Feedback
I.D.: 30663898

Soluţie de Accces la Reteaua de Distributie Energie Electrica

Data publicarii
12.09.18 Exista 43.745 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48000000-8
Termenul limita pentru depunere:
20.09.18
 
 
Documente participare:
  1. 11-MC1002606.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descriere sumara a cerintelor de business Se prezinta un numar de cerinte minime de business formulate de SDEE TN in conformitate cu documentarea facuta pana in acest moment. Prezentarea acestor cerinte este facuta pentru a reprezenta o baza de discutie la prezentarea solutiilor. Cei care prezinta solutiile de acces la retea trebuie sa stie care sunt asteptarile actuale ale SDEE TN. Conditii prestabilite Cerintele de bus...
Descriere sumara a cerintelor de business Se prezinta un numar de cerinte minime de business formulate de SDEE TN in conformitate cu documentarea facuta pana in acest moment. Prezentarea acestor cerinte este facuta pentru a reprezenta o baza de discutie la prezentarea solutiilor. Cei care prezinta solutiile de acces la retea trebuie sa stie care sunt asteptarile actuale ale SDEE TN. Conditii prestabilite Cerintele de business deriva din procesul de acces la retea formalizat, prin matricea RACI. Solutia trebuie sa preia toate functionalitatile aplicatiei actuale de acces la retea MAR oferind automatizari suplimentare ale procesului de acces la retea. Solutia trebuie sa includa un flux al documentelor cu o prima etapa de conversie in format electronic a acestora urmata de o circulatie a documentelor in format electronic. Prezentare sumara a modului de derulare a procesului de acces la retea, dorit prin implementarea noii solutii. Clientul depune documentele necesare accesului la retea initiind procesul de access la retea. Pe baza documentelor primite angajatul din front-office initiaza solicitarea in aplicatia informatica de acces la retea. Documentele format hartie vor fi convertite in format electronic in back-office in cadrul Biroului de Acces Retea. Clientul trebuie sa aiba posibilitatea de a transmite documentele necesare folosind portalul de acces clienti, substituind activitatea de preluare a documentelor prestata de angajatul din front-office si cea de conversie din backoffice. Angajatii din back-office proceseaza solicitarea de racordare folosind informatie doar in format electronic. Trecerea de la o etapa de procesare la alta se va face prin programari de fluxuri de lucru (workflow) putandu-se evidentia in orice moment stadiul cererii si entitatea organizatorica la care este in lucru documentatia. Stadiul cererii este o informatie la care clientul trebuie sa aiba acces in permanenta printr-un portal web. Pe parcursul procesarii accesului la retea prin intermediul aplicatiei informatice clientul trebuie sa poata fi anuntat de angajatii BAR de necesitatea unor actiuni ale acestuia (completari de documente lipsa, achitari de taxe, semnari de contracte, devize, acceptari de solutii) prin intermediul SMS sau e-mail. Aceste actiuni trebuie sa se poata face atat prin prezentarea la BAR la front-office cat si prin portalul de clienti. Depunerea solicitarii de racordare, a documentelor aferente ai a completarii acestora trebuie sa se poata face la orice BAR din zona geografica a SDEE TN. Cerinte pentru alegerea platformei solutiei informatice Versatilitate SDEE TN intentioneaza sa schimbe solutia informatica existenta pentru acces la retea fiind interesata de prezentarea unor solutii alternative la solutia existenta care sa ofere pe langa functionalitati noi versatilitate pentru implementarea in viitor de functionalitati noi si sa elimine depedenta de un singur implementator/prestator de support. Referinta pentru gradul de autonomie este sistemul SAP unde SDEE TN poate face modificari sau implementari pana la un anumit nivel de complexitate fara a depinde de prestatorul de support. Deci platforma pe care este implementata solutia informatica trebuie din design sa permita versatilitate in capacitatea de adaugare functionalitati noi proprii clientului care vin in completarea facilitatilor standard. Integrare Atat softul de aplicatie pentru acces la retea, cat si softul de management a documentelor aferente trebuie sa se integreze optim cu sistemul SAP existent care gestioneaza clientii si locurile de consum in SAP IS-U. SDEE TN, pe baza expertizei actuale ia in considerare 2 scenarii de solutii din punct de vedere al arhitecturii: - scenariul de solutie nativa SAP; - scenariul de solutie externa SAP dar cu mare grad de integrare cu SAP prin interfete de schimb de date certificate SAP. In cazul unor solutii externe SAP se vor prezenta modalitati de sincronizare a utilizatorilor intre SAP si software-ul extern. Ofertantului unei solutii ce corespunde unui anumit scenariu i se recomanda sa prezinte avantajele solutiei alese fata de solutii din celalalt scenariu. Documente electronice In cadrul procesului de racordare se creaza in aplicatia informatica inregistrari/obiecte de business aferente solicitarii de racordare. Sursele de date pentru aceste obiecte pot fi insasi sistemul SAP existent si documentele depuse de client pentru a fi operate in back-office. Obiectele de business pot fi ierarhizate conform etapelor procesului de racordare. Pe baza datelor introduse/existente in sistemul informatic se vor procesa documente in format electronic, unele din acestea trebuind sa ajunga in forma tiparita cu semnatura olografa la client. Documentele format electronic corespondente celor tiparite pentru client trebuie sa fie semnate electronic si stocate in arhiva electronica de documente aleasa prin solutia prezentata. Documentele format hartie necesare procesului de racordare trebuie sa poata fi convertite in format electronic folosind software specific operatiei de conversie. Acestea trebuie sa fie stocate in arhiva electronica de documente si sa fie puse in legatura cu obiectele de business corespondente. Aceasta arhiva trebuie sa fie externa bazei de date SAP pentru a nu aglomera baza de date a sistemului SAP si a-i diminua performantele. Metadatele de cautare ale documentelor convertite trebuie sa poata fi preluate din atributele obiectelor de business corespondente. Solutiile prezentate trebuie sa optimizese operatia de introducere a datelor in sistem prin gasirea de solutii de automatizare a digitalizarii datelor si minimizarii erorilor de operare. Documentele procesului de acces la retea sunt prezentate in anexa A03. Documentele prezentate de client in vederea accesuluil la retea sunt prezentate in anexele A05, A06. Estimare cerinte de infrastructura Se va prezenta arhitectura hardware si software necesara pentru implementarea solutiei. Scalabilitatea solutiei Estimare bugetare Se va prezenta o estimare valorica pentru solutia propusa continand valori pentru urmatoarele elemente: - toate licentele software necesare cu indicarea modului de licentiere; - infrastructura hardware suplimentara necesara cu variante posibile; - serviciile de analiza si implementare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Modernizare sistem SAP la versiunea EHP8 22.03.19
Dezvoltarea și Implementarea unor Platforme Integrate MDM&MDC,incl.a serviciilor de implementare și customizare software pt.adaptarea la procesele de business ale EC și a Infrastructurii Hardware nec.funcționării Platformelor MDM&MDC. Servicii recurente de suportși mentenanță pt.Platformele integrate MDM&MDC și Infrastructura HW aferentă Nr.ref.:14476722/ 2020/2 DSR  
Servicii de Actualizare Plan Urbanistic General in format GIS pentru proiectul : "Actualizare Plan Urbanistic General in format GIS,Comuna Mihai Viteazu,jud.CLUJ"  
Servicii de Actualizare Plan Urbanistic General in format GIS pentru proiectul : "Actualizare Plan Urbanistic General in format GIS,Comuna Mihai Viteazu,jud.CLUJ"  
Servicii de Actualizare Plan Urbanistic General in format GIS pentru proiectul : "Actualizare Plan Urbanistic General in format GIS,Comuna Mihai Viteazu,jud.CLUJ"  
 APLICATIE SOFTWARE PENTRU ADMINISTRAREA ACHIZITIILOR CPV 72212490-0 09.08.24
Obiectiv – estimarea valorii pentru închirierea unui spaţiu cu destinaţia de sediu în localitatea Gherla, cu o suprafaţă utilă de 550-650 mp. 25.11.22
"Implementare platforma informatica integrata" pentru proiectul "Masuri si instrumente pentru planificare strategica si simplificare a procedurilor administrative in Municipiul Campia Turzii", Cod SMIS 135941, finanţat prin POCA CP13/2019 28.12.20
Caietul de Sarcini pentu achizitia serviciului de citire cu tertii pentru DEER. Este necesar ca noile concepte si metode de lucru să fie validate înainte de stabilirea formei finale a C.S. supus achiziţiei, avand in vedere posibilitatea participarii la achiziţie a unui nr. mare de ofertanti. 11.10.24
Masina de rectificat scaune de supape 01.07.20