Autoritatea contractantă doreşte să demareze o procedură de selecţie a unui furnizor de servicii de încasări facturi, rate, taxe, mandate poştale şi alte servicii prin terminale de plată self-service cu identificare biometrică.
Serviciile de încasări facturi, rate, taxe, mandate poştale şi alte servicii se vor efectua prin terminalele de plată self-service cu identificare biometrică puse la dispoziţie de către furnizor.
...
Autoritatea contractantă doreşte să demareze o procedură de selecţie a unui furnizor de servicii de încasări facturi, rate, taxe, mandate poştale şi alte servicii prin terminale de plată self-service cu identificare biometrică.
Serviciile de încasări facturi, rate, taxe, mandate poştale şi alte servicii se vor efectua prin terminalele de plată self-service cu identificare biometrică puse la dispoziţie de către furnizor.
Prin serviciul de mandat poştal subunităţile poştale remit la destinaţie sumele de bani în lei încredinţate de expeditori către destinatari de pe întreg teritoriul României. Plăţile către destinatarii sumelor se efectuează în numerar (lei) sau în cont bancar. Prin mandat poştal pot fi achitate şi diverse taxe în conturile indicate de expeditori cum ar fi taxa de paşaport, etc.
În vederea pregătirii procedurii de selecţie a unui furnizor de servicii de încasări facturi, rate, taxe, mandate poştale şi alte servicii prin terminale de plată self-service cu identificare biometrică şi pentru organizarea şi desfăşurarea procedurii de atribuire, considerăm că se impune organizarea unui proces de consultare a pieţei deoarece nu există în piaţă furnizori cunoscuţi de servicii de încasări facturi, rate, taxe etc. prin terminale de plată self-service cu identificare biometrică.
Scopul desfăşurării prezentului proces de consultare a pieţei este:
• de a obţine o înţelegere suplimentară în ceea ce priveşte piaţa relevantă a obiectului achiziţiei;
• de a cunoaşte numărul şi capacitatea operatorilor economici eligibili, relaţia între operatorii economici care acţionează pe piaţa relevantă, oportunităţile de cooperare şi intensitatea concurenţei, noile soluţii disponibile pe piaţă şi evaluarea ideilor, folosirea cunoştinţelor şi a experienţei operatorilor economici care acţionează pe piaţa relevantă pentru a îmbunătăţi documentele achiziţiei (caiet de sarcini/specificaţii tehnice, propunere de contract, strategia de contractare, preţuri estimate etc.).
Autoritatea contractantă poate lua în considerare opiniile, sugestiile sau recomandările primite, în cazul în care le consideră relevante.
Participanţii la consultarea de piaţă vor indica şi vor dovedi în cuprinsul soluţiilor prezentate care informaţii sunt confidenţiale întrucât sunt: date cu caracter personal, secrete tehnice sau comerciale sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală. Informaţiile indicate de operatorii economici ca fiind confidenţiale trebuie să fie însoţite de dovada care le conferă caracterul de confidenţialitate, în caz contrar Compania Naţională Poşta Română S.A. nu poate fi ţinută vinovată de publicarea informaţiilor/soluţiilor/sugestiilor primite în cadrul procesului de consultare a pieţei.
În scopul identificării costurilor aducem la cunoştinţa operatorilor economici interesaţi următoarele referinţe ale nevoilor obiective:
• Ofertantul trebuie să aibă capacitatea de a asigura o reţea funcţională de 1.000 terminale de plată self-service cu identificare biometrică, deschisă în cadrul locaţiilor selectate ale Companiei Naţionale Poşta Română S.A. (subunităţi poştale).
• Terminalul de plată self-service cu identificare biometrică trebuie să fie dotat cu aplicaţie software care să permită încasarea de facturi, rate, impozite, taxe, executarea serviciilor din categoria mandate poştale-inclusiv achitare de numerar, şi care poate fi dezvoltată pentru prestarea altor servicii ale achizitorului, prin intermediul acestor terminale. Pentru anumite servicii ale achizitorului, echipamentele trebuie să permită autentificarea biometrică a utilizatorilor prin recunoaşterea facială.
• Ofertantul trebuie să asigure o conectare securizată cu serverele de aplicaţii ale Companiei Naţionale Poşta Română S.A., în vederea realizării transferului de date şi plăţi între cele două sisteme; detaliile privind operaţiunile efectuate prin reţeaua de terminale de plată neasistate, se vor transfera automat, în timp real, în baza de date aflată pe serverele de aplicaţii ale Companiei Naţionale Poşta Română S.A..
• Ofertantul trebuie să deţină un sistem de asistenţă tehnică pentru clienţii care utilizează terminalele de plată self-service cu identificare biometrică pentru încasarea de facturi, rate, taxe, mandate poştale şi alte servicii, şi care solicită asistenţă.
• Documentaţia tehnică trebuie să includă minim: descriere a echipamentelor, a aplicaţiei software, arhitectura sistemului, descrierea funcţionalităţii de autentificare biometrică, reglementările relevante şi standardele tehnice pe care le respectă echipamentele, fişe tehnice etc.