Feedback
I.D.: 49365226

Soluţie Disaster Recovery

Data publicarii
04.09.20 Exista 771.903 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48820000-2 30233141-1 32570000-9
Termenul limita pentru depunere:
08.10.20
Pretul estimativ:
1.395.750,00 RON - 1.395.750,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1093444.pdf
  2. 02. Formulare nr. 1- 8_solutie DR-semnat.docx
  3. 02. Formularul nr 9_proiectare Solutie DR-semnat.xlsx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă achiziţionează o soluţie Disaster Recovery (de recuperare a datelor în caz de dezastru) în contextul dezvoltării Unităţii Naţionale de Informaţii privind Pasagerii (UNIP) cuprinzând echipamente IT şi de comunicaţii date, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare / informaţiilor su...
Autoritatea contractantă achiziţionează o soluţie Disaster Recovery (de recuperare a datelor în caz de dezastru) în contextul dezvoltării Unităţii Naţionale de Informaţii privind Pasagerii (UNIP) cuprinzând echipamente IT şi de comunicaţii date, conform specificaţiilor tehnice anexate la caietul de sarcini. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare / informaţiilor suplimentare în a 10-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor, în măsura în care aceste solicitări au fost transmise în termenul menţionat la SECTIUNEA I, respectiv 19 zile înainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractanta!
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu