesaje, posibilitate de creare de reguli de rutare mesaje/ mesage routing, impunerea de parole securizate, posibilitatea de integrare cu soluţii de tip "2 Factor Authenticator", personalizare interfaţă WebMail cu logo-ul companiei sau a fiecărui domeniu, interfaţa Webmail disponibilă în limba română, funcţionalitate de drag-and-drop din interfaţa de WebMail a utilizatorului, training personalizat pentru administratori de platformă şi/sau WebMail users. Furnizarea produselor aferente contractului (respectiv instalarea celor 2 servere şi a licenţelor Business Messaging Core, ActiveSync add-on) se va face în termen de 60 de zile de la data intrării în vigoare a contractului. Subscripţiile / licenţele vor fi reînnoite anual, în fiecare dintre anii 2 şi 3 de contract. Prestarea serviciilor de suport/ asistenţă tehnică se va face pe întreaga durată a celor 3 ani de contract.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu