Feedback
I.D.: 73360083

solicitare oferte de pret in vederea initierii unei proceduri ce are ca obiect: servicii de curatare, spalare, dezinfectie si intretinere a inventarului moale, in vederea stabilirii valorii estimate

Data publicarii
23.09.22 Exista 329.775 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
98310000-9
Termenul limita pentru depunere:
29.09.22
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Încheierea unui acord cadru de servicii-Servicii de spălătorie lenjerie de spital şi curăţătorie uscată pentru Spitalul Clinic de Recuperare Cluj-Napoca. Serviciul de spălare a inventarului moale se va face prin încheierea unui acord-cadru,încheiat cu un singur operator economic,pentru o perioadă de 24 luni. Servicii de spălătorie şi de curăţătorie uscată cantitate maxima 180.000 kg Conditiile obligatorii impuse de ...
Încheierea unui acord cadru de servicii-Servicii de spălătorie lenjerie de spital şi curăţătorie uscată pentru Spitalul Clinic de Recuperare Cluj-Napoca. Serviciul de spălare a inventarului moale se va face prin încheierea unui acord-cadru,încheiat cu un singur operator economic,pentru o perioadă de 24 luni. Servicii de spălătorie şi de curăţătorie uscată cantitate maxima 180.000 kg Conditiile obligatorii impuse de autoritatea contractanta: Locul de preluare / predare: - sediul autoritatii contractante, strada Viilor, nr. 46-50, Municipiul Cluj-Napoca, jud. Cluj, transportul efectuat de catre ofertant, contravaloarea acestuia sa fie inclusa in pret. - preluarea/ predarea articolelor textile se va realiza de 6 ori pe săptămână, în zilele de luni pana sambata, între orele :12-16. - serviciul prestat trebuie să conţină minimum urmatoarele elemente: ridicare, spălare, curăţare, dezinfectare, uscare, călcare, împachetare şi transport de la/ si la sediul achizitorului; - detergenţii, produşii biocizi şi componenţii auxiliari procesului de spălare trebuie să fie avizaţi medical şi însoţiţi de certificate de conformitate şi cu avizele în termen de valabilitate; - în preţul serviciului prestat, per kg, trebuie să fie incluse cheltuielile cu transportul, manipularea (colectarea,spălarea,dezinfecţia,uscarea,călcarea,ambalarea),depozitarea articolelor textile, precum si orice alte cheltuieli; - prestatorul are obligatia de a pune la dispozitia autoritatii contractante in mod gratuit, carucioarele speciale necesare pentru transportul lenjeriei de la si catre autoritatea contractanta, carucioare care trebuie sa se conformeze normelor stabilite prin OMS nr. 1025/2000. Ofertantul va pune la dispozitia autoritatii contractante, fara vreun cost suplimentar, pe toata perioada de derulare a acordului cadru toate seturile de lenjerii complete de pat (fata de perna, cearceaf de pat, cearceaf de patura). Articolele de lenjerie de pat sunt si vor ramane pe toata durata colaborarii si dupa, proprietatea prestatorului. Prestatorul va furniza servicii de spălătorie pentru: echipamente de protecţie medicale ale personalului, pături, pilote, perne, mopuri, lavete. La inceputul acordului cadru ofertantul va avea obligatia de a pune la dispozitie spitalului cantitatile prezentate in tabelul de mai jos, iar pe parcursul derularii acordului cadru aceste cantitati pot fi ajustate de comun acord, in functie de necesitatile beneficiarului. Cerinta* Cantitate - Cearsaf plic cca.1,40 x 2.00 m, cu deschidere pentru introducerea paturii; de preferat colorat sau alb 1450 buc - Cearsaful de pat cca. 1,40 x 2,40 m tighelit pe toate laturile; de preferat colorat sau alb 1700 buc - Fata de perna cca. 0,5 x 0,7 m cu deschidere pentru introducerea pernei, de preferata colorat sau alba 1300 buc - Aleze cca 120x150 75 buc. - Campuri cca 100x100cm 300 buc - Camasi noapte pacienti 100 buc *Lenjeria de pat va fi confectionata din materiale ce trebuie sa reziste la spalare la temperatura de 90° C, rezistenta la tensiuni mecanice ,să nu lase reziduuri( scame) si poate fi sterilizata la autoclav Dimensiunile pot varia cu ±10% Ofertantul va pune la dispozitia beneficiarului carucioare pentru transportul lenjeriei mudare si pentru transportul lenjeriei curate, confectionate dintr-un material care sa permita spalarea si dezinfectarea. Carucioarele sunt si vor ramane pe toata durata colaborarii si dupa, proprietatea prestatorului. Prestatorul îşi asumă răspunderea pentru folosirea detergenţilor conform specificaţiilor tehnice şi a produselor biocide la concentraţia şi modul indicat de producător pentru a asigura curăţarea şi dezinfecţia lenjeriei de spital.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achiziţie pachet analize medicale în cadrul proiectului "Intervenţii integrate replicabile pentru locuire incluzivă şi combaterea marginalizării în Zona Metropolitană Cluj"  
Încheierea unui contract de servicii pentru cele 2 loturi prevazute in caietul de sarcini si anume : Lotul 1 servicii creare, găzduire şi mentenanţă a unei pagini web (WEBSITE), Lotul 2 servicii de creare identitate vizuală (logo, design materiale) şi tipărirea materialelor promoţionale. 15.02.23
Servicii de curatare, spalare, dezinfectie si intretinere a inventarului moale pentru Spitalul Clinic de Recuperare Cluj-Napoca  
Caietul de Sarcini pentu achizitia serviciului de citire cu tertii pentru DEER. Este necesar ca noile concepte si metode de lucru să fie validate înainte de stabilirea formei finale a C.S. supus achiziţiei, avand in vedere posibilitatea participarii la achiziţie a unui nr. mare de ofertanti. 11.10.24
Contract sau comandă cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj. Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, anexa, pot fi vizualizate şi pe pagina de internet a ANCOM la adresa www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi/achizitii publice. 23.08.18
Servicii de revizie şi reparare a sistemelor de securitate de la sediul Direcţiei Regionale Cluj şi de la sediile Oficiilor Judeţene 15.03.22
Execuţie lucrări de construcţii pentru Construire centru de transfer tehnologic în nutriţie şi patologie comparată COMPAC, Cod SMIS 128795  
Acord cadru de achiziţie Hrană pentru păstrăvi, sortimente de diferite granulaţii specifice etapelor de creştere, cu niveluri minime ale conţinutului de proteină animală şi grăsime animală specificate în caietul de sarcini 17.03.21
Achizitie 2 APARATE DE AER CONDIŢIONAT, 2 SISTEME DE CONTROL AL UMIDITĂŢII FORMATE DIN 2 UMIDIFICATOARE ŞI 2 DEZUMIDIFICATOARE PENTRU MUZEUL NAŢIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI ÎN CADRUL PROIECTULUI ZEI ŞI MURITORI DIN EGIPTUL ANTIC (ZMEA) Contract nr. RO-CULTURA-A1-2/2020/31.01.2020  
Achizitie 2 APARATE DE AER CONDIŢIONAT, 2 SISTEME DE CONTROL AL UMIDITĂŢII FORMATE DIN 2 UMIDIFICATOARE ŞI 2 DEZUMIDIFICATOARE PENTRU MUZEUL NAŢIONAL DE ISTORIE A TRANSILVANIEI ÎN CADRUL PROIECTULUI ZEI ŞI MURITORI DIN EGIPTUL ANTIC (ZMEA) Contract nr. RO-CULTURA-A1-2/2020/31.01.2020