Feedback
I.D.: 50130485

Soluţie Contact Center şi accesorii, inclusiv serviciile de instalare, configurare, integrare, punere în funcţiune şi instruire, garanţie şi suport tehnic

Data publicarii
30.09.20 Exista 1.021.442 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
32541000-7
Pretul estimativ:
1.350.000,00 RON - 1.350.000,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Contact Center-ul ANAF este una dintre principalele interfeţe cu contribuabilii (persoane fizice sau juridice), instituţii guvernamentale etc. prin care se furnizează acestora informaţii fiscale asigurând suportul, atât fiscal –financiar cât si cel tehnic de specialitate, în vederea utilizării corecte a tuturor formularelor si aplicaţiilor on-line disponibile în sistemul fiscal naţional. De asemenea, Contact Center-ul este...
Contact Center-ul ANAF este una dintre principalele interfeţe cu contribuabilii (persoane fizice sau juridice), instituţii guvernamentale etc. prin care se furnizează acestora informaţii fiscale asigurând suportul, atât fiscal –financiar cât si cel tehnic de specialitate, în vederea utilizării corecte a tuturor formularelor si aplicaţiilor on-line disponibile în sistemul fiscal naţional. De asemenea, Contact Center-ul este utilizat de Serviciul HELP Desk din cadrul Centrului National de Informaţii Financiare, pentru a asigura suport utilizatorilor sistemului informatic al MFP. Complexitatea contractului este dată de faptul că autoritatea contractantă doreşte achiziţionarea unei soluţii Contact Center, de tip "sistem-la-cheie" cu capacităţile şi capabilităţile descrise în Caietul de sarcini la pct. 3.4.1, inclusiv serviciile aferente de instalare, configurare şi punere în funcţiune în reţeaua de date existent, precum şi asigurarea instruirii (conform caietului de sarcini), garanţiei ş
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
“Soluţie Contact Center şi accesorii, inclusiv serviciile de instalare, configurare, integrare, punere în funcţiune şi instruire, garanţie şi suport tehnic". 04.03.20
Erata la anuntul MC1009511 privind achiziţionarea unei Soluţii Contact Center şi accesorii, inclusiv serviciile de instalare, configurare, integrare, punere în funcţiune şi instruire, garanţie şi suport tehnic" 06.03.20
LOT 1: Retele Electrice Muntenia - Prestări servicii de Call Center LOT 2: Retele Electrice Banat - Prestări servicii de Call Center LOT 3: Retele Electrice Dobrogea - Prestări servicii de Call Center 29.08.24
LOT 1: Retele Electrice Muntenia - Prestări servicii de Call CenterLOT 2: Retele Electrice Banat - Prestări servicii de Call CenterLOT 3: Retele Electrice Dobrogea - Prestări servicii de Call Center 29.08.24
LOT 1: Retele Electrice Romania - zona Muntenia - Prestări servicii de Call CenterLOT 2: Retele Electrice Romania - zona Banat - Prestări servicii de Call CenterLOT 3: Retele Electrice Romania - zona Dobrogea - Prestări servicii de Call Center 29.08.24
LOT 1: E-Distributie Muntenia - “Prestări servicii de Call Center" LOT 2: E-Distributie Banat - “Prestări servicii de Call Center" LOT 3: E-Distributie Dobrogea - “Prestări servicii de Call Center" 02.12.21
CNC realizeaza procesul de consultare piata in vederea obtinerii de informatii reale/actuale de la OE de pe piata pentru a estima cat mai corect si aproape de nivelul pietei de profil preţul fiecărui pachet software si timpul de furnizare a acestora. 04.08.23
CNC realizeaza procesul de consultare piata in vederea obtinerii de informatii reale/actuale de la OE de pe piata pentru a estima cat mai corect si aproape de nivelul pietei de profil preţul fiecărui pachet software si timpul de furnizare a acestora. 23.05.23
Soluţie Contact Center şi accesorii, inclusiv serviciile de instalare, configurare, integrare, punere în funcţiune şi instruire, garanţie şi suport tehnic 19.06.20
LOT 1: E-Distributie Muntenia - “Prestări servicii de Call Center" LOT 2: E-Distributie Banat - “Prestări servicii de Call Center" LOT 3: E-Distributie Dobrogea - “Prestări servicii de Call Center"